Bağ evinde basılan FETÖ'cülerin ifadeleri bomba! Meğer abi...

KAYSERİ'de, bağ evinde basılan FETÖ üyeleri ilginç ifadeler verdiler. Cezaevinde toplantılara katılmadıklarında Abi'ler 'ahiretinizi mi mahvedeceksiniz' diyerek baskı yapmış.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bağ evinde basılan FETÖ'cülerin ifadeleri bomba! Meğer abi... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:42 CENNET NERDE KIM KARAR VERIYOR? Cezaevinde toplantılara katılmadıklarında Abi'ler 'ahiretinizi mi mahvedeceksiniz'( diyerek baskı yapmış?)

    CEVAP YAZ 0 0
  • gaba dokyalı 11 Eylül 2018 00:20 mankurt olmak böyle bir şey işte . artık iradeni kullanamazsın. kalbin de tereddütler olsa bile beynin artık başkalarının eline geçmiştir. Allah ıslah etsin

    CEVAP YAZ 0 1
  • Demedi deme 10 Eylül 2018 18:46 Cezaevine girip çıkarak ıslah olan varmı ? Fetö cezaevinden Mafya olarak çıkacak. Yakında duyulur. Tehdit şantaj gasp dayak cinayet. Bu sapıkların sapkın dini inanışları ile yaptıkları yapacaklarının teminatıdır. FETÖ PKK

    CEVAP YAZ 3 7
  • Sapıtmış bunlar 10 Eylül 2018 18:28 Ulan sizin Müslümanlığınız mı kalmışta ahiretten bahsediyorsunuz zındıklar. FETÖ nün kulu olmuşsunuz. Hristiyan ve Yahudilerle bir olup İslamı bidatlerinizle öyle bozmuşsunuz ki nasıl sapıttığınızı anlayacak kadar bile din kalmamış sizde. (Müslüman ihanet etmez yalan söylemez ( Hadisi şerif)).

    CEVAP YAZ 1 10
  • MİSAFİR 10 Eylül 2018 16:04 ben de şahit oldum bir yakınımı ziyarete gittiğimde tahliye olmuş kişiler içerdekileri ziyarete gelmişti, çıktıktan sonra beraber iş kuranlar da var...aralarında tahmin edemeyeceğiniz dostluklar olmuş...insanların varını yoğunu elinden alırsanız koğuş arkadaşı kardeşi olur...bunu tahmin etmeniz lazımdı

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:30 Gerek ceza evinde gerek ceza evi zitareti sırasinda öyle güzel insanlarla tanışıldıki adeta milyon kişilik aileler oluştu.Türkiyenin bir ucundan bir ucuna tura çıksalar sadece yakıt parası gideriniz oluyor. Allah herkese böyle dostlar nasib etsin.dünya gecidi kalıcı olan ebedi alemdir. Allah herkesi mahşerde dostlarıyla haşreder inşallah.

    CEVAP YAZ 10 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:20 Sebo; Ülkeye ihanet edeninde,yalan diyeninde,kul hakkına gireninde,iftira ataninda ALLAH bemelasini versin. Amin. sende aminde.

    CEVAP YAZ 3 6
  • :)))))))) 10 Eylül 2018 14:56 CENNET TEN TAPU ALDINIZ BI ? BOŞA KÜREK SALLAMAYIN DA.

    CEVAP YAZ 3 5
  • ss.sebo 10 Eylül 2018 13:53 elin CIA sına tabi olarak ülkenize ihanet ederek zaten ahiretinizi mahvettiniz siz haberiniz yok.

    CEVAP YAZ 4 18

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro