Ağrı kesin seçim sonuçları BDP fena fark attı

Ağrı'da yapılan seçimlerin galibi BDP adayı Sırrı Sakık oldu. Resmi sonuçlara göre oy farkı da belli oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ağrı kesin seçim sonuçları BDP fena fark attı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • malcom x 03 Haziran 2014 12:22 sırrı haketi ve kazandı

    CEVAP YAZ 0 0
  • manti beyinli 02 Haziran 2014 21:39 mal o kuduranda sizsiniz her defasinda tekrar oylama isteyende. geri geri gitmeyi cok seviosun belliki. kurban olun sen akpye!

    CEVAP YAZ 0 0
  • bozit 02 Haziran 2014 17:58 iste senin gibileri ile bdpliler arasindaki fark...bdp secmenleriyle vekilleriyle insan gibi düsünüp insan gibi yasan kisilerdir,ya sen ve senin zihniyetin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • bozit 02 Haziran 2014 17:58 iste senin gibileri ile bdpliler arasindaki fark...bdp secmenleriyle vekilleriyle insan gibi düsünüp insan gibi yasan kisilerdir,ya sen ve senin zihniyetin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ABBASİ 02 Haziran 2014 13:29 İyi ya. Alın BDP'nizi, tepe tepe kullanın artık. "İyi ki seçim yenilendi, Ağrı halkı gerçeği gördü" diyelim de bu işi kapatalım oldu mu?

    CEVAP YAZ 0 0
  • anti manti 02 Haziran 2014 13:17 hadi birkez daha seçim yenilensin, yenilensin fark koydukça kudursunlar...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ARARAT 02 Haziran 2014 13:01 sizinkilerde maşallah karaköy zurafa sokak ğı mesken tutmuşlar .bakireliği ilk ordan bozuyorsunuz.WAYY ZAMPARA GENÇLERİMİZDE KAÇ DEFA DEDİM GİTMEYİN KANLARIMIZ KARIŞMASIN DEDİYSEKTE HEP ORAYA GİDİP MİLLİ OLUYORLAR .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ağrı da MHP nin Sırrı Sakıka Çalışacağı Belliydi 02 Haziran 2014 12:56 MHP ve BDP (PKK) ayrılmaz iki ebedi dosttur. Varlıkları birbirine bağlıdır. İşte örneği. Genel Kurul’daki bütçe görüşmeleri sırasında Kuliste rahatsızlanan MHP ’Lİ VEKİL LÜTFİ TÜRKKAN’A, BDP’Lİ MİLLETVEKİLLERİ YARDIM EDEREK REVİRE GÖTÜRDÜ. BDP’LİLER TÜRKKAN’IN REVİRDEKİ İŞLERİ BİTENE KADAR YANINDAN AYRILMADI. Aralık 2011.

    CEVAP YAZ 0 0
  • CHP BDP ye Çalıştı 02 Haziran 2014 12:55 Tarih 16 Mart 2014.CHP İSTANBUL VEKİLİ BİNNAZ TOPRAK Twitter'dan seçimlerde Ağrı'da oyumuzu kime verelim? diye soran bir kişiye, Chp'li Vekil Son Seçimlerdeki Oy Oranlarını Değerlendirerek HDP'YE OY VERME ÇAĞIRISI YAPTI. Tarih 13 Mart 2014. SİİRTE GELEN CHP PARTİ MECLİS ÜYESİ DURSUN BULUT, SİİRT'TE AK PARTİ'NİN KAZANMAMASI İÇİN BDP'YE OY VERİLMESİNİ İSTEDİ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bir MHP oluyorlar bir PKK lı 02 Haziran 2014 12:55 Bir MHP li yeri geldiğinde Bir CHP li (Mansur Yavaş) , bir DHKPC sempatizanı (Tuğrul Türkeş), bir BDP li PKK lı olabilir. Tıpkı MHP Başkale ilçe başkanı ÖMER BOZKURT ile ilçe teşkilatında olduğu gibi, Tıpkı MHP Cizre İlçe Başkanı RAMAZAN MUNGAN ve ekibi gibi, Tıpkı Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde MHP’den Belediye Başkan adayı olan daha sonra istifa ederek BDP ye geçen BERZAN TEKTAŞ gibi. Gün geldi ağır hakaretler ettiği halde Bahçeli de ABD nin İmamı Gülenin dizinin dibine oturdu Kulu kölesi oldu.. Bunlar ortalıkta olan şeyler. Atmasyon değil haa.Olmuş şeyler bunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ARARAT 02 Haziran 2014 12:46 kel:senin gibi ırkçı değilim ve ırkımdan olmayanlarıda aşağılamam ancak sen ve senin gibi düşünen atası barbar orta asyada gelen kaşmer türkler(yanlız böyle düşünen türklere lafım)ırkçılık yapar benim için ermenide ,rus da,arap da ,kürt de aynıdır insan insan insan .bence sende insan taklidi yap dene güzll .ARARAT DAN ÇOKMU ÖRKTÜN .korkunun ecele faydası yok

    CEVAP YAZ 0 0
  • hadi 02 Haziran 2014 12:39 antibdp bence sen anti insanlıksın isme bak sen olsa olsa insan düşmanı hitler desenli bir faşistsın sende kafa yok sen kendinden geçmişsin zeten faştanı bey

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 02 Haziran 2014 12:38 oylar size de verilse ihanet,chp yede verilse ihanet,bdp ye de verilse ihanet,kendini yorma bizim için esas olan ülkücüyüm diyen MHP ye oy verir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hadi 02 Haziran 2014 12:34 gömeden yalan konuşma *** at kafadan yorum yapiyorsun sen önce benliğini öğren kim olduğunu öğren sonra yorum yap sen ne kadar yalakalık yaparsan yap seni Türk yapmazlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • GENÇ 02 Haziran 2014 12:29 hani yüksek beklediğin sınav düşük gelince itiraz edip 5-10 puan daha kaybedersin ya :) :) helal ağrı can ağrı

    CEVAP YAZ 0 0
  • hadi 02 Haziran 2014 12:28 sen ve senin zihniyetin bizi çöpe boğmuştu yıllardır ağriya ne yaptınız çal çırp dız hırsız bu adamlar en azında çalmayı bilmez

    CEVAP YAZ 0 0
  • m.nuri 02 Haziran 2014 12:16 bu saydigin illetler bu topluma akp ve benzeri sistemin basta oldugu donemlerde vardi bdp her zaman bu saydigin yeri ne dinde ne insanlikda olan sacmaliklara her zaman karsidir.....git bi gor agriyi ne perisan halde sokaklari bundan once bdp mi vardi agrida sence boyle kafa var sizde iste

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kel Hasan 02 Haziran 2014 12:04 Ararat ermeni adıdır. Şanına layık yorum yapmışsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Antibdp 02 Haziran 2014 12:04 Vay senin kürt tokatini sevsinler. Oglum sizin o kürt tokadi dediginiz aslinda pkk nin siz kürtlere attigi samar. Bence iyiki akp kazanmamis. Simdi devam agrida kirroluga, besik kertmesine, 15 yasindaki kizi iki öküze 80 lik dedeye satmaya sonra bir tavuk icin yillarca süren kan davasina.

    CEVAP YAZ 0 0
  • samual cakson 02 Haziran 2014 12:00 ak parti oyunu 300 kişi kadar yine artırmış, ama tabiki bdp daha fazla artırmış. Yani ak parti seçimi kaybetse de oyunu yine artırmış.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ARARAT 02 Haziran 2014 11:58 Wayyy zaza yine çıktın yırtık dondan.çokmu zoruna gitti.eğer basurun varsa vazelin sür kenarlarına .kürtlerin büyük olur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 02 Haziran 2014 11:50 teror karsisinda bir oterite yoksa her daim istedigi sonuca varir lakin insanlar caresizdir terorun gucu karsisinda

    CEVAP YAZ 0 0
  • FAZLI 02 Haziran 2014 11:42 CHP VE MHP NİN ALDIĞI OYLARA DİKKAT !! KOMİK DEĞİL Mİ SİZCE?? EE BU DURUMDA BDP ADAYINI DESTEKLERLERSE BU OY FARKI TABİKİ OLUR. ÖZELLİKLE MHP LİL ARKADAŞLAR PARTİNİZİ BİR SORGULAYIN BAKALIM.OYLARI BDP YE VERİNCE KİME NEREYE VERMİŞ OLUYORSUNUZ?? SONRA KALKIP AKP PKK KOL KOLA LAF SALATASINA GİRMEYİN BENCE!!! AYIP ÇOK AYIP..İHANET VAR MI YOK MU BİR SORUN BAKALIM !!

    CEVAP YAZ 0 0
  • ARARAT 02 Haziran 2014 11:41 bu da AKP ye ders olsun .değerli ağrı halkı yapılan hile girişimlerine tokat gibi cevap verdi.hemde öyle cılız osmanlı tokatı değil,gerçek KÜRT TOKATI...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ABBASİ 02 Haziran 2014 11:39 Ağrı halkına hayırlı olsun BDP. Artık çöpe alışırsınız.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro