AK Parti'nin elindeki son anket HDP barajı aşacak mı?

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Sözcüsü Beşir Atalay, en son seçim anketlerine göre HDP'nin baraj altında olduğunu söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti'nin elindeki son anket HDP barajı aşacak mı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • kadi! cari 26 Nisan 2015 11:36 kardeslik istiyoruz arkadas yoksa !!

    CEVAP YAZ 0 0
  • 43....34 23 Nisan 2015 10:52 Hira maymunlarina oy yok.....MHP.....MHP....MHP..

    CEVAP YAZ 0 0
  • yilmaz ertas 20 Nisan 2015 21:06 Barış istiyoruz hdp barajı acasa iyi olur

    CEVAP YAZ 0 0
  • HARBIMI 20 Nisan 2015 20:11 BDP ILE uğraşırken SAADET barajı aşıyor.Ne yaparlarsa yapsınlar.BDP DE SAADET te barajı aşar.MHP de %25i bulacak,CHP %25-30 aralığıda oy alacaktır kalanı AKP nin,siz bakın 7 haziranda barajla uğraşan AKP olmasın?

    CEVAP YAZ 0 0
  • faik 20 Nisan 2015 17:24 Barajı aşarsa akp tek başına iktidar olamayacak ondan kıvranıyorlar...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ülkücü 20 Nisan 2015 17:15 o da sana veriyor demii

    CEVAP YAZ 0 0
  • kiro hasan 20 Nisan 2015 17:12 Aynen kardesim haklisin bende senden tarafayim

    CEVAP YAZ 0 0
  • DOĞRULARI KONUŞUN 20 Nisan 2015 16:48 ACIK CİDDİYET, BARAJI RÜYASINDA AŞAR.. ALACAĞI OY ORANI %6.7 O KADAR.. ÖNEMLİ OLAN HDP NİN BARAJA TEPKİ GÖSTERMEMESİ, BAĞIMSIZ ADAY OLMAMALARI NEDEN ACABA, APO BUNLARI AKP YE NEYİN KARŞILIĞIN DA SATTI..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Zaza 20 Nisan 2015 16:42 Ülkesini seven insan ülkesinin bayrağını yakar mı? Askerini ,polisini öldürür mü ?Ülkeyi bölmek için uğraşır mı ? Ülkesini seven insan gider oyunu MHP ye verir. Sana niye oy verecek .

    CEVAP YAZ 0 0
  • GERÇEKÇİ OLMAK GEREK 20 Nisan 2015 16:05 HDP nin baraj aşıp aşmaması ne ye bu kadar gündemde aşarlarsa hiç olmaz ise Mecliste temsil hakkı olur yüzde on baraj sistemi zaten demokrasiye vurulan bir engel...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 20 Nisan 2015 16:02 Hdp nin rakibi chp değil atalay akp doğudaki oylarınıza bir bakın durumu görün. Akp için farkeder mi farketmez nasıl olsa pkk hdp akp kolkola

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bozkurt Nuh 20 Nisan 2015 15:44 akp büyük oyun tezgahlıyor demedi demeyin, mhp chp oylarını çalamazlar ama hdpnin sandık görevlisi olmayacak bütün oyları akpye yazacaklar. Kafadan bir iki milyon hdp oyu akpye kayacak, hdp alacağı oyun yarısını alıp yüzde 6-7yle saf dışı kalacak. ahh ulan şu seçim bi adaletli hilesiz bir seçim olsa göreceksiniz hanyayı konyayı, yüzde 55 miş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Emin 20 Nisan 2015 15:43 Biz de zaten mecliste terörist istemiyoruz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİ ALİ 20 Nisan 2015 15:42 AKP İLE H.D.P ARASINDA HİÇ BİR FARK YOK BAKINI İKİSİNİN AĞZINDA ASLINDA AYNI ŞEYİ KONUŞUYOR NE İSTEDİLERDE VERMEDİK DEMİYOR MU İKİSİ DE TÜRKLÜK YOK ETMEK DEĞİLMİ AÇIK VE NET KONUŞMALARI TÜRK KELMESİNİ YOK ETMEK HALAN DUYMAYAN KULAKLAR GÖRMEYEN GÖZLER VAR HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN ŞEYTANDANDIR

    CEVAP YAZ 0 0
  • hirsiz var 20 Nisan 2015 15:28 akp evrenin barajinin arkasina siginiyor 5 milyon oyu caliyor dünyanin neresin yüzde 10 baraj var birde dinden adaletten bahsederler

    CEVAP YAZ 0 0
  • hirsiz var 20 Nisan 2015 15:27 akp evrenin barajinin arkasina siginiyor 5 milyon oyu caliyor dünyanin neresin yüzde 10 baraj var birde dinden adaletten bahsederler

    CEVAP YAZ 0 0
  • parlak 20 Nisan 2015 15:23 yüksekten düşmenin acısı da fazla olur.....

    CEVAP YAZ 0 0
  • izmirli ali 20 Nisan 2015 15:20 chp py verebilir hdp ye. çünkü hdp chp arasında fark yok. hdp benim için pkk nın uzantısı varın gerisini siz düşünün

    CEVAP YAZ 0 0
  • izmirli ali 20 Nisan 2015 15:19 ben pkklımıyımki oyumu götürüp hdp ye vereyim. asla vermem. oyumu akp vericem

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mehdi 20 Nisan 2015 15:04 Ülkesini seven, bütün insanların, dini, dili mezhebi ne olursa aynı Ülkede barış vözgürlükler içinde yaşamak istiyorsanız oyunuzu HDP ye verin. Ve padişah formatlı RTE başkanlık sistemine stop demek istiyorsanız tekrar oyunuzu HDP ye verin. Denenmeyen tek parti. Içinde her kesimden ezilenin, dışlananin olduğu tek parti.

    CEVAP YAZ 0 0
  • en az %47 20 Nisan 2015 14:48 Biz sadece ceketimizi assak o %38 alır la :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • alevi oyları 20 Nisan 2015 14:46 Yorumumdan alevi veya chpli olduğum sonucu çıkardıysan gerçekten de gidip hdp veya chpye oy ver. Bizim belli bir zeka düzeyinin altındaki adamlara ihtiyacımız yok :) Oyum tabiki akp'ye.

    CEVAP YAZ 0 0
  • emre keskin 20 Nisan 2015 14:38 hdp barajı aşacak diye iktidarın uykusu kaçıyor kendi partisinden çok hdp le ilgileniyorlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • hdp doğru parti 20 Nisan 2015 14:29 ne olursa olsun oyum hdp ye

    CEVAP YAZ 0 0
  • okuspokus 20 Nisan 2015 14:19 Ben bıktım kazanmaktan siz bıkmadınız yenilmekten.Bu 14. mağlubiyet olacak sizin için.çüüüüüsss

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro