“Biz Soğuktan donarsak, onlar açlıktan ölür..”

Dış Politikada “Petrol Silahına” Karşı “Gıda Silahı”

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN “Biz Soğuktan donarsak, onlar açlıktan ölür..” yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Farabi 04 Mart 2018 16:50 Eskiden Rusya Amerika dan bugday alirdi,simdi bize bugday satiur.Amma,Turkiye de ciftci miftci falan yok.Heerkes amatorce is yapiur.Hecmi Avrupa daki ciftcilik sistemlerine bakmiunuz? Bir inceleyin hele,ciftcilik nasil olurmus.Hollanda da Ciftcilik ve hayvancilik Lise si var.Adamlar taaaa cocukluktan okuyor bu isi.Bizimkiler ise "cekirdekten" yetisme.Bir sey anlamiurlar.Tabiki herseyi disardan alirik bu durumda

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Şubat 2018 12:03 hacı yediğin ekmeğin buğdayı rusyadan geliyor, sen burada masal anlatıyorsun...!!!

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 27 Şubat 2018 12:03 Bayraktar, Türkiye'nin buğday ithalatının büyük kısmını navlun ve rekabetçi fiyat avantajına bağlı olarak Rusya Federasyonu, Kazakistan ve Ukrayna'dan yaptığını hatırlattı. Rusya'nın yaptırımları karşısında buğday ithalatının Fransa, Kazakistan ve Ukrayna gibi ülkelerden karşılanabileceğine dikkati çeken Bayraktar, "Türkiye, buğday ithalinde zorlanmayacaktır. Buğdayda ihracat yapan çok sayıda ülke var. Önemli buğday ihracatçısı ülkelerden Ukrayna, rahatlıkla Rusya'nın açığını benzer koşullarla kapatabilir. Türkiye, yakın çevresinden Fransa ve Kazakistan'dan da rahatlıkla buğday ithal edebilir" diye konuştu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Şubat 2018 10:47 bu saçma yazıyı fetocular bile yazmaz...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 27 Şubat 2018 10:45 senin dediğin kendi kendine yeten eski türkiye, yeni türkiyede yiyeceğimiz herşeyi dışarıdan alıyoruz... rusyadan da buğday geliyor :))) anlayabiliyormusun acaba?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 27 Şubat 2018 10:43 domatesi yeniden satmak için rusyaya hala yalvarıyorsun be ne gıda silahıymış bu? Bu sene buğday da rusyadan geliyor, rusya sana buğday vermese sen açsın.... insan yazı yazarken türkiye nereden ne gıda satın alıyor diye 3-4 sayfa açar okur...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Hakkı A. 24 Şubat 2018 18:52 Yazarımız samanı bile ithal ettiğimizi unutmuş bizi 10 yıl öncesinin Dünyada kendi kendine yetebilen 6 ülkeden biri zannediyor.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Farabi 19 Şubat 2018 11:31 sonuc suki: Turkiye de bilincli uretci falan yok.Coklari dededen kalma usullerle uretim yapiyorlar,coklari kendileri bile calismiyor,agadir,baskalarini calistiriyor.Hollanda da patronlar bile inek bokunun icinde calisiyor.Onun icin,Turkiye tarimdada,ziraattada,hayvanciliktada bek ilerleme yapamaz.Biz tembel milletiz,hemmen emekliligi dusunuruz,calismakta neymiski?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 18 Şubat 2018 20:13 Tarım ülkesi olmaktan çıkalı çok oldu.Et Sırbistan,buğday Rusya,Şeker Fransa (şeker kamışından)bunları biz ithal ediyoruz.Petrol yok,gıda tarımı yok olmuş,O zaman hem soğuktan hem açlıktan öleceğiz.Biraz arge olsa yazınız için iyi olur.Şimdi Türkiye Arapların sıcak parasını ve mirasyedi gibi cumhuriyet kazanımlarını yedi bugüne kadar.

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro