CHP'de 'gizil karar merkezi var' tartışması

CHP’de olağanüstü kurultay tartışmaları ile başlayan iç hesaplaşma farklı boyutlara taşınıyor. Olağanüstü kurultay gündemiyle çalkalanan CHP'de şimdi de “gizli karar merkezi”nin neresi olduğu tartışılıyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'de 'gizil karar merkezi var' tartışması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:42 12)ince,seçimeleri kazanacağından emin olsaydı, chp nin hayrı filan dinlemez ;hemen ayrılır,partisini kurardı.marttaki seçimlere girebilmek için acele bile ederdi.chp ailesine başarılar,saygılar.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 03 Ağustos 2018 01:29 Hadi 13 . yorumu da salla.

    0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:42 11)ince neden ayrı parti kurup seçimlere gitmiyor?chp nin hayrına mı?hayır.ince ayrı parti kursa, alabileceği en fazla oy %1 dir.o da, chp deki küskünlerden alır.ince, bunun farkında.bütün foyaları döküleceğini seçmen desteğini alamayacağını ,havasının söneceğini biliyor.onun için ,chp den ayrılıp ayrı parti kurmaya cesaret edemiyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:42 10)işte size chp deki sözde muhaliflerin kime çalıştığını anlamanız için başka bir delil.chp delege ve tabanı bunun farkında.chp seçmeni de farkında olursa bu oyunu bozabilirler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:42 9)peki chp deki sözde muhalifler ne yapıyor?erdoğan hesabına çalışmaya devam ediyor.kurultay için mahkeme yoluna gidecekler.mahkeme zaten hemen neticelenmez. uzun zaman alır.yerel seçimlere kadar sürer.yani, chp deki sözde muhalifler,chp nin enerjisini kısır iç çekişmelerle emip yerel seçimlerde oy kaybetmesini sağlamak istiyor.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:41 7)seçimleri kaybederse-ki kabedeceği açık-delege kalsın derse, kalacakmış.o zaman yırtacak.chp tabanı beni istiyor diyecek.delege gitsin derse, zaten chp nin oy kapasitesi belli ben elimden geleni yaptım deyecek, aklınca yırtacak.işte, ince nin aklında dolaşan tilki bunu istiyor.ince nin gözleri, fıldır fıldır bu düşüncesi için dönüyor.düşünün ;ince chp için faydalı olsaydı,erdoğan ne eder eder ince nin chp nin başına geçmesini engellerdi.erdoğan,kendini zorlayacak birini ister mi hiç?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:41 5)peki ince, chp ye genel başkan olursa ne olacak?o, zaman ince tc ye başkan olacak mı?erdoğan ın zaten çantada keklik 52 oyu yok mu?erdoğan 16 yıldır %50 %55 arası destekle iktidar oluyor zaten.zorda kalırsa mhp desteğiyle 16 yıldır iktidarda.akp den oy alacağını söylüyor ince.akp seçmeni.'' aaa, ince aday oldu! hadi ,ona oy verelim.'' mi diyecek?ince nin elinde sihirli sopa mı var da seçimleri kazanacak?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:40 4)ince, koltuğa yapışıp kalmayacağım diyor.yalan.ince, şimdiden koltuğa yapıştı bile.ince,chp nin adayı olarak başkanlık seçimine girdi.kazanamadı,yenildi.yenilgisini örtmek için, sanki başka partinin adayı imiş gibi;'' ben, chp den fazla oy aldım, o halde chp ye genel başkan ben olacağım.'' dedi.işte ortada.ince, şimdiden koltuğa yapıştı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:40 1)chp de gizli karar merkezi yok.chp de sosyal medyadaki desdekte görüldüğü gibi, açıkca esen kılçdaroğlu rüzgarı var.herşey açık.chp içindeki sözde muhalif özde erdoğan uşaklarının gizli karar merkezleri var.o gizli arar merkezi, beştepe deki erdoğan ın sarayıdır.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro