Bahçeli'den ABD'nin yaptırım tehdidine tepki

MHP lideri Devlet Bahçeli ABD ile Brunson krizine ilişkin yaptığı açıklamada, "ABD'nin tehdidi stratejik ortaklığa gölge düşürüyor. Türkiye'nin tehditlere pabuç bıraktığı nerede görülmüştür? Papaz bahanesiyle şantaja boyun eğmeyeceğiz." dedi

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli'den ABD'nin yaptırım tehdidine tepki haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • Fikirci Fikri 29 Temmuz 2018 08:28 Pardon!... "Ver Bilali al hilali" ve "ver papazı al papazı" laflarını kim/ler söylemişlerdi!

    CEVAP YAZ 1 5
  • göktürk 29 Temmuz 2018 00:21 bay bahçeli delirtme adamı girip çıktıgın meclise bak önce onları ayıkla,sonra saga sola sallarsın.

    CEVAP YAZ 2 5
  • kundemacı 28 Temmuz 2018 23:23 MHP lideri Devlet Bahçeli Türkiye'nin tehditlere pabuç bıraktığı nerede görülmüştür? Papaz bahanesiyle şantaja boyun eğmeyeceğiz." dedi. Dedi de sayın Bahçeli çok salak değilse; Deniz YÜCEL' in Almanya' ya gönderilmesini ve askerlerimizin başına çuval geçirilmesi sonrasında ABD' ye bir nota dahi verilmediğini ve sorulan bir soruya yetkilinin: "Her olayda nota mı verilir, bu müzik notası değil ki her olayda verelim" demesini hatırlamayacak kadar salak değildir sanırım. Çok yakında papazı özel uçakla gönderirler.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 28 Temmuz 2018 23:20 Bana sordunuz ? Aldandim. Günah isleme özgürlügünü istiyorlar

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Temmuz 2018 22:48 adamlara tek cümle söylenecek; ver papazı al papazı.. işine geliyorsa, gelmiyorsa bıdı bıdı yapma yol al. diyeceksiniz. biz mi öğretelim.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Oğuzhan 28 Temmuz 2018 19:47 Türkiyeyi avrupaya gidip şikayet eden de liderim diyor maalesef. Sn bahçeli sizinle gurur duyuyoruz. Siz gerçekten lidersiniz. Size bu yakışırdı.

    CEVAP YAZ 10 23
  • Akay 28 Temmuz 2018 19:42 Herkes konuştu bir ülkeyi yöneten başkan konuşmadı ver papazı al papazı takasımı olacak yoksa bizdeki papazı el altından göndereceklermi

    CEVAP YAZ 12 11
  • Misafir 28 Temmuz 2018 19:16 Büyüksün Sayın Bahçeli bilge lider seninle gurur duyuyoruz

    CEVAP YAZ 18 32
  • Sivasli 28 Temmuz 2018 19:07 Sayin Bahceli ben 70 li yillarin cezasini ceken Küskün Ülkücüsü Yanindaki Pensilvanya Papazinin Usaklarini Ihale Takipcisi Cikarcilari Temizledin simdi Söz Vatansa gerisi Teferruattir dedin Ülkücüler Yuvasina Dönüp Ölümüne Vatan der yanindayiz

    CEVAP YAZ 9 48
  • Misafir 28 Temmuz 2018 21:19 Gel yiğido gel Ülkücüyüz biz ülkücülerde ayrı gayrı olmaz.

    3 1
  • Ata 28 Temmuz 2018 18:54 ABD haddini aşmıştır ve cevabınızda almıştır... Israr ederse dersinide her türlü alacaktır.Bize denemeler yaparak elense çekmeye Kalkan'ları pişman etmeyide biliriz elbet.

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 28 Temmuz 2018 18:51 Bizde sunu diyelim adamin sucsuz oldugunu ispatlayin elimize delil verin sonra surekli deliller eksik diyelim gecistirelim

    CEVAP YAZ 0 6
  • İbrahim Aslankaya 28 Temmuz 2018 18:38 Bu adam dediğin gerçek bir Türk milliyetçisidir. Dışarıya karşı bir ve beraber olamıyorsak başka bir şey söylemiyorum nokta......

    CEVAP YAZ 5 18
  • Misafir 28 Temmuz 2018 18:36 Bu adam dediğin gerçek bir Türk milliyetçisidir. Dışarıya karşı bir ve beraber olamıyorsak. Benim yazım burada son.....

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 28 Temmuz 2018 18:35 hadi ordan hepiniz aynısınız uzaktan bağırır çapğıırı süt dökmüş kedi gibisiniz hepiniz abd nin dümen suyundasınız milleti kandırmayı bırakın artık devleti düze çıkarın borcunu ödeyin nedir buı kardeşim ona bağır buna çağır işinizi düzgün yapın

    CEVAP YAZ 8 8
  • reel 28 Temmuz 2018 18:32 şuna artık stratejik ortak demeseniz ! ?

    CEVAP YAZ 1 8
  • ... 28 Temmuz 2018 18:25 Yattığı süre dikkate alınır salıverirler yakında. Şaşırmam. O fetöşüde vermezler, zira abd ajanlarını teslim etmez...

    CEVAP YAZ 3 6
  • Vatandaş 28 Temmuz 2018 18:03 Bu adam nasıl hala konuşuyor hayret valla

    CEVAP YAZ 7 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro