Ayşe Arman Ak Parti' yi böyle kutladı

1 Kasım seçim sonuçları ile şok olan Ayşe Arman, AK Parti'yi 'içimden gelmiyor ama' diyerek kutladı. Ayşe Arman 'Biz kendi sahamızda tek kale maç yapıyormuşuz' diyerek itirafta bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ayşe Arman Ak Parti' yi böyle kutladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • sadia 03 Kasım 2015 21:22 siz ne istiyorsunuz? akparti nin yaptigi hic bir işi calişmayi istemiyorsunuz. yollari, mamaraylari, havalimanlarini, köpruleri, ecdadimizin itibarini vermek istemiorsunuz siz kendiniz gibi bir kalipda kişiler istiyorsunuz sizin gibi düşünen fikren ruhen hep ayni kişiler istediginiz icin akpartiye duşman ca davraniyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 1
  • ali 03 Kasım 2015 14:48 korkma serbest bırak kendini neden korkuyonuz.size bişey mi adamlar yapsa yapsa sizinkiler yapra

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Kasım 2015 12:31 sosyal medya etkili ama akp adına olumlu yazanları arkadaşlık listesinden çıkarırsanız elbette halkın nabzını tutamazsınız

    CEVAP YAZ 0 6
  • yorum 03 Kasım 2015 12:08 o düzmece felaketlerin hepsini Halk iradesi yendi...siz kafanızda yarattığınız hayallerle kin ve nefret sahibi oldunuz...

    CEVAP YAZ 0 3
  • adem 03 Kasım 2015 11:47 yahudi dönmelerinin yönetimi bitti. kurduğunuz sistem çöktü. tayyip devrim yaptı.

    CEVAP YAZ 1 1
  • ağayusuf 03 Kasım 2015 10:51 ıcınden gelenı soyle ona gore davranırız bız akp lıler senın gıbılerın hayranıyız her dılden anlarız senın gıbılerde memnun etmesını bılırız canın sağolsun goruntun yeter

    CEVAP YAZ 3 0
  • baba tayyar 03 Kasım 2015 10:40 Ayşe kız ya siz yalan söylüyorsanız!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • HAYALET 61 03 Kasım 2015 10:23 AYŞE SEN METROPOLLERDEN ÇIKTA ŞÖYLE KIRSALA İN RÖPORTAJ İÇİN ORALAR SENİ AÇMIYOR ANLAŞILAN

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gariban 03 Kasım 2015 10:10 fotoğraf güzelmiş (ne yazarsa yazsın fotoğraftan belli)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Kasım 2015 09:52 algılarla yonetmeye çalıştığınız insanlar sizin suyunuza gitmiyor.işte burda durun ve bir bakın ama bakmıyorsunuz.patlıyan bombalar atılan yalan haber manşetlerine kendiniz inanıyor köylü gördüğünüz insanlarında inanacağını sanıyorsunuz kaybedilen nokta tamda burası.sizler algılarınızda hayeller kurarken allah vergisi akıl ve vicdan insanlara doğruyu yaptırıyor. ve vicdan akıl okuldan alınmaz.

    CEVAP YAZ 2 9
  • Murat 03 Kasım 2015 09:46 Şimdide bunu çıkarttılar, korkudan dolayı oy vermişiz, hadi ordan, biz yapılan işleri sizden daha iyi gördük, halk için yapılan herşeyi gördük, siz göbeğinizi kaşımaya devam edin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • abuzettin 03 Kasım 2015 09:28 üzülme abla.sen bildiklerini yaz.millette bildiğini yapar.biraz daha fazla çalışın.belki sizinde olur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • altan 03 Kasım 2015 09:19 Vatana millete zerre faydası olmamış bu kadının irade etmediği her şeyin ve dolayısıyla Ak Parti'^nin altına mührümü basarım.

    CEVAP YAZ 0 3
  • MeM. 03 Kasım 2015 09:12 Ya zaten ne belenecek ki sizden, onca algı operasyonunuz fos çıktı. Senin bambaşka dediğin HAYALİNİ kurduğun Türkiye; yarısını o almış, yarısını bu almış bir Türkiyeydi. Evet Korku oyları; o oylar da HDPKK dan korkan halkın oyları, haklısın. CHP de aynı değirmene su taşığıdına göre birbirlerinden farkları yok. Hadi canım sırtını dayadığın Ülkeler hangisiyse oraya

    CEVAP YAZ 3 10
  • misafir 34 03 Kasım 2015 08:31 Zorunamı gitti,hiç gitmesin.Siz kendini çok akıllı ve üstün sanan elit azınlık şunu bilin ki bu millet çok zeki ve asildir duracağı yeride vuracağı yeride iyi bilir.Temel hak ve özgürlük diyorsun ya işte millet tamda bu yüzden ak partiye oy veriyor sadece sizin gibilerin değil halkın tamamının kişisel hak ve hürriyet sahibi olabilmesi için, anladınmı canım.

    CEVAP YAZ 2 45
  • vural 03 Kasım 2015 07:28 ayşe arman,aklında üstünde bir yaradan var...işte sizin unuttuğunuz bu...sende biz gibi aciz bir kulsun,nedemeye insanları zul görüyorsun, kendine gel,birgün zelil olursun kardeşim...

    CEVAP YAZ 2 33
  • mert 03 Kasım 2015 07:03 cemaat dediğiniz tabanın oyları geri geldi bunca analize gerek yok 2023 e kadar iktidar zor el değiştirir

    CEVAP YAZ 0 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro