AK Parti MYK'da son dakika dövizle kira kararı

Hükümet, ABD'yle yaşanan kriz sonrası dövizde yaşanan hareketliliğin vatandaşı olumsuz etkilememesi için çeşitli önlemler alıyor. Erdoğan talimat verdi bundan sonra AVM'lerde, gayrimenkullerde dövizle kira dönemi kapanacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti MYK'da son dakika dövizle kira kararı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 21:27 Elektriğe bir el atsan reis, yüzde yüz geçiriyorlar mahvolduk, avm de dükkanı olan zaten zengin, halkın elektiriğini düşürde yerli ve milli olduğunu görelim

    CEVAP YAZ 0 3
  • Recep 12 Eylül 2018 21:03 Rusya ve Çin 2019'da ticarette doları bırakacağını açıkladı. Bugün dolar artıyor, ABD yaptırım yapıyor diye sevinenleri ogün görmek lazım.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 21:02 Şu devlet ihalelerini de tl ye çevirseniz, avrasya tüneline 4 usd + abd enflasyon zammı yapacak mısınız bu sene?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Hasan Güner 12 Eylül 2018 20:29 3600 ek göstergeyi gören,duyan,bilen var mı?Hani verilen sözler?

    CEVAP YAZ 2 8
  • Vatandaş Yenez 12 Eylül 2018 19:27 Gramaj ve etiket oyunlarını biz engelleyemiyoruz. Ticaret bakanlığına kararname göndertilse..

    CEVAP YAZ 0 8
  • Vatandaş Sanalyazar 12 Eylül 2018 19:25 Kağıdı ithal eden hale getirenleri istemiyoruz..

    CEVAP YAZ 1 6
  • Vatandaş Çarpar 12 Eylül 2018 19:23 Ağust ve Eylül elektriğe nasıl zam geldi?

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 12 Eylül 2018 21:09 2. sayfada veriliyor artık haber Ekimde de bir zam daha yolda

    1 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 19:21 yabancı futbolcular için de aynı kararı bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 19:18 CB tadarruf yapmak istiyorsa önce saraydan ve bakanliklardan başlasın. Yarim milyon dolarlik ne kadar luks araba varsa satip yerli arabalara dönsünler. Zirh kaplatmak zor bisey degil

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 12 Eylül 2018 19:16 Akp hukumeti ne yazıkki bi kişinin ağzına bakiyor. Dolari yasaklıyorum diyeceginize kirada dolari sabitleyin olsun bitsin. Hic mi ekonomi bilginiz yok.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Deli 12 Eylül 2018 19:13 TAYYİP selçuk damattan dolarla IHA alıyor

    CEVAP YAZ 0 7
  • Mmmm 12 Eylül 2018 18:39 Reis yarım milyar dolara uçak almış yakışır

    CEVAP YAZ 5 11
  • Mmmm 12 Eylül 2018 18:38 Sayın Erdoğan peki bugün üretimin temel ihtiyacı olan enerjiye kim zam yaptı. Elektrik doğalgaz ve yakıta. Tohum pahalı gübre ilaç pahalı tarlanın sürülmesi mazot ürünün hasadına mazot ürünün taşınmasına mazot bunları düşür ki bir çok şey ucuzlar. Ama bunlara zam esnaf yapar neden dersiniz. O zaman bugün sigaranın sabit fiyatı varsa her ürüne sabit fiyat gelsin rekabet kalksın devlet ürüne fiyat belirlesin hadi bakalım önce elektrikte ki TRT dağıtım bedeli sayaç okuma ücretlerini kaldır

    CEVAP YAZ 0 6
  • Sağlıkck 12 Eylül 2018 18:15 Sağlık sorunları mı var!... Yarım milyar dolarlık yeni uçağın 7 yatak odasını anladık ama uçakta birde hastane bulunduğu bildirildi!....

    CEVAP YAZ 5 12
  • bvnmn 12 Eylül 2018 18:12 böyle ben yaptım olduyla oluyor mu bu işler?

    CEVAP YAZ 4 10
  • ali koyun 12 Eylül 2018 18:07 şu THY ve Diyanet Vakfı ve Vakıflar GN. MÜd. lüğüde bi dolardan vazgeçse....

    CEVAP YAZ 0 16
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:42 Enflasyonu ne yapacak AKP hükümeti. Enflasyon %25 lerde olursa kira artışları da o oranda yada daha fazla olacak ki 2-3 sene döviz artışı dursa bile enflasyon 25 den aşağıya düşmez. o zaman ne olacak.

    CEVAP YAZ 1 9
  • millte talkım 12 Eylül 2018 17:29 iyi de Katar Emiri şeyh Temim bin Hamed al Sani’nin satışa çıkardığı B747-8 model uçağı 400 milyon dolara aldınız mı almadınız mı onu da deseniz?

    CEVAP YAZ 3 20
  • isar 12 Eylül 2018 17:28 Reis dışındakiler ne iş yapıyor acaba? Her işi Reis mi yapacak arkadaşşş

    CEVAP YAZ 5 5
  • UUUUUUUUUUU 12 Eylül 2018 17:28 17 yılık saltanatın sonunda ekonomi ne hale geldi diyorum ki biz bu yönetime layık mıyız. ALLAH SONUMUZU HAYIR EYLESİN

    CEVAP YAZ 8 14
  • ddddddddd 12 Eylül 2018 17:15 millet bahçesiyle millet kıraat hanesiyle ekonomiyi kultaramadınız yazık

    CEVAP YAZ 5 19
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:13 Yarım milyar dolarlık uçağın 7 yatak odası, 2 özel salon, toplantı odaları ve küçük bir hastane bulunduğu bildirildi!....

    CEVAP YAZ 4 17
  • ahmet 12 Eylül 2018 17:12 talimatla olmaz bu iş..

    CEVAP YAZ 2 9
  • eeeeeeeeeeeeeee 12 Eylül 2018 17:10 günaydın yenimi aklınız başinıza geldi 16 yıllık saltanatın sonu bu inşallah siyasi ömrünüz yakın da sona erer milleti batırdınız

    CEVAP YAZ 7 19
  • ffffffffffffffffff 12 Eylül 2018 17:06 memleketi batırdınız.yine siz saltanata devam edin . sonumuz hayrola bir akp li olarak inşallah sonunuz yakındır.

    CEVAP YAZ 6 24

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro