Çok konuşulacak 'AK Parti'de istifa' iddiası!

Bütün partiler yerel seçim çalışmalarına hızla girdi. Yerel seçimle ilgili partilerden kulis bilgileri geliyor. AK Parti kulislerinden gelen bir iddiaya göre partiden bağımsız davranan ya da parti politikalarıyla ters düşen belediye başkanları hızla istifa ettirilme yoluna gidilecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Çok konuşulacak 'AK Parti'de istifa' iddiası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 07 Eylül 2018 15:38 Bence Bakanlari, bakan yardımcılarını, Rektörleri.Yargitay.Dayıstay.Danıştay uyelerini atayan zat, tbmm başkanını.belediye baskanlarini hatta kerhane vekillerinide atamalı. Batti balık yan gider.

    CEVAP YAZ 5 12
  • s.s 07 Eylül 2018 15:20 Hepsinin istifa etmesi gerekir o zaman

    CEVAP YAZ 0 6
  • AK PARTİ SEÇMEN...42 07 Eylül 2018 15:18 KONYA BELEDİYELERİ BAŞKANLARI VE MECLİS ÜYELERİ HEPSİ SIFIRDAN YENİLENSİN ÇALIŞAN YOK.TAZE KAN İSTİYORUZ..

    CEVAP YAZ 1 5
  • seçmen 07 Eylül 2018 15:01 Tabii böyle olmalı. Çok demokratik bir tavır. Destekliyorum... Bence Belediye başkanları da rektörler gibi seçim yapılmadan atanmalı.

    CEVAP YAZ 0 12
  • vatandaş 07 Eylül 2018 14:28 Akp.nin en büyük hatası bencilliktir!Kendinden olmayanı dışlamak,kendi gibi düşünmeyeni asla kabullenememek,vb...Halbuki bu ülke vatandaşlarının her birinin en az onlar kadar yaşama hakları olduğunu bilmeleri gerekir. Seçilenleri dahi dışlamak onları istifaya zorlamak demokratik bir tutum değildir.

    CEVAP YAZ 6 19
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:26 Görsele bakınca Reis istifa ediyor sandım.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:15 BELEDİYELERDE BAŞARI HALKIN MEMNUNİYETİDİR HALKA HİZMET İNSANA HİZMETTİR VATANDAŞ MEMNUNSA SORUN YOKTUR BUNUDA HALKA SORMAK GEREK SİYASİLERE PARTLİLİLERE DEĞİL BAŞKANIN MAKAMI İSMİ ŞÖHRETİ KARA GÖZÜ KARA KAŞI ÖNEMLİ DEĞİLDİR

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:12 Malatya Bel başk. Milletvekili oldu.Çevre yolu hariç gelin bir bakın kırık dökük yollar kilitlenmiş trafik.Toki yolları çok kötü.Ne olacak halimiz.Bizler oy veriyoruz belli torpilliler köşeyi dönüyor.Torpil cirit atıyor Bakanlıklarda.Garibanlar ne yapsın.Nerdesin adil sistem...

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 07 Eylül 2018 13:45 DAYATMA YİNE AKTİF ŞEKİLDE BAŞLADI

    CEVAP YAZ 1 7
  • Kerem 07 Eylül 2018 13:30 Kastamonu belediye başkanı da dahil edilmsi gerek

    CEVAP YAZ 1 2
  • reis 07 Eylül 2018 13:19 kimse belidiye başakanından memmun değil ancak yine akp ye oy verip iştahlarını kabartıyorlar. onun için halkın fevaran etmesi kapı gıçırtısı.

    CEVAP YAZ 0 10
  • ANKARA OY 07 Eylül 2018 13:16 AKP BU SEÇİMDE YİNE OY KAYBEDECEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM... ANKARA BB SU İNDİRİMİ YAPMIŞ İYİ. ŞİMDİYE KADAR SU DAN FAZLA PARA ALINDIĞI TEYİT EDİLMİŞ Mİ OLDU? METRO SEFERLERİ DE DÜZENLİ OLSA ARTI 2 OLACAK GİBİ...

    CEVAP YAZ 2 3
  • Mustafa 07 Eylül 2018 12:15 Kahramanmaraş belediye başkanları ilk sırada istifa etmesi gerekenler, geç bile kalındı, Akparti seçim kazanmak istiyorsa hızlı hareket etmeli, süreci hızlandırmalı

    CEVAP YAZ 1 6
  • Bu Fakir 07 Eylül 2018 12:13 AKP'ye kendi isteğiyle girenler kendi isteğiyle çıkamaz, pardon istifa edemezler.

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro