Binali Yıldırım yeni anayasayı anlattı!

Başbakan Binali Yıldırım, TBMM'de yeni anayasa görüşmelerinde konuştu. Meclis'teki görüşme sonrası asıl kararın millette olduğunu söyleyen Yıldırım, yeni anayasının kabul edilmesi halinde milletin önünün açılacağını ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Binali Yıldırım yeni anayasayı anlattı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • millet 10 Ocak 2017 10:35 türkiye nereye gidiyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:52 Rusya batık, Almanya batık değil mi kaptan yardımcısı..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ağla ulkem 10 Ocak 2017 09:47 dun bana masal anladınız hıç halkın yoksuluğundan bahsedılmedı dolar aldı başına gıdıyorr çunku TURKIYE'yı nasıl bıtırelım bunu zıhnıyetını taşıyorsunuz eastlaşma ve sadalaşma yoluna nasıl gırerız dıye yalanlar atmaya başladınız BU ULKE ZOR KAZANILDI bunu unutmayın sayın yetkılı bu ulkeyı nasıl şaha kaldırız onu duşunun

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:46 AYNI ANDA GEMİYİ KULLANMAYA KALKARLARSA TABİİKİ GEMİ BATAR

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:41 Milletin değil sizlerin önünün açılması için olmasın bu çabalar?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Ali Yıldız 10 Ocak 2017 08:55 Erzincan'ın bir köyünden beş kuruşsuz İstanbul'a gelip nasıl denizci olunur, oğlun 25 gemiye nasıl sahip olur önce onu açıkla da millet öğrensin...

    CEVAP YAZ 2 8
  • MİSAFİR 10 Ocak 2017 08:47 BU YAPTIĞINIZ SAVUNDUĞUNUZ TEK ADAMLIK REJİMİNE BU PADIŞAHLIK SİSTEMİNE BİZTÜRK HALKI 90 SENE ÖNCE DUR DEDİK BU CUMHURİYETİ BU ÜLKEYİ KANLA KURDUK BİRLİKTE KURDUK ASLA YIKTIRMAYIZ SİZ TÜRK HALKINI KENDİNİZ GİBİ KOYUNMU SANIYOSUNUZ

    CEVAP YAZ 1 7
  • MİSAFİR 10 Ocak 2017 08:44 EVET HAKLISIN başbakan 14 YILDA getirdiniz bu kötü noktadan kötü olamaz .türkiye geriye gidiyor BELKİ GERİLERDE MUSTAFA KEMALLE MUSTAFA KEMALLERLE KARŞILAŞIR .BİR SEYİ UNUTUYORSUNUZ BU CUMHURİYETİ BİZ KURTUK BİZ SONUNA DEK KORURUZ

    CEVAP YAZ 1 7
  • MİSAFİR 10 Ocak 2017 08:42 evet son noktayı biz koyucak.YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA ADIN YAZILACAK HERBİR TAŞA

    CEVAP YAZ 1 7
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 08:32 Nerdeymiş bu iki kaptan. Biri RTE! Anladık. Diğeri kim!? RTE'nin olduğu yerde kendisini kaptan yerine koyuyorsa sadece gülerler.

    CEVAP YAZ 0 5
  • ahido 10 Ocak 2017 07:30 siz gelinceye kadar böyle bir tehlike yoktu. Sen tek başına da batırırsın gemiyi. Başkanlık sistemi ABD'de de var Suriye'de de.

    CEVAP YAZ 0 8
  • missafir 10 Ocak 2017 03:53 bu ülke bir bütündür ve allahın izniyle kimwe bunu bölemeyecektir bu vatan atatürk ve onun yolunda gidenler sayesinde kurtuldu allah bizi bir daha bu osmanlı zihniyetine sokmasın allah büyüktür tektir kullları ise sadece yol göstericidir

    CEVAP YAZ 1 5
  • misafir 10 Ocak 2017 03:47 doğru iki kaptan bir gemiyi batırır baş üstünde baş olmaz lakin kelleyi de taşıyan baştır allah adama iyi niyet ve fikir versin birilerinin güdümünde gitmsin ki baş olduğunu belli etsin başla kelle ayrıldımı bu milleti bir arada tutmak imkansızdır baş dediğin atatürktür yok gerisi

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Ocak 2017 02:30 "1982 ANAYASASINI DARBECİLER KURGULADI" "2017 ANAYASASINI 15 TEMMUZ DARBECILERI KURGULADI"

    CEVAP YAZ 0 6
  • Miayammerrrrrrrrrr 10 Ocak 2017 01:25 Göbeğini kaşıyan muammeeer Başkanlık ABD de var diyor!........... ABD'de Üniversitelerin Rektörlerini Hakimleri, Savcıları, Vali, Emniyet Müdürü, Yüksek Öğretim Kurulu üyelerini ATAYAN başkan mı?...

    CEVAP YAZ 0 6
  • cem 10 Ocak 2017 01:21 bu halk sizleri unutmayacak anayasa adı altında birini padişah yapmak uğruna bu ülkeye verdiğiniz zaraı utmayacağız yeni esadlar üremesin diye temennilerde bulunanlar kendi ülkesi için esadlar yaratacak oylamaya katılıyor

    CEVAP YAZ 0 1
  • Her Yer Gezi 10 Ocak 2017 00:23 Rektörleri, Hakimleri, Savcıları, Vali, Emniyet Müdürü, Yüksek Öğretim Kurulu üyelerini ATAYAN bir Başkanlığa asla Boyun eğmeyeceğiz.........

    CEVAP YAZ 10 9
  • Tespit Adamı 10 Ocak 2017 00:15 MHP tabanı chp ve hdp gibi düşüneceğine ölmeği yeğler. Biri tarihi açsın ve chp ve hdp nin bu ülkeye tek bir yararlı işini göstersin bizde cümbür cemaat chp ye geçelim. hadi gösterin?

    CEVAP YAZ 4 27
  • Tespit Adamı 10 Ocak 2017 00:15 MHP tabanı chp ve hdp gibi düşüneceğine ölmeği yeğler. Biri tarihi açsın ve chp ve hdp nin bu ülkeye tek bir yararlı işini göstersin bizde cümbür cemaat ateist olup chp ye geçelim. hadi gösterin?

    CEVAP YAZ 10 15
  • ..... 10 Ocak 2017 00:02 Tebrik ediyorum.Hic bir partiden o partiye mensup insanlarından bu kadar nefret etmedim.Ustelik size oy vermişken.Ben nefret ediyorum sizden ve bu nefretimi kelimeye bile dokemiyorum.Kelimeler kifayetsiZ kalıyor.

    CEVAP YAZ 20 12
  • Misafir 09 Ocak 2017 23:56 MHP tabanının yüzde 90’ı böyle bir otoriter bölünme anayasasına hayır der.

    CEVAP YAZ 14 14
  • muammer 09 Ocak 2017 23:55 başkanlık sistemi ABD de var dünyanın lideri bu başkanlık ülkemizde olursa inanın bulunduğu bölgenin ve orta asyanın lideri olacak hayırlı olsun

    CEVAP YAZ 18 5
  • Misafir 09 Ocak 2017 23:55 evet son noktayı millet koyacak. 18 yaş ve 600 vekile son.

    CEVAP YAZ 2 7
  • misafir 09 Ocak 2017 23:49 Sayin basbakan cok dogru soylemis, son noktayi millet KOYACAK

    CEVAP YAZ 0 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro