Ankara'da Gökçek oyunu!..

Neden, niçin anlaması mümkün olmayan bir tahrik var Melih Gökçek üzerinde.Hemde emaneti teslim ettiği 25 yıl başkanlığını yaptığı yerden.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ankara'da Gökçek oyunu!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 10 Ağustos 2018 13:32 DOLAR 6.50 oldu yagciligi birak.

    CEVAP YAZ 0 3
  • TALİP TUNCER 08 Ağustos 2018 13:41 OSMAN BEY KARDEŞİM AĞZINA YÜREĞİNE SAĞLIK,1976 DAN BERİ ANKARADA YAŞIYORUM ÇOK BELEDİYE BAŞKANI GÖRDÜK,EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR. MELİH BEY BENİ BİLMEZ TANIMAZ,AMMA ANKARADA MELİH BEYİN HİZMETLERİNİ İNKAR ETMEK GÖRMEMEK İNSAFSIZLIKTIR.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 08 Ağustos 2018 13:12 Parka Caddeye Sokağa vb bir yerlere Melih Gökçek adı verilmesi helaldir hoştur, ama her parkın adının yanına Melih Gökçek isminin yazılması artık uygun değildir, maksat bu park Melih Gökçek zamanında yapılmıştır denmek isteniyorsa uygun bir ifade ile yazılmalıdır, ama Melih GÖKÇEK'in hala Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı olduğu izlenimi verecek ifade yazılması uygun değildir, sonra gelene saygısızlıktır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • meltem şimşek 07 Ağustos 2018 16:25 hakkında binlerce bilinmeyen veya birçok bilinen bulunan bu şahsı bu kadar methetmek hangi yazarlık misyonuna sığar...neyin peşindesiniz...bir kişiyi ümmetinde lideridir diyerek ona ram olmayı öven zihniyet nemenem birşeydir...sadece başına gelecekleri bildiği için melih gökçek böyle davranmıştır bunu bilmeyecek ne var...kötü kötüdür...tarafsız bir yargı sistemi olsaydı da daha şeffaf görseydik olup biteni....

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 07 Ağustos 2018 19:53 Kuranı biraz bilen ve mesajlarının esaslarını biraz anlayan bir Müslüman adayı olarak (Müslüman olmak, kitaba tabi olmak, amel sahibi olmakla mümkündür) Allah şahittir ki mahşerde Melih GÖKÇEK'in yerinde olmak asla olmak istemezdim. Selam ve esenlik Müslümanların üzerine olsun.

    0 0
  • Erol Baron 07 Ağustos 2018 15:13 Yazar et TL can derdinde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Ağustos 2018 11:46 Bir oraya takla atiyorsun,bir buraya takla atiyorsun.i. melih gokcek basarili olsaydi gorevinden alinmazdi,7-24 twett atip saga sola laf yetistiriyordu,biraz yagmur yagsin Kizilay gole donuyor,once Ankara yi tani sonra yazi yaz osman.Ustelik bu adam yillarca Batikent metrosunda Ataturk un adini soyletmedi kasitli olarak bunu 6 milyon Ankarali biliyor sen bilmiyorsun....

    CEVAP YAZ 2 19
  • Misafir 06 Ağustos 2018 21:20 Dolar , Türk lirası karşısında değer mi kazanıyor? Yoksa Türk lirası yabancı para birimleri karşısında siyasal durum ve ekonomiye bağlı olarak eriyor mu?...........Sonuç olarak… Cezayir Dinarı, Fas Dirhemi, Moldovya Leusu, Makedon Dinarı, Malezya Ringitti, Umman Riyali, Peru Nuevo Solu, Mısır Lirası, gibi para birimleri de Türk lirası karşısında değer kazanıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MD. Edep..Edep.. 06 Ağustos 2018 21:09 Sevgili kardeşim Ankapark'a gömdüğün paranın haddi ve hesabı yok kardeşim. Mesele park meselesi de değil.. Kaynakların daha etkin ve verimli kullanılmasıdır. Osman bahsettiğimiz kaynak 500-600 milyon dolar be kardeşim. Sen birisini sevdin, birisine yaranacaksın diye Rabbimin insanlığa verdiği en büyük nimeti kullanmayalım mı? Selam ve esenlik müslamanların üzerine olsun.. Ya Rabbi milletimize, devletimize ve de hükümetimize destek ol.. Bizlere de esenlik ver.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro