Davutoğlu'ndan Bahçeli'ye: Biz seni 17:25 Aralık saatiyle biliriz

MHP lideri Devlet Bahçeli ile Ahmet Davutoğlu arasındaki söz düellosu sertleşiyor... Davutoğlu, Bahçeli'ye sert çıktı... Davutoğlu Bahçeli'yi makam odasına koyduğu ve "ben yaptım" diye övündüğü 17:25 saatiyle vurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Davutoğlu'ndan Bahçeli'ye: Biz seni 17:25 Aralık saatiyle biliriz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Musa 19 Ekim 2017 23:38 Davutoğlu nun beyninin zekatı bunlara yeter ve artar

    CEVAP YAZ 0 0
  • İTİBARSIZLIK!!! 18 Ekim 2017 13:51 BAHÇELİ GERÇEKTEN SAYGINLIĞINI KAYBETMİŞ BİR KİŞİLİKTİR ARTIK,ONUN YANINDA DURMAK TA HATADIR,

    CEVAP YAZ 3 2
  • kime güveniyor.!!!! 18 Ekim 2017 13:18 Peki o saat nerde şimdi???unuttu herhalde Bahçeli!!!kafa gidik resmen,Başkanlıkla ilgilide en fazla eleştiri ve hakaret sözleri kendisinden gelmişti,noolduda döndü !!partiyi bitirdi,

    CEVAP YAZ 1 1
  • güven 18 Ekim 2017 11:50 hoca hoca kendine gel

    CEVAP YAZ 2 0
  • salhor 18 Ekim 2017 11:28 Bu 17-25 Aralık hikayesini millet şöyle anlamıştı: SEN YAPTIN, HAYIR O YAPTI, HAYIR BEN DE YAPMADIM, BU BİR İFTİRA, HAYIR HAKİKAT tarzındaki bir hırsızlık ve rezillik çatışması ortamı, sade vatandaş olarak beni ilgilendirmez. Kim ne yaptıysa devlet ve mahkemelerimiz aydınlatır. Ben kendime bakarım; kimsenin avukatı değilim. İşte ben de böyle anlamıştım bu tarihleri. Gerçekten de kimin ne yaptığını millet nereden bilecekti? TV'lerde bağırıp durma, beni de milleti de ilgilendirmiyordu. KİTAP FIRLATMA hadisesinde Merkez Bankası eski başkanı mıydı, o günkü başkanı mıydı, adam telefonla dostlarına "Hemen her şeyinizi dolara yatırın" diye mesaj vermemiş miydi? Aaamet Nejlet, devlete on milyarlarca dolar zarar vermemiş miydi? bu memlekette olmayacak şey var mı? "Vay sen niye l7-25 aralıkta her şeyi anlamadın?" demenin iz'ânı yok kardeşim. Vallahi hâlâ ne olup bittiği benim için mechul. Bu tarihe mîlâd denmesini de hâlâ anlamadım. İnsan, İRFANSIZ diye suçlu olmaz ki İRFAN bu mu acaba?

    CEVAP YAZ 1 2
  • vatan 18 Ekim 2017 11:15 bunlar neyle ugraşıyor millet borç batagında yaşıyor

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 18 Ekim 2017 11:14 DAVUTOĞLU HANGİ YÜZLE KONUŞUYOR ONUN BİR FETÖ HAYRANI OLDUĞUNU TÜM TÜRKİYE BİLMESİNE RAĞMEN NASIL AKP İÇİNDE KALIYOR

    CEVAP YAZ 5 4
  • Halil GÜNGÖR 18 Ekim 2017 11:02 Uyguladığı yanlış dış politikalarla Türkiye'yi yalnızlaştıran, kaos ortamına sürükleyen bay Davutoğlu'nun Bahçeli'ye söz söyleme hakkı ve haddi olmamalıdır. Yanlış yapan hiç değilse edebiyle köşesinde oturup istiğfar etmelidir. 17/25 ARALIK OLAYINA GELİNCE İŞİN MADDİ BOYUTU RÜŞVET BOYUTU ORTAYA SAÇILAN MİLYON DOLARLAR YALANMIYDI...

    CEVAP YAZ 3 2
  • Balaban Beyi 18 Ekim 2017 10:20 Bu İKİ KİŞİ de biribirinden yetersiz KİFAYETSİZ AMMA MUHTERİS TİPLER... al birini vur ötekine...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 18 Ekim 2017 10:10 bahçeli sonuçta,memleketin içinde bir virüs.bir kanser virisü.bulaştığı her yeri onmaz kanser yarasına çeviriyor.bahçeli virüsünü memlekette yer verenler,ondan yarar umanlar,sırtını sıvazlayanlar,onu pohpohlayanların başında erdoğan geliyor mu?

    CEVAP YAZ 2 12
  • QWR 18 Ekim 2017 10:03 NE TUHAF DEĞİLMİ İKİSİDE AKP DEN BİNLERCE DEFA HAKERET YEMİŞ İTİLMİŞ KAKILMIŞ AMA HALA AKP YE TUTUNARAK KOLTUK KORUMA SİYASETTE TUTUNMA ÇABASINDA. Stockholm Sendromu DERLER BUNA. KATİLİNE AŞIK OLMA DURUMU.

    CEVAP YAZ 4 15
  • Misafir 18 Ekim 2017 09:59 28 şubatta Bahçeli milletvekili degildiki hükümet olsun.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Ali 18 Ekim 2017 09:53 Al Davut u vur Bahçeli ye boş beleş ikiside. ..

    CEVAP YAZ 1 3
  • Hakkı ARAR 18 Ekim 2017 09:47 Davutun oğlu siyaseten bitmiş birine cevap vereyim derken 17-25 Aralıkı kaşımız. Rüşvet ve hırsızlık görüntülerini Millete hatırlatmaya çalışmış kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 4
  • ne icraat yaptın 18 Ekim 2017 09:46 Sayın Bahçeli en fazla AKP yi yıpratmıştır bu hareketiyle, buda siyasetin içerisinde olan bir şey. senin yaptığın falsolu hareketlerin nelere mal olduğunu bize buradan yazdırma istersen altından kalkamazsın. yaptığın 2 icraat var 1 tanesi sende akademisyensin diye akademisyenlerin maaşını arttırdın. birde eşin doktor diye doktorlara ekstre haklar verdin. başka menfi hareket yok.

    CEVAP YAZ 2 6
  • ŞAŞIRMADIK.... 18 Ekim 2017 09:41 BAHÇELİDİR SÖYLER,TUTMAZSA BAŞKA ŞEYLER SÖYLER,HÜKÜMETİNİZİN SİZİ DIŞLADIĞINI SANDIĞI İÇİN KONUŞTU, AFFET DAVUTOĞLU...

    CEVAP YAZ 2 3
  • nana 18 Ekim 2017 09:32 gereksiz tartışma. bu konular da reisin görüşleri önemli. geçmişte herkes hata yapabilir. sn bahçeli de davutoğlu da hata yaptı. Bırakın bunları gün birlik olma günüdür etraf içeride ve dışarıda gavurla çevrilmiş siz ne yapıyorsunuz ey türk oğlu müslümanlar aklınızı başınıza devşirin..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Ekim 2017 09:23 Davudoğlu kime hizmet ediyor. Sürekli na yurtdışına gitmesi görüşmeler yapması ve ortada bir şey yokken fitbeyi çıkaracak açıklamalar yapması neyin nesi. Konyalı olarak artık hiç bir şekilde kendisine oy yok

    CEVAP YAZ 7 5
  • Burdayiz. 18 Ekim 2017 09:20 Bizim özlemimiz nasıl DSP yıldızı CHP'den aşağı düşünce, DSP ışıkları kapatıp CHP'ye gitti ise sizden de onlar gibi olmanızı istiyoruz, o taraf hep tek parti, neden acep?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Baltacı 18 Ekim 2017 09:16 Türkiye tarihinin gelmiş geçmiş en başarılı başbakan ı Davutoğludur.. Disiplinli halkın gerçek sorunlarıni bilen çözüm odaklı çalışan bir başbakandır. Taşeron bitmiş durumdaydi o gidince gene çömceyle karıştırdılar.. Bahçeliyi de iyi keselemis..

    CEVAP YAZ 13 14
  • Burdayiz. 18 Ekim 2017 09:16 Evet heyecanlıyız, Musul, Kerkük hile ile bizden alındı, kendi topraklarımız, ama buralar üzerinde yüzeysel düşünülmemeli, daha derinsel bütün yapısı ile düşünülmeli, iki siyasi büyük devlet adamısınız, düşmanlara kendinizi güldürtmeyin.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 18 Ekim 2017 09:11 Bahçeli karşısında 15 yaşında delikanlı var zannetti.. Davutoğlu iyi keselemis..

    CEVAP YAZ 5 10
  • Ülkücü 18 Ekim 2017 08:46 De hadi ağababan savunsun seni ....aldın mı? cevabı....

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 18 Ekim 2017 08:17 Helal olsun davutoglu sizin üzerinizden pirim almaya çalışıyorlar bahçeli önce aynaya baksın

    CEVAP YAZ 5 12
  • Misafir 18 Ekim 2017 07:54 Helal olsun Davutoglu'na. Yanar doner Bahceli'ye iyi giydirmis...

    CEVAP YAZ 8 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro