Cumhurbaşkanı Erdoğan Meclis'i terketti! Yaşananlar rezalet...

23 Nisan Özel Oturumu'nu izlemek için Meclis Genel Kurulu'na gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yaşanan sert tartışmalar nedeniyle Meclis'i terketti. Erdoğan "Genel Kurul'da yaşananlar rezalet" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan Meclis'i terketti! Yaşananlar rezalet... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • MİSAFİR 23 Nisan 2018 23:17 KEŞKE HEPSİ TERK ETSEYDİ ..DAHA İYİ OLURDU ..

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 23 Nisan 2018 22:12 emeklilerin intibak zammını verin yoksa oy alamazsınız artık

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 23 Nisan 2018 21:36 Kimsenin iyi partiye engel oldugu falan yok. Fakat anladigimiz kadariyla magdur edebiyatiyla iyi parti ruzgari estiriliyor. Ama bunlarin hic birinin baskan secimini en kucuk bir etkisi olmayacak. Artik partinin bir onemi kalmadi zaten. İyi parti ise erdogan karsiti olup sol olmayanlarin oyunu olacagi icin rahatlikla meclise girer.

    CEVAP YAZ 9 14
  • Misafir 23 Nisan 2018 20:16 iyi parti meclise girdi artık alışın artık

    CEVAP YAZ 14 118
  • ÇOOOK İYİ OLDU. 23 Nisan 2018 19:19 İçlerine sindiremiyorlar,ilk defa gerçek muhalefeti tattılar,İYİ partiyi dışlamakta kararlıydılar,ama olmadı,CHP engel oldu,tıpkı sn.Erdoğanda yaptığı gibi devreye girdi.

    CEVAP YAZ 8 383
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:59 Hakki b. Yeni seneryolar ne zaman merakla bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:59 Reklam için partylere verilen hibe millete verilse ,MİLLETÇE MİLYONER OLURUZ,bence böyle yapsalar daha çok hatırda kalırlar,

    CEVAP YAZ 1 17
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:57 vay be başkan terk etti meclisi nasıl başkanlık yapıcak terk ederekmi

    CEVAP YAZ 13 61
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:53 Kahrolsun fasizim. Yasasın insan hak ve hürriyetleri

    CEVAP YAZ 2 12
  • Vatandas 23 Nisan 2018 18:53 Şaka maka bu iyi parti hakkaten birşeyler yapacak galiba baksana epey urkutmus reisi cumhuru bile hayret

    CEVAP YAZ 9 15
  • Hakkı B. 23 Nisan 2018 18:43 Binali Yıldırım'ın tankların kapattığı Boğaz köprüsünden nasıl geçtiği aydınlatılırsa 15 Temmuzun ne olduğu da çözülür kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 1 428
  • Turgay 23 Nisan 2018 18:38 Meral hanım gerçekten bunların şaftını kaydırmış. Daha sahalara tam inmeden paçaları tutuştu ise bundan sonra olacakları varın tahmin edin. Bunlar gidişin ayak sesleri hade yavrum hade ikile bakiim.

    CEVAP YAZ 9 99
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:55 Devletime karşı bozkurt postuna bürünmüş çakallar ile pkk lı itlerin ittifakı.

    11 14
  • Misafir 23 Nisan 2018 18:57 İyi çocuğun sakat doğacağı anlaşıldı, sezeryan müdahalesi yapıldı. Ama çocuk ölü doğacak.

    18 15
  • bahey 23 Nisan 2018 18:33 Haklısın valla ilginç :))

    CEVAP YAZ 0 1
  • HÜZÜNLÜ YÜZ 23 Nisan 2018 18:30 Reklam için partylere verilen hibe millete verilse ,MİLLETÇE MİLYONER OLURUZ,bence böyle yapsalar daha çok hatırda kalırlar,

    CEVAP YAZ 0 36
  • Türkmen 23 Nisan 2018 18:29 Bu hukumeti devir alacak parti bence çöker kasalar bomboş turkiyenin dış borcu 900 milyar dolar 4 milyon multeci.sinir bolgeleri teror yuvası benim oyum recep tayyibe nedenmi o kacmak istiyor ben sonucu gormek icin bekleyecem ülkede ekmek bulamayacak duruma geleceksiniz bunlar hem bizi hem vatanı sattı peşlerini bırakmayin

    CEVAP YAZ 7 70
  • Hakan 23 Nisan 2018 18:03 Recep gitsin de Türkiye batarsa batsın demiyor. Türkiyeyi batırmadan lütfen gitsin diyor

    CEVAP YAZ 25 110
  • Misafir 23 Nisan 2018 17:59 Böyle gösteripde kapali kapilar arkasinda ne rezaletler dönüyor? Vatandas onlari bilmekde istemez

    CEVAP YAZ 172 8
  • acayip sorular 23 Nisan 2018 17:59 resmi tören , akp genel başkanına mı yapıldı ?cumhurbaşkanına mı?

    CEVAP YAZ 11 48
  • Vatandaş 23 Nisan 2018 17:51 Yapma ya rezalet mi dedi birisi

    CEVAP YAZ 3 248
  • Sebastealı............................ 23 Nisan 2018 17:44 Kimse Recep Gitsin de Türkiye Batarsa batsın demiyor!... Türkiye daha fazla batamaz!..Türk Lirası değer kaybında dünya lideri oldu, Bütçe açığı, dış borçlanma, Hukuksuzluk!... Daha ne kadar kötü olacak?

    CEVAP YAZ 45 116
  • Misafir 23 Nisan 2018 17:42 Sivaslı zaten senin Tayyip yüzünden bu halde bu memleket.

    CEVAP YAZ 26 88
  • hakan 23 Nisan 2018 17:41 hangi meclisi terketti? devreden çıkarttığı meclisi mi? meclis artık 23 nisanda tören alanı oldu.

    CEVAP YAZ 10 69
  • Sivasli 23 Nisan 2018 17:17 Tayyip gitsin Türkiye Batarsa Batsin diyen Pensilvanya Papazinin Usaklari bilemediniz artik hepinizi taniyoruz Bittiniz.

    CEVAP YAZ 365 331
  • SORULAR 23 Nisan 2018 17:16 Ekonomik kriz var. Ülkede istikrar yok. İnsanlarda güven yok.....Evet, çıksın biri bizi ikna etsin; Erdoğan'ın 15 yılda “güçlü devleti” bir türlü inşa edememesinin sebebi nedir? ...... Başkanlık seçiminin aciliyeti niye?....

    CEVAP YAZ 4 80
  • Misafir 23 Nisan 2018 17:11 Gerçekleri dinlemeye tahammül edemiyorum demiyorsunda.

    CEVAP YAZ 7 95

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro