Aslında kimin seçmeni sandığa gitmedi?

İPSOS Araştırma'ya göre Cumhurbaşkanlığı seçiminde en çok fireyi CHP-MHP’nin aksine Ak Parti verdi, tam 2.4 milyon oy kaybetti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Aslında kimin seçmeni sandığa gitmedi? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • akpli seçmen sandıktaydı! 13 Ağustos 2014 10:55 Yaşam tarzına baktığımda hiç de dindar olmayan bazı arkadaşlarımın, sosyal medayada bu seçim için "100 yılın intikamı alınacak - Devleti Aliyye!nin doğum günü..." gibi sözler ettiğini gördüm. Biraz eşelediğimde tanımadığım akp'li gençlerin de bu şekilde güdülendirklerine şahit oldum. Kimse martaval okumasın akp'nin seçmeni sandıktaydı. Hem de farklı (?) GÜDÜLENDİRMELERLE!!! Yok, yolsuzluk iddiaları doğru olsa bile Tayyibe oy vermek İmanın Gereğidir? Yok, öbür tarafa gittim de ecdat Teyyibe oy verin dedi??? Yok, son gün yapılan MAHMUT HOCA Ziyaret ve güven tazelemeler? Yok, 100 yıllık intikam hikayeleri vs. vs....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Seçmen Vatandaş 13 Ağustos 2014 02:03 O senin gördüklerin şehirde olan normal yaşamı olanlar.Her AKP li senin kafandaki türden değil!AZICIK KAFANI KUMDAN ÇIKAR!Fakir ve çalışmak zorunda olan birçok AKP li önce ekmek parası diyerek sandığa gidemedi.Bunu çok iyi bilen biri aslında sizsiniz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ömer harputlu 12 Ağustos 2014 22:07 ak parti seçmeni içerisinde şu anda çay toplamak için veya fındık toplamak için memleketinde olan seçmen çoğunlukta garibanlar gelmek istediler oy vermek için ama ya yer bulamadılar uçak ve otobüslerde veya para bulup gelemediler.Akparti seçmen yelpazesi çok geniş olduğundan fındık toplayan urfalılarıda unutmamak lazım.parası olan chp liler günübirlik oy kullanıp geri döndüler tuzu kurular onlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • _kuLaLi_ 12 Ağustos 2014 13:27 akepe seçmeni mi sandığa gitmemiş!?!?! puhahaha:)).. onlar umreye gitmiyorlar rteye oy vericez diye.. seçimler hac mevsiminde olsa hacca da gitmeyecek mübarekler;))... şu bir gerçek ki akepenin oyları 2009 seçimlerinden beri düşüyor çünkü aklı başında olan seçmenleri kavga ve ayrıştırma dilinden bıktı usandı sandığa gitmeyen varsa rtenin üslubu yüzünden gitmemiştir...

    CEVAP YAZ 0 0
  • :-) 12 Ağustos 2014 12:55 Ulan yalanci hoca karisi oldunuz , yalanci madenci karisi oldunuz , o kadar etek giydiniz ne oldu Millet'de size secimlerde giydirdi , gelmis burada yalandan bahsediyor , yalan sizin adiniz dolan'da soyadiniz. Sende biliyorsun ne oldugunu , kullandigin isime bak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • can 12 Ağustos 2014 12:35 hepsi hikaye kazanan belli boşuna senaryolar üretmeyin 12 yıldır her seçimde galip gittikçe yükseliş var siz hep aynı yerde aynı kafada acaba KİM YANLIŞ YOLDA bir alevi arkadaşta bize şükredin demiş şükür sadece Allah'a olur biz şükrediyoruz sizin sayınız az yoksa bu ülkede bir gün bile huzur olmazdı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Izmirin anca kavagisin sen 12 Ağustos 2014 12:34 Kardesim siz becerikseniz biz ne yapalim daha oy atmasini bilmiyorsunuz ama devlet yönetmek istiyorsunuz bu ne capsizlik , bu ne kendini bilmezlik :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • kerem 12 Ağustos 2014 12:32 en cok fireyi kesinlikle AKPARTI verdi. adam istanbulda memur, coluguyla cocuguyla kirsehire yillik tatile gelmis. atlayip oy vermek icin istanbula donemiyor. maddi imkanlari kisitli. halbuki CHP secmeninin maddi gucu daha yuksek ve tatili yarida birakip oy vermeye gitmek bir vatanseverlik nisanesi haline getirildi. instagrama girip sosyetiklerin resimlerine bakin. hepsinin bodrum havaalaninda istanbula donerken cekilmis resimleri var.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Murat 12 Ağustos 2014 12:24 Hangi aleviler su gezi olaylarinda en cok kuduranari , su Erdogan diktatör deyip , sünnileri coluk cocuk demeden kesen katil Esed'e kahraman diyen aleviler , su icimizdeki suriye ve iran sever irlandalilar .

    CEVAP YAZ 0 0
  • izmirli 12 Ağustos 2014 11:56 hadi ordan akplilerin mahalle mahalle organize olup hepsinin oy kullandığını çocuklar bile biliyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kartallar yüksek uçar 12 Ağustos 2014 11:54 çatıcılar yedinizmi kapağı hezimetinizin sebebi bahaneniz buda değilmiş hatta daha beterinden kurtulmuşsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • fesfes 12 Ağustos 2014 11:38 halk hizmetimi seviyor yoksa halkın algılama sorunu mu var bırak yolsuzluklu hukuksuzluklar afedersınız bana da ermını dıyorla lafı bıle bu partını %20 almasını bu toplumların çağ dışılığını gösterıyor %90 alsa ne olacakkı evrende %92 almıstı.... sorgulma yok . dua edınkı bu ulkede 15-20 mılyon alevı var yoksa çoktan ırak-suruye gıbı olurduk bur bırz geçıktırıyor.....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Havanızı Alırsınız 12 Ağustos 2014 11:31 Havanı alırsın, hem hırsızı yolsuzu zalimi savunacaksın, hem de bize şükredin diyeceksin. Biz ancak Allah'a şükrederiz ve zalimlerin devrini bir an önce kapatması için Allah'a yalvarırız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yalancılar sürüsü 12 Ağustos 2014 11:29 Biraz destekli atın bari, yuh artık. Eğer buna gerçekten inanıyorsanız sizde hiç mantık yok derim. Yok eğer bu söylediğinize siz de inanmıyorsanız o zaman bu sizin yalancı olduğunu gösterir ki sizin camiada son zamanlarda bu normal karşılanır olmuş. akpkk seçmeninin partisine ne kadar bağlı olduğunu ve efendileri uğruna neler yapabileceklerini herkes biliyor, bu seçimlerde oy vermeyenler akpkk seçmeniydi demek resmen milletin aklıyla dalga geçmektir ki akpkk bunu her zaman yapıyor aslında. Seçimden önce anketleri şişirerek milleti kandırma ve yönlendirme, seçimlerde iki yüzlü anadolu ajansı ile insanları kandırma, seçimlerden sonra oy vermeyenleri manipüle ederek kandırma, her tarafınız yalan dolan olmuş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • pppppppppp 12 Ağustos 2014 11:24 akp nin hangi icraatını savunuyorsunuz davutoğlunun 49 konsolosluk çalışanını kaptırıp pişkin pişkin benim hiç kabahatım yok tavrını mı savunuyorsunuz süriyeyi iç savaşa götürmesini mi savunuyorsunuz paralar kasalar saatlar gözünüze girmedi mi akp nin neyini savunuyorsunuz burdan çıkan sonuç aziz nesinin tezidir

    CEVAP YAZ 0 0
  • Şükredin Bize 12 Ağustos 2014 10:33 Hadi ordan. Halk hizmeti seviyor, halk değer verilmeyi seviyor, verilen hakları seviyor, özgürlüğü seviyor. En büyük hırsızlar sizin partinizde. Şimdi diyorsunuz ya yapılanlar vergilerimizle yapılıyor cebinden yapmıyor. O zaman şimdiye kadar verilen vergiler nereye gitti hiç düşünmeyin sakın ne hizmet gördünüz ne hak elde ettiniz. Ancak insanlar inançlarından dolayı kısıtlandı başka da bir iş yapılmadı, devlet borç batağında boğuldu. Şimdi düze çıktık tarihinde görülmeyen hizmetler sunuldu ama ne yazık ki oyu veren biziz hizmetlerden en çok faydalanan sizlersiniz. Şükredin bize...

    CEVAP YAZ 0 0
  • yusuf 12 Ağustos 2014 10:33 Bu seçimde 21 milyon oy Yerel seçimle bu seçimi karıştırmayın. yerel seçimlerde yerel faktörler etkilidir örnek yalova ankara. ankarada yerel seçim %44 e 43 ama bu seçimde 50 ye 40. anlşatabildim mi

    CEVAP YAZ 0 0
  • ferdi un 12 Ağustos 2014 10:28 sen bu halktan degilmisin zibidi..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sorumluluk 12 Ağustos 2014 10:28 Nasıl olsa kazanacak diyerek rehavete kapılıp oy vermeye gitmeyen Ak Partililere gerçekten kızdım. Sonuçlar %55 den aşağı olmayacaktı üstelik halk olarak ilk defa cumhurbaşkanı seçiyorsunuz arkadaş bir zahmet gidip oyunuzu kullansaydınız yani.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sorumluluk 12 Ağustos 2014 10:28 Nasıl olsa kazanacak diyerek rehavete kapılıp oy vermeye gitmeyen Ak Partililere gerçekten kızdım. Sonuçlar %55 den aşağı olmayacaktı üstelik halk olarak ilk defa cumhurbaşkanı seçiyorsunuz arkadaş bir zahmet gidip oyunuzu kullansaydınız yani.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yusuf 12 Ağustos 2014 10:27 BAKIN GERÇEKÇİ BİR ANALİZ YAPAYIM SİZLERE DESTEKLİ VE TEMELLENDİREREK. CHP VE MHP NİN GÜÇLÜ OLDUĞU BÖLGELERDE KATILIM ORANI, AKP NİN GÜÇLÜ OLDUĞU BÖLGELERDEKİ KATILIM ORANINDAN DAHA YÜKSEK. BU DEMEK OLUYORKİ TAYYİP ERDOĞAN DAHA FAZLA ALABİLİRDİ ANKETLERDE BİR YANILMA YOK ANKETLER DE FACTO BİR DURUMU TESPİT EDER. BU ANKETLERDE GÖRÜŞ BİLDİREN HERKESİN OY KULLANACAĞI ANLAMINA GELMEZ. AYRICA TATİLCİLERDEN KASIT DENİZ KENARINA GİDEN CHP SEÇMENİNİN ÇOĞU ZATEN SAHİL BÖLGELERİNDE İKAMET EDİYOR OYLAR YOGUN OLARAK TATİL BÖLGELERİNDEN GELİYOR. OYSA ANKARA İSTANBUL GİBİ BÜYÜK ŞEHİRLERDE YAŞAYIP YAZIN ÇEŞİTLİ VESİLELERLE MEMLEKETİNE GİDEN (POTANSİYEL OLARAK AKP SEMPATİZANI OLAN) VE SEÇMEN BÖLGESİNDE BULUNMAYAN KESİM TATİL BÖLGESİNE GİDEN (POTANSİYEL CHP SEMPATİZANI) KİTLEDEN SAYICA DAHA FAZLADIR. LÜTFEN BİRAZ AKLINIZI VE MANTIĞINIZI KULLANARAK KONUŞUN

    CEVAP YAZ 0 0
  • SAĞLAM YAPI AK PARTİ BİNASI 12 Ağustos 2014 10:27 EN BÜYÜK CÖKÜŞ ÇATI DENEN YER OLDU BAŞLARINA ÖYLE BİR ÇÖKTÜKİ ALTAN İMDAT SESLER GELİYOR AMA ÇARE YOK KAYBOLUP GİDECEKLER ZAFER SAĞLAM OLAN YAPI AK PARTİ BİNASI OLDU DAHA UZUN YILAR AYAKTA DURUR

    CEVAP YAZ 0 0
  • fındıklar Erdoğan\'ı yaktı 12 Ağustos 2014 09:40 fındık toplamak için ailece memlekete gittik , 5 oy bizden ak partiye eksik gerisini siz düşünün.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AHMET TATAR 12 Ağustos 2014 09:25 EN ÇOK FİREYİ AK PARTİ VERDİ .BENİM TANIDIĞIM ÇOK SAYIDA AK PARTİLİ OY KULLANAMADI. TAYYİB İN BİR PARMAK İŞARETİ %50 OY DEMEKTİR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÜLKÜCÜ 12 Ağustos 2014 09:21 rezil-u EKMEL- kepaze-u EKMEL- perişan-u EKMEL- mağlup-u EKMEL- yenik-u EKMEL- kemal-u EKMEL- devlet-u EKMEL- fethuhullah-u EKMEL- ekmek-içun EKMEL.(EY FETHULLAH DENEN YAHUDİ HİZMETÇİSİ, SENİN BEDDUALAR VE YÖNLENDİRMELER İŞE YARAMADI, HADİ BAKALIM ^^^BELAY-U FETHULLAH-U EKMEL^^^)

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro