SON DAKİKA

Başbakan Yıldırım'dan bedelli açıklaması

Başbakan Binali Yıldırım, İzmir'deki canlı yayında Habertürk TV ve Bloomberg HT ortak yayınında soruları cevapladı. Yıldırım, bedelli askerlik konusunda bir kez daha kapıyı araladı ve şartların olgunlaştığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım'dan bedelli açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Misafir 12 Haziran 2018 19:31 hani yetimin hakkı ? bi söz söylüyorsunuz arkasında durmuyorsunuz halk arkanızda durur mu sanıyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Haziran 2018 08:37 demirtaşa akp hükümeti sayesinde adalet bakanlığı sicili temiz kağıdı verdi, ysk onayladı, içişleri seçim yardımı yaptı trt seçim propagandası ama sorsan millet ittifakına oy veren vatan haini? emekli, asker, polis, ev kadını daha nicelerine böyle yardım yapmak madem mümkün bunu neden seçim arefesine sığdırdınız? para kalmadı fabrika sattınız şimdi bedelli askerlik

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Haziran 2018 07:29 Tek umut bedellimi dış borç taksiti için...birde merak ediyorum baskanlık adayı olan demirtasa temiz belgesini kim verdi ysk dimi 😀 sende hükümet olarak secimde reklam ya0abilsin diye eski parayla 90 trilyon verdin 🤔 hatta trt yide ayagina yollayip belgesel cektirdn,hal bumu 😂😂😂 yaziklar olsun

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 12 Haziran 2018 07:26 Yine vatanı düşünen yok,gencler bedelli ciksin derdinde,iktidar dış borc ödeme telaşında neden telaş çünki memlekette para yok.Eskuden vatan görevi der Peygamber ocağı der gururla giderdik simdi gencler gitmemek icin neredeyse yalvaracak bu çok üzücü sebep olanları Allah a havale ediyorum...Alacak vergi kalmayınca e paralarda o doyumsuz iştahınıza yenik düşünce eliniz mahkum cikaracaksiniz bedelliyi şu hale bak yazıklar olsun hepinize...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Omer 12 Haziran 2018 06:59 Madem Şehitlik ve Gazilik çok kutsal ve güzel  (ki; doğru. Dinimiz İslam'a göre de öyle ) o zaman bu muhterem ve "Müslüman"  milli kahraman idarecilerimiz olan AK PARTİ'Lİ idarecilerimiz: Çocuk ve akrabalarınızi bu kutsallık ve güzellikten niye mahrum e di yor su nuz?

    CEVAP YAZ 0 12
  • Vatandaş 12 Haziran 2018 04:03 Sayın Başbakanım bu bedelli askerlik belli yaşa değil 20 yaş ve üzeri olsun yararlanacaksa her kes yararlansın

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 12 Haziran 2018 04:00 Sayın Başbakanım Bu 3600 ek göstergeyi tüm memurlara bemelisiniz bu tıkanıklık tüm memurlarda var birde bu bayram tazminatlarını tüm çalışanlarada verilmeliydi sizden ve sayın Cumhurbaşkanımızdan müjdeli haber bekliyoruz

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 12 Haziran 2018 02:20 Paran varsa cudide gabarda asker olmasın paran yoksa askersin Erdoğan çocukları çürük alır askere gitmez meydanlarda miliyim diye bağırır bu seçimde gerekeni yapın sizde artık

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Haziran 2018 01:36 Kasa bosaildi, nakite ihtiyac var... gelsin bedelliler bakalim...

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 12 Haziran 2018 01:20 Senin milli savunma bakanın daha bir kaç ay önce "gündemimizde kesinlikle bedelli askerlik konusu yoktur" dememişmiydi sahi? Vaz mı geçtiniz?

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 12 Haziran 2018 01:13 18 yaş ve 600 vekil konusunda da yazıklar olsun diyorum.

    CEVAP YAZ 5 8
  • Misafir 12 Haziran 2018 01:13 bedelli askerlik konusunda yazıklar olsun diyorum.

    CEVAP YAZ 3 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro