Başbakan Yıldırım: Sistemler değişir, asıl olan değerlerdir

Başbakan Binali Yıldırım, Başbakanlık personeline veda ziyaretinde konuştu. Yıldırım, ''Yeni sistemin kurucusu Cumhurbaşkanı Erdoğan oldu'' ifadesini kullandı

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım: Sistemler değişir, asıl olan değerlerdir haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 04 Temmuz 2018 09:39 dükkanı kapadın binali.bi-ali diyenler,sana şimdi in-ali dediler.anayasa refereandumunda bizler senin yanında olduk.parlementer sistem devam etsin dedik.başkanlık sistemine hayır dedik.sem kıymetimizi bilemedin gittin evet kampanyası yaptın.şimdi sitem edip dükkanı kapadık dedin.biz sen dükkanı kapama diye hayır oyu verdik binali.sen bizim değerimizi bilmedin.nankör müsün nesin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 04 Temmuz 2018 09:21 ERDOĞAN DÜŞMANLARINA SESLENİYORUM ,ULA SATILMIŞLAR ULA İSLAM DÜŞMANLARI ULA TÜRKİYE DÜŞMANLARI ULA İNSANIN CANINA KIYAN HAİN TERÖRİSTLER İNSANLIKTAN ÇIKMIŞ MAHLUKLAR SAHTE AYDINLAR GERİDEN ÇAĞDAŞLAR TERÖR DOSTLARI EMPERYAL UŞAKLARI İNSANLIK DÜŞMANLARI BİR ERDOĞANA BAKIN BİR KENDİNİZE ,ERDOĞANIN YANINDA 7 MİLYAR İNSANA SORSANIZ SİZE İNSAN DİYEN ÇIKMAZ.BİRDE UTANMADAN KONUŞUYONUZ

    CEVAP YAZ 0 1
  • MİSAFİR 04 Temmuz 2018 09:10 HE OĞLUM HEEE BENDE YANDAŞIM ,ERDOĞAN NAMUSLU ONURLU ŞEREFLİ İMANLI ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU BİR ADAM SİZİN GİBİ TERÖRÜN EMPERYALİZMİN İTİ DEĞİL BENDE ALLAH İÇİN ERDOĞANA YANDAŞIM DİNE YANDAŞIM NAMUSA YANDAŞIM VATANA YANDAŞIM AHLAKA YANDAŞIM ,SATILMIŞ HAİN ÇANAK YALAYICI OLMAKTAN DAHA İYİ DEĞİLMİ İNSANLIK DÜŞMANI OLMAKTAN İYİ DEĞİLMİ YEDİĞİ ÇANAĞA PİSLEYENDEN İYİ DEĞİLMİ ERDOĞANA SALDIRANLAR HERŞEYİNİ YİTİRMİŞ ZAVALLILAR

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 04 Temmuz 2018 09:03 BU ÜLKEDEN SAHTE AYDINLARI GERİDEN ÇAĞDAŞLARI SAHTE SOLCULARI SAHTE YURTSEVERLERİ DİNSİZ ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİ TERÖRİSTLERİ BATI ÇANAKYALAYICILARINI TERÖRÜ FETÖYÜ TEMİZLEMEDEN BU ÜLKE DÜZELMEZ TAM TEMİZLİK LAZIM BUNLAR TÜRKİYENİN YÜZ KARASI HAİN SATILMIŞLAR

    CEVAP YAZ 0 2
  • MİSAFİR 04 Temmuz 2018 08:59 ÖRÜMCEK KAFALI ALLAHTAN BAŞKA TAPILACAK YOKTUR ,KİMSE ERDOĞANA TAPMAZ SENİN TÜRKİYE DÜŞMANI HAİNLERE SATILMIŞLARA TAPTIĞIN GİBİ,ERDOĞAN BİR AŞKTIR DOĞRULUK VEFA SAMİMİYET DİN İMAN AHLAK NAMUSTUR VATAN SEGİSİ İNSAN SEVGİSİDİR ERDOĞAN SEVGİSİ SENİN KUŞ BEYNİN ALMAZ

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 04 Temmuz 2018 08:39 Hangi sistemin kurucusu???Bu ulkenin sistemini Ataturk kurdu ve yolda gidiyor,hangi yeni sistem???

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 04 Temmuz 2018 08:07 DAHA DOĞRUSU YENİ TAPACAĞINIZ KİŞİ O OLDU DEMESİ GEREKİRKEN ÜSTÜ KAPALI BÖYLE DEMİŞ

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 04 Temmuz 2018 07:21 Tarih senin gibi bir siyasetci görmedi,halkın sectigi baskbakanı görevden aldınız,utanmadan koltuğuna kuruldunuz meydanlarda konustunuz hic bir zaman benim basbakanım olmadınız siz tarihin ilk emereri basbakanisiniz.Servetiniz hayirli olsun bu halka gercekten hersey hak...

    CEVAP YAZ 1 7
  • Ev sahibi 04 Temmuz 2018 03:24 "Misafir"ler! Misafirliğinizi bilin. Umduğunuzu değil, bulduğunuzu yiyeceksiniz :)

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 04 Temmuz 2018 02:27 Sistemin kurucusu Erdogan ve bunu babamin hayrina yapmadi kendisi icin yapti.. Birde sak sakcilar ve yandaslar var. Kimi ümitleri icin kimi korku kimide cahilliginden.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 03 Temmuz 2018 22:51 Sanki yeni bir sistem geldi,Ataturk un Cumhuriyeti yikildi algisi yapiliyor.Iktidar degistigi gun,baskanlik diye dayatilan amerika sistemi ayni gun yok olacak.Bunu herkes biliyor.Simdilik baskanlik varmis gibi olacak,zaten kimse bilmiyor ki,nedir baskanlik.

    CEVAP YAZ 6 21
  • misafir 03 Temmuz 2018 22:08 Bu sistemin getirilmesinde Cumhurbaşkanımız kadar sizlerinde katkısı olmuştur.Hatta Bahçeli'nin dahi katkısı olmuştur.Allah doğrunun yardımcısı olsun...

    CEVAP YAZ 8 5
  • Misafir 03 Temmuz 2018 21:57 EN KISA ZAMANDA ESKİ SİSTEME DÖNÜLECEKTİR..BU SİSTEM TÜRKİYEDE İŞLEMEZ

    CEVAP YAZ 4 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro