Bir AK Partili bir Saadetli bir de ev sahibi

Bu bayram gerilimin adı: Evde AK Partili misafirle Saadet Partili misafirin aynı anda denk gelmesi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bir AK Partili bir Saadetli bir de ev sahibi yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • .... 19 Haziran 2018 13:27 ne kadar boş bir kadınsın sen.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 19 Haziran 2018 06:04 yahu elin kafirine rahmetli marks denirmi

    CEVAP YAZ 0 2
  • misafir 18 Haziran 2018 23:10 "Allah Teâlâ, ilmi kullardan soymak suretiyle çekip almaz. Ancak ilmi, âlimleri almak suretiyle ortadan kaldırır. Allah hiçbir âlim bırakmayınca da, insanlar bir takım cahil başlar edinirler ve onlara sorular sorarlar, onlar da ilimsiz fetva verirler. Bu yüzden de hem kendileri saparlar hem de başkalarını saptırırlar." (Buhari, İlim, 34; Müslim, İlim, 13, 14; Müsned, 2/162)İhsan ŞENOCAK hocaya sahip çıkmak lazım, hakkı söylüyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 18 Haziran 2018 17:43 Tarih ve coğrafyada da biraz tökezleyen yurdum insanı bilhassa 3 şeyi iyi yapamıyor.... 1) matematik..... 2) yabancı dil..... 3) doğru oy kullanmak.... Ama Allah'tan umut kesilmez-:)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Haziran 2018 10:11 Ahmet Burak Erdoğan, 11 Mayıs 1998’de Şişli'de yaya geçidinde karşıya geçmeye çalışan TRT İstanbul Radyosu sanatçısı Sevim Tanürek'e çarptı. Kazadan sonra derhal olay yerine belediyenin arazözleri geldi, kaza yaşanan caddedeki fren ve kan izlerini yok etti. Örtbas etme girişimi hemen başlamıştı.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 18 Haziran 2018 09:18 Ataturk dusmani,Cumhuriyet dusmani hic bir parti bu ulkede kalici olmamistir,bundan sonra da olamaz.Akp zaten vizyonunu tamamladi.16 senedir din,iman sozleri ile oylari aldilar.Ulkenin butun parasi cakil tasina,topraga,cimentoya gitti.Bir uretim var mi?YOK.Halak artik bikti ayni seylerden...

    CEVAP YAZ 0 1
  • abdullah 18 Haziran 2018 00:16 sen de şu malum ablalardan mısın ? onlara benziyorsun da ? fikrin şeklin akp ye olan tavrın ...

    CEVAP YAZ 1 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro