Bu sorunları Süleyman Soylu çözer!

Tefecilerle ilgili yazdığım yazı, dehşete düşüren bir isyan çığlığıyla karşılık buldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu sorunları Süleyman Soylu çözer! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • sancar 10 Eylül 2018 17:11 süleyman özışıkın suriyeliler konusundaki son yazısını neden yayınlamıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:43 GAZETECİLER VE YAZARLAR VAKFI: 15 TEMMUZ’DAN BU YANA CEZAEVLERİNDE EN AZ 61 KİŞİNİN ŞÜPHELİ ÖLÜMÜ BELGELENDİ

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:20 . Halk küçülen "100" gramlık ekmeği yiyecek

    CEVAP YAZ 3 1
  • reis 09 Eylül 2018 15:08 Bana geri dönüş yap.

    CEVAP YAZ 0 0
  • reis 09 Eylül 2018 15:08 Vatan emiyette işkence var dün ve bugün. .bi araştırsan. .işin aslı neymiş. ...

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:59 Minareyi calan kılıfını hazırlar ya tefecinin üzerinde mal yoksa mallarını başkası üzerine yapmışsa

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 11:37 Süleyman Bey Özür dileyerek yazınıza ilave olsun Düğünlerde Silah la Havaya Ateş etme olaylarına değinmek istedim

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 08 Eylül 2018 17:03 Soylu böyle çözüm buldu! Gözaltında kaybedilen yakınlarının akıbetini soran Cumartesi Anneleri’nin eylemine, Soylu’nun talimatıyla yasak geldi.........................

    CEVAP YAZ 1 1
  • yüzdeyüzmilli 07 Eylül 2018 12:28 Süleyman bey asil konuyu mansetlere tasiyip baskanimizin dikkatini ve tepkisini cekmeye calisin lütfen. Orta ve alt gelirli halkimiz özellikle 3 büyük market (BIM, A101, SOK) zincirlerinden alisveris yapiyorlar. Gel görelim ki zaten kurusun hesabini yapan bu millete dolardaki artisi firsat bilip %40'in üzerinde zam yapmislar neredeyse tüm ürünlere. Yerli olsun ithal olsun farketmemis. 3 ay önceki fiyatlarla simdiki fiyatlar karsilastirilsin lütfen. Bununla yetinmeden sertbest piyasada yine dolar kurunu bahane edip ürünlerine %60'a yakin zam yapan tüm firmalar ve markalar gidasindan - kozmetigine ürün ürün denetlensin. Geregi yapilsin. Neden söylüyorum cünkü bu fiyatlarla devam edilirse bu firsatciliga dur denilmezse insanlarin cani yanacak ve bunun acisini cikartacaktir.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Ali murat 06 Eylül 2018 23:29 aslan toprağım Özışık bey sürekli polislerden haber veriyorsunuz da şu gariban infaz korumalar hakkında hiçbir şey yazmıyorsunuz?

    CEVAP YAZ 1 0
  • asf 06 Eylül 2018 22:11 Cimere Şikayet Et Mağdurlar etmesini bilmiyordur.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ★ Komünist Görüş 06 Eylül 2018 16:32 Sorunu Biliyor mi ki çözsün?............Tayyip elinde nereye nasıl gelindi?.......

    CEVAP YAZ 6 2
  • Erol Baron 06 Eylül 2018 15:51 Tefeciler tamam da, kendini tefeciye kaptıran da suçlu..... Mesela, benim kredim toplam gelirimin %33.3 kadardır ve başka bir yere daha borcum olupta bunu gizlediysem, düştüğümde ağlamamam gerekir çünkü bu durumu ben yarattım.... Ha, banka TL hesabındaki 100 bin TL 3 ayda 20 bin €'dan 15 bin TL'ye düşerek vatandaş 3 ayda 5000 € kaybettiyse, bu hükumetin suçudur ve vatandaşa TL'den kaçmayın demeye yüzü olması için bu kaybı telafi etmelidir.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 15:50 Tabi canım, bu ülkede polis, asker ve hakimlerden başka kim yaşıyor ki? Sen polislerin özlük haklarını yaz. Lise mezunu bir polisin aylığı 5 bin tl. Yani ben üniversitede dirsek çürütürken sokakta serserice keyif yapan polis 15 yıl çalışma ve sınavlara girerek elde etmiş olduğum şube müdürlüğü kadrosu ile eşit derecede maaş alacak. Yav he he polisler çok çalışıyorlar. Bir olay olduğu zaman arayın bakalım şişko göbeklerini kaldırıp olay yerine gelebiliyorlar mı?

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 14:43 Bütün Avrupa,Amerika ve Kanada,Afrika ve Asya ülkelerinin Medyasi degerli yazarimizin Türkiyede kimsenin aklina gelmeyip aslinda ülkenin en büyük sorunu olan Tefeciligi yazip bunu elestiren yazardan bahsediyor.Sokaklar bu haber ile sallaniyor.Herkes sayin yazardan bahsediyor.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 06 Eylül 2018 14:33 ejder suyu ve susidende bahsetseniz.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 06 Eylül 2018 14:33 Tefecilerle ilgili yazdığım yazı, dehşete düşüren bir isyan çığlığıyla karşılık buldu. dogru söylemiyeni sütcü kovalasin.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 06 Eylül 2018 14:31 Peki insanımızı tefecilerin eline düşüren sistemin elemanları bu yazdıklarını okuyorlarmı?:Bırak sen bu yazılan yorumları okuyonmu?.Okuyorsan ortamı süt liman göstermeyin kenar mahallere git olanları büyüklere aktar burada bizlere değil.

    CEVAP YAZ 0 4
  • kerem 06 Eylül 2018 14:01 evet sayın özışık yemek menusunude yazsanıza adını hıc duymadıgımız bu menulerı kımler yıyebılecek sizce baskan dogrumu yaptı bunu sorgulaya bilirmisiniz

    CEVAP YAZ 0 7
  • mniksek 06 Eylül 2018 13:46 OTUZ AĞUSTOS YEMEK MENÜSÜNÜ ELEŞTİRENLER O YEMEKLERİN TÜRKİYEDEKİ KADİM MÜŞTERİLERİ, BAŞTA CHP LİLER OLMAK ÜZERE, TEK DERTLERİ MEYVE SUYU NEDEN ALKOL YOKTU, AÇIKÇA DİYEMİYORLAR AMA OLAY BU...

    CEVAP YAZ 12 0
  • Misafir 06 Eylül 2018 20:30 O KIŞILER TBMM MUTFAĞININ MENÜSÜNDEN YİYORLAR.TBMM MENÜSÜNDE YAZILANLAR YOKTUR

    0 0
  • SEM 06 Eylül 2018 12:32 SULEYMAN BEY 30 AGUSTOS YEMEK MENUSUNU HIC YAZMADINIZ .YAZARSANIZ 4 KISILIK ASGARI UCRETLININDE NASIL ALABILECEGINI YAZIN N

    CEVAP YAZ 3 8
  • mehmet çelik 06 Eylül 2018 11:48 Polisler asgari ücretmi alıyor acaba

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:39 ekonomisi bozuk olan yerlerde bunlar olur insanların ekonomisini düzeltinde görelim

    CEVAP YAZ 2 5
  • xtr 06 Eylül 2018 11:34 Yaw he he. Yasalarla sanki bütün herşey bugüne kadar önlenebilmişti. Kırmızı ışıkta geçmek yasak ama hala geçiyor insanlar. Merdiven altı tefecilik çıkar bu kez de. Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz ben anlamıyorum. Sanki hiç Türkiye'de yaşamamış gibi. 16 yıldır şimdi mi aklınıza geldi tefeciler? Bugüne kadar neredeydiniz? Bir tane yazı gösterin geçmişte yazdığınız. Hükümeti övmekten fenalık geçirdiniz hergün. Aynı yazıları yaza yaza...

    CEVAP YAZ 3 10
  • BOZKURT 06 Eylül 2018 10:24 Sayın Özışık: Yazdığınız tefecilik ve tefeciliğe benzer diğer gayrimeşru kazanç düzeneklerinin kökü Devlet'te aranmalı. Devlet içinde etkili ve yetkili konumda olanların paydaş olmadığı hiçbir gayrimeşru kazanç/menfaat şebekesinin faaliyet göstermesi mümkün değil. Millet ezberledi; toplumu yıpratan her şeyin üreteni bizzat devletin içinde tutunmayı beceren düzenbazlar. Terörden alın, diğer bütün sektörlere kadar hakikat budur. Devletteki kökleri kurutulmadıkça bunlardan kurtuluş da mümkün değil.

    CEVAP YAZ 0 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro