Başdanışmanı açıkladı! İşte Erdoğan'ın referandumda kırmızı çizgisi

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mustafa Akış referandum sürecini ve Partili Cumhurbaşkanı sistemini internethaber.com'a değerlendirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başdanışmanı açıkladı! İşte Erdoğan'ın referandumda kırmızı çizgisi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • baltacı memmet 07 Şubat 2017 21:41 başbakanlık değil aslında noterden farkı olmayan Cumhurbaşkanlığı kaldırılıyor..ABD sisteminden farkı senato ve eyaletler yok,bu demektir ki kararlar daha hızlı alınıp uygulanacak.. Osmanlıyı çöküşe götüren Tanzimatı ve Meşrutiyeti andırsa da çöküşte büyük katkıları olan azınlık vekiller,azınlık devlet adamları ve de sonradan görme batı eğitimli ve körü körüne batı taklitçisi devlet adamları yok..ben bu sisteme onay veriyorum,uygulayabilirsiniz..RED cephesi zaten oldum olası kırmızı donlu üle referanduma da gerek yok..

    CEVAP YAZ 0 3
  • payitaht 07 Şubat 2017 19:49 vatan hainleri ve siyonistler ,parababaları , evanjelistler , kurukafalar, ab birliği , vs....vs....vs.....bu topraklar asıl sahiplerinin eline geri geçiyor ne yaparlarsa yapsınlar osmanlıdan bahsetmiyorum yeni oluşum yeni payitaht sistemi kurulduktansanra fatihin sakalından dahi gizlediği sefer gerçekleşecek işte bunların korkusu bu

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Şubat 2017 17:31 tayyibin kaç tane danışmanı var dur söyleyeyim 100 tane trol danışmanı var

    CEVAP YAZ 0 5
  • misafir 07 Şubat 2017 15:34 istemeden bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete, frende yok

    CEVAP YAZ 0 1
  • KAŞGARLI MAHMUT YETMEZ AMA EVET 07 Şubat 2017 15:25 Eyyyy Türk Milleti “Neden ‘evet’ diyoruz? biliyormusunuz 1-PKK ‘hayır’ diyor, onun için ‘evet’2- FETÖ ‘hayır’ diyor, onun için ‘evet’ 3- HDP ‘hayır’ diyor, onun için ‘evet’ 4- HDP le birlikte hareket eden CHP ye ‘Hayır’ diyor onunu için evet buna benzer daha çok yazarız ama gerek yok amaç EVET demek mesele bu o yüzden. Mesela hayırcılara bir bakın ona göre kararınızı verin.” Niye biliyormusunuz bu hayırcılar varya bu hayırcılar bunlar bu sistemin ve yerleşik düzenin vede eski türkiye nin kan emicileri ellerindeki kamu sermaye konfor ve yattıkları yerden para kazanma dönemi bitecek diye sabahlara kadar ağlıyorlar anladınız mı baylar bayanlarrrrrrrrrrr hadi bakalım şimdiden evetleriniz hayırlı ve uğurlu olsun allah yar ve yardımcınız olsun gazanız mübarek olsun

    CEVAP YAZ 6 0
  • Fikirtepeli Fikri 07 Şubat 2017 15:25 Bir cumhurbaşkanının kırmızı çizgisi tarafsızlık içinde adil ve dürüst davranmak olmalıdır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Şubat 2017 13:58 "Türkiye=RTE=AkParti" diyen birinin söylediklerinin zerre miskal anlamı vede değeri olamaz.Çok konuşmuş ama hep boş konuşmuş.

    CEVAP YAZ 1 4
  • adelet 07 Şubat 2017 12:59 he bir zaten kirmizi cizginiz yok ikincisi tek adam isterse mecliside yargiyida hukukuda askeriyede herkesi fes edebilir

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 07 Şubat 2017 12:57 diyorlarki cemaat devlete nasıl sızmış, adamların tipine baksan yeterli, kaç tane danışman var ne işe yararlar.

    CEVAP YAZ 0 3
  • bir basit vatandaş 07 Şubat 2017 12:36 Tek adama dayalı, etrafı yağdanlıklarla çevrili bir yönetim hiç bir Ülkeyi GÜÇLÜ yapamaz. Hiç bir Ülke ÖZGÜRLÜK, EŞİTLİK, ADALET olmadan GÜÇLÜ olamaz. Onun için Hiç bir Arap Ülkesi GÜÇLÜ olamıyor.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Balaban Beyi 07 Şubat 2017 12:19 Bu danışman kisveli kişilerin tamamı AKP yetiştirmesi tipler.. Dolayısıyla bunların hiç birinden OBJEKTİF ve RASYONEL davranış BEKLENEMEZ... Biz Türk Milletinin HAYIR deme eğiliminde olanların endişesi MİLLİ DEVLETİN GİTTİKÇE SİYASAL İSLAMİ BİR DAVRANIŞ İÇİNE GİRMESİDİR.Bunun da büyük ölçüde bir kişinin davranışlarına bağlanmasıdır. SİZ AKP YETİŞTİRMESİ DANIŞMANLAR ACABA BUNU ANLAYABİLİR Mİ..?

    CEVAP YAZ 0 7
  • salih kara 07 Şubat 2017 12:18 Bekleyin az kaldı, sandıkta hayır vardır...

    CEVAP YAZ 0 6
  • keşke birde ben danışman olsam 07 Şubat 2017 12:05 Devlet yunana yunan Milletine ait değil, abd ye ait değil, bu Millete ait. bu millete ait. Vallahi billahi yemin ediyorum siyasetçiler kadar laf ebesi gör me dim. sen ne kadar sadıksan Devlete bende senden sadıkım. bu ölçüyü kimse tartamaz.

    CEVAP YAZ 0 3
  • ANADOLU İNSANI 07 Şubat 2017 11:10 BU MİLLET BU GÜZEL ÜLKEYİ 1 İNSANA ASLA TESLİM ETMEZ ETMEYECEK BOŞUNA SALTANATLIK VE PADİŞAHLIK İÇİN UGRAŞMAYIN

    CEVAP YAZ 0 6
  • misafir 07 Şubat 2017 10:28 devlet millete aitse varlık fonu kuracağınıza vergileri indirin bakalım görelim hep boş laf

    CEVAP YAZ 0 11
  • vatanım 07 Şubat 2017 10:25 tek adam tehlıkelıdır bak etrafına esat kaddafi saddam nıce tek adamlara bak sonu husran bu ulke kolay kazanılmadı çünkü ingiliz taktığı uygulamaya koydular bol parçala yok et eğer tek adam Vatanımıza uygun değildir

    CEVAP YAZ 0 17
  • millet 07 Şubat 2017 10:11 danışmanlara verdiginiz paraları emeklilere verin bakalım

    CEVAP YAZ 0 10
  • millet 07 Şubat 2017 09:50 meclis artık tatil yapar çünkü işi bitecektir

    CEVAP YAZ 0 14
  • İki Dudak 07 Şubat 2017 09:49 Devlet millete mi ait oluyor yoksa bir adama mı emanet ediliyor. Yalan, Yalan, Yalan.. Şu anda zaten egemenlik halka ait.. Onun seçtikleri yönetiyor.. Bir adamın iki dudağı arasında değil..

    CEVAP YAZ 0 12
  • AYDIN 07 Şubat 2017 09:41 HAYIRLI SONUÇLAR ÇIKACAK ALLAHIN İZNİYLE HAYIR OLACAK HAYIR NE YAPARSANIZ YAPIN ÜLKE MİLLET VATAN DEVLET KAZANACAK HAYIRLA

    CEVAP YAZ 0 10
  • Farklı Bakış 07 Şubat 2017 08:42 TEK ADAMLIK HANGİ SİSTEMİ GÜÇLÜ YAPARMIŞ. BU ANLAYIŞ ANCAK KİŞİYİ GÜÇLÜ YAPAR. ÜSTELİK RT nin ADALETLİ BİR CUMHURBAŞKANI OLACAĞINA BU ÜLKENİN YÜZDE 80 İ DEĞİL JKENDİSİ BİLE İNANMAZ. Yapılmak istenen anayasa değişikliği MECLİSİN YETKİLERİNİN TEK KİŞİDE TOPLANMASINI SAĞLAMAKTADIR ki BU BİLE HAYIR DENMESİ İÇİN YETERLİ SEBEPTİR.

    CEVAP YAZ 0 11
  • HASAN SAL 07 Şubat 2017 07:56 NASIL MİLLETİN OLACAK YANİ TRİLYONLARI MİLLET Mİ HARCAYACAK,GÜÇ MİLLETE Mİ GEÇECEK,ASGARİ ÜCRET Mİ ARTACAK İŞSİZE İŞ Mİ BULUNACAK,ŞAHSİ HESAPLAR İÇİN MİLLETİN PARASI ÇAR ÇUR MU EDİLMEYECEK BEN ANLAMADIM SN BAŞ DANIŞMAN

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 07 Şubat 2017 01:26 Bu yeni karara bağlanan Varlık fonu denilen A.Ş. İnşaallah bizleri İpotek altına aldırmaz zaten 325 milyar dolar borçlu iken bütün varlıklarımızı varlık fonlarında toplayıp kimilerine ihale edilmeyeceğinin garantisi görülmeyen dipsiz kuyu misali kuyunun dibinde kalmama umudumu yitirmeme gayretimle ve temennisiyle Hayırlısı olsun diliyorum genede riskli olabilir mi acaba.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Başdanışman Ordusu 07 Şubat 2017 01:12 Kaç Başdanışmanı var?........ Maaşları toplamı nedir?.. Yetmedi vergilerimizden bir de Başdanışmanlarına Danışman atadığı açıklandı!

    CEVAP YAZ 0 14
  • TİTO 07 Şubat 2017 01:08 Devlet millete ait bir oluşum se seçim ile de olsa yönetimin ve hazine gelirlerinin çoğunun tek bir kişinin kullanmasına ne gerek var? Tek kişinin kendine ait yönetimi oluşturması ve idareyi biaten davranışlarla yürütmesinin sancılarını SURİYE çekiyor. Bizde de 15 Temmuz'da yapılmak istenen bu şekilde FETÖ'nün ülkeyi yönetme isteği değil miydi? Ha fetö ha aamet ha apo ha hasan Seçimle de olsa bir gelen gönderilemeyecek ve sonuçta Önümüzdeki modeller IRAK, MISIR, Bir Libya ya da Suriye durumuna düşebileceğiz. SAvaş halinde bir adam için savaşmayacak çok insan var. Ancak vatan ve millet denince o tek adam harcanır ama vatan bölünmez ülke verilmez.

    CEVAP YAZ 0 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro