Bir erkek daha ne kadar alçalabilir?

Ayşe Arman, Özlem K. adındaki mağdure ile yaptığı röportajda terkedilmeye dayanamayan bir erkeğin bir kadının hayatını nasıl kabusa çevirdiğini gözler önüne serdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bir erkek daha ne kadar alçalabilir? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Müjde yardım 23 Şubat 2018 02:13 İşte evlilik olmadığı zaman erkeğin namusu olmuyorsun ama Allah yar ve yardımcınız olsun cinsellik yaşamayan rahipler, pederler ve rahibeler! Sizin yaşamış olduğunuz kırıcı bi tecrübe asla iyi olmayacak bi yara elinizde delilinizle devlete sığınınız sonuçta psikolojik sağlığınız negatif kronikleşti tazminat talep edin bence sizi en çok üzen sevilmediğinizi geç anlamış olmanız olsa da boşa giden yıllarınıza mı özelinize olan saygısızlığına mı geleceğinizde güneşi görememe tedirginliğine mi ..bu moloza dönmüş kalıntılar cehaletin gölgesi ön yargılardan Allah sizi korusun

    CEVAP YAZ 0 0
  • celal bey 28 Nisan 2014 15:25 ya adam haksız anladık ama bir bayanın evli bir erkek le 9 yıl birlikte olması normal mı bir müslüman ülkede 9 yıl hi demedi mi evlenelim erkek kadar kadında suçlu bekar iki insan 9 yıl birlikte sex yapamaz saygılar

    CEVAP YAZ 0 0
  • 2 kere oku 28 Nisan 2014 09:11 Türkçe'yi mi bilmiyorsun, okuduğunu mu anlamıyorsun? "eski karısıyla yeniden evlendi" ne demek olabilir? Kadın adamı tanıdığında adam boşanmıştı,yani bekardı, "eski karısı" vardı. Sevgili iken "eski karsıyla" yeniden barıştı, gizlice evlendi, sevgilisine kazık attı, kadın da bunu duyunca ayrıldı ama adam hem karım olsun hem sevgilim diyerek tacizlerine başladı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Veli 27 Nisan 2014 21:34 Ayse Arman sen nasil bir iki yuzlusun yahu! "Bilişim Suçları Amirliği, böyle bir suça yabancı değil. Twitter’da bir sorun yaşanınca, hemen IP’leri bulabiliyorlar. ... Burada neden bulunamıyor? Bir kadının yaşamı söz konusu olunca önemsenmiyor mu?" diyorsun. Sucu Bilisim SUclari Amirligine atiyorsun, halbuki sen de gayet iyi biliyorsunki Twitter IP maypi vermiyor. Turk hukumeti bu yuzden Kutsal Twitterinizla kavgali. Ama AKPARTInin tum icraatlari gibi bu da kotu degil mi? Hazreti Twitter'i kim kapatabilir ha$a!

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet tok 27 Nisan 2014 20:46 işte hasım kılıc bunuda savunsun bakalım ınsan hakları dıyodu ya bunuda savunur

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sokaktaki Vatandaş 27 Nisan 2014 20:26 Pekala sen onun evli oldugunu bilmiyormuydun.Evli oldugunu bilfigin halde neden beraber oldun.Sen adama yuvani yik da gel diyorsun.Sen de saygisizmissin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yazık 27 Nisan 2014 20:26 Sonuç olarak adam yaptıklarında haklı mı diyorsun?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Mehmet Katmer 27 Nisan 2014 20:00 dokuz yıl adamla yat kalk. şimdi de internete düştüm de. dokuz sene boyunca adama yapacağını yapmışsın. seninle niye evlensin ki. bu kadar da düşüncesizlik olmaz. adam eski karısı ile evleneceğine karar vermiş neden ayrılıyorsun. belli ki adam çocuklarına ve eski eşine sahip çıkmak istemiş. neyse hepsi bir yana adam karakterini ortaya koymuş. hiç kimse bu kadar dürüst olamaz. ben buyum der. beni annem böyle doğurdu demez. kadınlar için böyle durumlar bir istisna. genelde hemen hepsi mutlu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • m.alı 27 Nisan 2014 19:12 ya nekkadarda aptalca bir savunma.okulda taciz olsa polis alır onu içeriye mahkemede gerekli cezayı verir.mahkeme bu adamı alın diyecek okul müdürüde ben öğretmenimi vermem diyecek öylemi adamın gö...den şırıngayla kan alırlar.demek twıtterı okulla kyıslıyorsun sen. demekki eğitimini twitterdan alıyorsun.sana cevap vermek bile hata

    CEVAP YAZ 0 0
  • M.ALI 27 Nisan 2014 19:01 BAK BU SORUNU GENEL MÜDÜR,KOCAMIŞ KURT,AYM PARTTİSİ BAŞKANI HASİMİ ÇÖZER.BUNLAR TWIITER AMCASINA TELEFON AÇIKDIMI SORUN ÇÖZÜLÜR.YOKSA TÜRK MAHKEMELERİ Nİ KİM ......... IP NUMARALARINI POLİS NERDEN BULACAK GERİ ZEKALI TWITTERİN SAHAHİBİ POLİSMİ

    CEVAP YAZ 0 0
  • M.ALI 27 Nisan 2014 18:54 HAŞİM NE DEDİ TWİTTER E ÖZGÜRLÜK.E NEGÜZEL DÜNYA HER ŞEY ÖZGÜR.POLİS IP NUMARASINI NERTDEN BOLACAK TWİTTERİN PATRONU POLİSMİ.BU SORUNU HAŞİM ÇÖZER.HAŞİME DİTCEK.

    CEVAP YAZ 0 0
  • aah yunus 27 Nisan 2014 18:04 Ete kemige burundum yunus diye gorundum diyen ermisler,bir de bizim gafletimiz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatantaş 27 Nisan 2014 17:21 "Vatandas" hergün okullardan da taciz haberleri geliyor niye okulları kapatmıyorsunuz, twitter da denetimsiz resim ve haber yayınlıyor diye kapatmayı savunuyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandas 27 Nisan 2014 16:45 Twitter Turk mahkemelerine IP adresi vermiyor AYM twitteri destekliyor senin mahallende buna alkış tutuyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • deniz 27 Nisan 2014 16:38 Helal. Tasi gedigine koymusun. Hasiiiiim erdesin, su kadina haddini bildir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 27 Nisan 2014 16:36 Agzina saglik. beyaz türklere dokunmadikca hersey serbest.

    CEVAP YAZ 0 0
  • 10 ağustos akşamı 27 Nisan 2014 15:57 Hani internet özgürlüğü var caaaanııımmm

    CEVAP YAZ 0 0
  • CNZ 27 Nisan 2014 15:47 Özgür sosyal medya...Bu hanım çok ayıp ediyor. Fotoğrafları paylaşan beyefendinin özgürlüğüne laf ediyor. Bence Bu çok sayın beyefendi(!) bu hanıma dava açmalı. Hatta dava kesmes. Haşim Kılıca başvursun. Bu hanım nasıl olurda böyle bir beyefendinin özgürlüğüne laf eder. En ağır ceza verilsin bu hanıma, hatta vatandaşlıktan çıkarılsın. Beyefendinin ANAYASAL ÖZÜGRLÜĞÜ değil mi sonuçta? İstediği gibi paylaşır bu fotoğrafları.. Devlet sırlarını ifşa etmek dahi özgürlük iken bunlar ne ki? Beyefendi hiç zaman kaybetmesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • tuna 27 Nisan 2014 15:33 Bu kadının da yapmadığı kalmamış ya admın yaptığı rezillikde kadınıki daha büyük rezrezillik.nasıl yaşayacak bu utançla bilmiyorum..edepli olacaksın!

    CEVAP YAZ 0 0
  • asdadadda 27 Nisan 2014 15:21 twittera söyleyin versin ipyi ama bir dakika twitter özgürlük yeriydi koskoca devlet başbakanına iftira görüntülerini yayınlamak özgürlük bu da bir tür özgürlüktür herhalde

    CEVAP YAZ 0 0
  • bir_sözüm_var 27 Nisan 2014 14:32 Öncelikle bu tür davranışlarda her kim bulunuyorsa alçaktır. Haberi ilginç kılan bayanın yaşadığı bu vahim olay kadar Ayşe Arman'ın "Neden bunu yayınlayan ip adresinden bulunamıyor?" çıkışı! Sanki özellikle twitter konusunda bu tür kişilik saldırılarına karşı mahkemeleri dinlemeyen twitter'ı devletin zorunlu engellemesine karşı çıkmamış gibi! Ben bunlardaki kafa yapısını inanın anlayamıyorum. Ak Parti düşmanlıklarından dolayı her şeye karşı olduklarının farkında bile değiller. Ak Parti övüyorsa yer, yeriyorsa öv. Tıpkı yılllardır yerdikleri Haşim Kılıç'ı bu günlerde yere göğe sığdıramadıkları gibi.. Ayşe Arman hanım acaba yazdıklarını kendin de okuyor musun?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hayat felsefeleri 27 Nisan 2014 14:20 Bu güruhun işi gücü erkek, kadın,feminen ve maskulen problemler İKTİDARSIZLIK vs

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hsyn 27 Nisan 2014 14:17 İnternetteki sınırsız özgürlük kontrol altına alınsın, facebook, twitter adli makamlarla iş birliği yapsın diyince, vay gericiler, özgürlük düşmanları diye bağırışın, böyle vakalar olunca da timsah göz yaşları dökün, neden bulanamıyor diye yalandan feryat edin. Özgürlük diye kendi yarattığınız insan yiyen sistemin sonuçları bunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • neverthless 27 Nisan 2014 14:12 Yine de kimsenin kimseye bunu yapma hakkı yok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • cemko 27 Nisan 2014 14:00 Nikahsız birlikteliğin kötü sonuçları

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro