Bakan Varank'tan Bilişim Vadisi'ne ziyaret

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Kocaeli'de Bilişim Vadisi'ni ziyaret etti. Varank, en kısa zamanda bu bölümler de biteceğini, Bilişim Vadisi'nin güçlü ekosistemle dünya ölçeğinde bir teknoloji üssü olacağını ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Varank'tan Bilişim Vadisi'ne ziyaret haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 09:50 İşten anlamadığı hemen ilk laflarından anlaşılmaktadır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 08:39 bilisim teknoloji girisim deyip de yine bilmem su kadar metrekareden bahsediyorsan sen bu isi hic anlamamissin demektir. milli muharip ucak haberi de boyleydi, su kadar metrekare bina yaptik diyorlar. ya arkadas ucakla binanin ne alakasi var. olayin binde biriyle bile alakasi yok. sen yeter ki adam yetistir. dunyada o alanda calisan insanlari biraraya getirebil, bina nedir ya.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 08:07 proje yapilir tamamda ici dolmazsa üretkenlik olmazsa aynen 130 devlet üniversitesi gibi hantal yapiya dönüsür...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 07:23 bina yapmakla bilisim vadisi olmuyor

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 05:19 ya bi git birader. kimi kandiriyonuz

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 01:24 MÜJDE MÜJDE Vatandasin anladigi dilden söyleseniz.Önümüz kis gaz elektirik mutfak dolmus parasi. PEK HORA (iyi olur) GECER

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 22:12 GENE KİM ZENGİN OLACAK?........... İHALELER NEDEN DOLARLA, NEDEN HEP YANDAŞA!

    CEVAP YAZ 3 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro