Başbakan Yıldırım: 'Kürtlerin PKK diye bir sorunu var'

DİYARBAKIR Yenişehir İstasyon Meydanı'nda düzenlenen 'Büyük Kudüs Mitingi'ne katılan Başbakan Binali Yıldırım, "PKK'nın Kürtler diye bir sorunu yok, Kürtlerin PKK diye bir sorunu var" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım: 'Kürtlerin PKK diye bir sorunu var' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • aslan 21 Mayıs 2018 09:33 bu vatanın pkk ve akparti diye iki sorunu var

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Mayıs 2018 09:01 Başbakan çok doğruları söylemiş ,Kürtlerin terör örgütlerine insanlık düşmanlarına devlet düşmanlarına cehalete Amerika piyonlarına destek vermemesi lazım

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 21 Mayıs 2018 08:57 Havada ve karada kodumu oturtan bir TSK varsa, elbette PKK sadece Kürtlerin sorunu olmaya devam eder.

    CEVAP YAZ 0 0
  • nalan 21 Mayıs 2018 08:57 gideceksiniz.hesap vereceksiniz,korkuyorsunuz,

    CEVAP YAZ 0 0
  • misadir367 21 Mayıs 2018 08:54 nasıl bir filistin mitingi!!!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kürtlük Yaradandan 21 Mayıs 2018 05:43 Yok hacı Kürterin sorunu dünyalık dertlere Kürtlüklerini satan Kürtlerdir, çoğuda satılmış muhafazakarlar!!! Onlarda değişiyor, YPG Afrin Cizre vahşetlerinden sonra. Kürtlerin adına konuşmak sizin gibilere kalmadı, herkes işine baksın. Konuşmayın len artık, komik oluyor.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 20 Mayıs 2018 22:56 salı veya çarşamba akaryakıta zam var

    CEVAP YAZ 2 5
  • ...börteçine... 20 Mayıs 2018 22:53 ...Başbakanımız, DEVLET gibi konuştu...Gerçek budur...

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 20 Mayıs 2018 21:24 Ramazan ayinda siyaset dahada bi geriyoo

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro