Abdulkadir Selvi: Sürprizlerin seçimi geliyor!

Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, bugünkü 'Sürprizlerin seçimi' başlıklı yazısında çok çarpıcı ifadeler kullandı. 'Sonuçları anketlerden değil, seçim gecesi sandıktan öğreneceğiz. AK Parti bir grup seçmeni yok saymayı tercih edip kazanmak için bir çaba göstermedi' diyen Selvi, ilk kez sonucu önceden kestirilemeyen bir seçime gidildiğini ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Abdulkadir Selvi: Sürprizlerin seçimi geliyor! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 20 Haziran 2018 16:46 aynen abdülkadir selvi nin dedidiği gibi kimse seçim gecesi şaşırmasın sonra travmayı atlatması uzun sürebilir.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 16:18 sayın abidin kubidik selvi ,son bir haftada yüzün bembeyaz kesilmiş !!!!!!hayırdır seçimden ümidi kesilenlerin yüzleri korku içinde bi beyazlıyor bi kızarıyor. sayın reisde sürekli bukalemun gibi renk değiştiriyor. hastamısınz?

    CEVAP YAZ 6 53
  • Güneş 20 Haziran 2018 15:17 İhlas Finans'a kaptırdığımız paralarımızı hala alamadık. 18 yıl oldu. Referansı adalet olan Ak Parti hukümeti bu problemi çoktan çözmesi gerekirdi; ama çözmedi !

    CEVAP YAZ 2 6
  • mimcim 20 Haziran 2018 13:37 AK Parti döneminde oy kullanma çağına gelmiş olan, özgürlükleri önemseyen, adalet ve eşitlik algısı yüksek, batı dünyasıyla entegrasyona önem veren, eğitimli, gelir düzeyi iyi olan, bireysel, şehirli, muhafazakâr seçmen kitlesi. bu kitle geçmiş hakkında bilgisi olmayan ve sadece internette birbirlerini şişindiren bir kitle.

    CEVAP YAZ 9 8
  • fikri 20 Haziran 2018 13:36 batmış ekonomi görmemeişsiniz ya da unutmuşsunuz.

    CEVAP YAZ 5 8
  • ÇEKİLİN BİRAZ...DİNLENİN..... 20 Haziran 2018 13:24 TÜRKİYENİN HUZURA İHTİYACI VAR,BİRAZ ÇEKİLSİNLER,MUHALEFET YAPSINLAR.YORULUP TÜKENDİLER ZİRA.HALK BÖLÜNDÜ,EKONOMİ BATTI.!!

    CEVAP YAZ 9 9
  • Ceyar Şakir 20 Haziran 2018 13:20 Abbas yolcu reis bu dönem dinlensin daha güçlü gelsin 2023te

    CEVAP YAZ 7 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:25 DİMİ AMA YAPIŞMANIN MANTIĞI YOK Kİ.TANSU MU KURTARACAK,?????

    3 8
  • gerçekler 20 Haziran 2018 13:11 selvi yazıyorsa sıkıntı buyuk o zamannn

    CEVAP YAZ 4 15
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:36 inanın bu kadar yazar içinde ÖLÇÜLÜ YORUMLAR YAZABİLMEYİ BAŞARMIŞ NADİR YAZARLARDAN BİRİDİR. İNŞAALLAH YAZDIKLARININ DOĞRU OLDUĞUNU SEÇİMDEN SONRA BURALARDA KONUŞACAĞIZ. AKP MİTİNGLERİNE DİKKATLİCE BAKARSANIZ ESKİYE NAZARAN BİRŞEYLERİN EKSİK OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZ BİRDE MUHALEFETİN MİTİNGLERİNE BAKARSANIZ ESKİYE NAZARAN BARİZ BİR CANLILIK VE BİŞEYLERİN FARKLI OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZ. NE HİKMETSE MEDYANIN TAMAMI BU GERÇEĞİ ÖRTME GAYRETİ İÇİNDE AMMA YİNE NE HİKMETSE BÜTÜN MİLLET DE BUNUN FARKINDA. MUHARREM İNCE YE YAPILAN SON ŞANTAJ OYUNUNDAKİLERİN NİYETİNİN DE AHLAKSIZLIĞININ DA FARKINDA. ÇÜNKÜ YAPILANLAR MUHARREM İNCENİN ŞİİRLERİNDEN ÇOK DAHA EDEPSİZ VE AHLAKSIZCA. DÜŞÜNÜN MÜSLÜMAN LİDERİ OLDUĞU İDDİA EDİLEN BİR KİŞİ RAKİBİNİN GENÇLİK GÜNAHLARINI DEŞİFRE ETME ACZİYETİNE KADAR DÜŞMÜŞ SORMAZLARMI SEN GENLİĞİNDE NE HERZELER YEDİN MELEKMİYDİN DİYE !!!

    CEVAP YAZ 12 14
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:28 BUNLAR BELALTI VE FİTNEDE ZİRVE YAPTILAR ZATEN,...!!!TÜKENMİŞLİK BELİRTİLERİ....

    3 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:36 25 Haziran sabahı yine aynı duyguları yaşayacaksın. 'Ne yani rüya mıydı?'

    3 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:11 dingil muharrem ince gençlik günahım demiyor pişmanım demiyor sonuna kadar arkasındayım şiir kitabımın diyor önce neyin ne olduğunu öğren

    6 3
  • demir 20 Haziran 2018 12:23 mesaj veriyorsun yani selvi. ey 7 haziranda vermeyen kitle diyorsun, gene verme... öylemi. sen de göreceksin patlayacak sandıklar

    CEVAP YAZ 7 16
  • tespit 20 Haziran 2018 11:30 ülkemizde "bugsız bir türkiye" diyerek oy alınabiliyor ama internet altyapısını dünya 39.luğundan dünya 9.luğa getirince oy alınamıyor. böyle bir seçim yaşayacağız, bu sefer akparti yenilebilir.

    CEVAP YAZ 10 8
  • Ciddi ekonomik sorunlar 20 Haziran 2018 11:23 Seçimi kim kazanirsa kazansın çok ciddi ekonomik sorunlar ülkeyi bekliyor.

    CEVAP YAZ 5 11
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:30 AMA DEĞİŞİM OLMAZSA HEMEN ÇAKILACAĞIZ,OLURSA PİYASALARA GÜVEN GELECEK.

    2 4
  • mahsun 20 Haziran 2018 11:14 selvi bey, akpnin saadete kayışını göreceğiz hep birlikte.

    CEVAP YAZ 19 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:26 saadet mi ne komiksinn ...saadet oldu sana chaadet :)))asıl saadetin olmayan şişirilen balonunun nasıl patladıgını göreceksinizzzz

    5 9
  • bakıcı 20 Haziran 2018 10:52 Şengül ERDOĞAN adlı kadın araştırılır provakatör müdür BND nin veya chpkk nın elemanımıdır yoksa gerçekten AKpartilimidir belirlenmesi gerekir..bu işi istihbarat çözer..haberede değil arkasına bakın

    CEVAP YAZ 11 7
  • Seheer 20 Haziran 2018 10:47 Akp bu ülkede 100 yılda yapılmayani yaptı.. maceraya gerek yok

    CEVAP YAZ 16 14
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:04 Doğru...100 yılda yapılanları 16 yılda sattı.

    6 8
  • Başladılar 20 Haziran 2018 10:43 Şengül Erdoğan isimli bir gurbetçinin, hem Belçika’da, hem de İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda toplam iki kez oy kullandığı ve Erdoğanla devam yazan fotoğrafları sosyal medyada paylaştığı ortaya çıkmıştı. Son dakika habere göre, canlı yayında olaya ilişkin açıklama yapan YSK Başkanı Sadi Güven, çift oy kullanan Şengül Erdoğan'noın gözaltına alındığını açıkladı.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 20 Haziran 2018 10:42 Yandaş Selvi son dönemde Çiller'in gö­rüşlerine neden ihtiyaç duysun?................Erdoğan; vitrinine koyduğu Çiller ile, Batı'yla bozulan ilişkilerini düzeltmek istiyor..........................

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 10:41 Çiller, “emekli bir politikacı” değil…..................... Çiller, Erdoğan ve AKP'nin ABD'nin yeni konseptine uyumu için görev­lendirildi! “Müfettiş” dediğimiz bu…

    CEVAP YAZ 4 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 10:23 Allah kadir-i mutlaktir.bütün zalim ve zalimseverleri ALLAH cehenneminde şereflendirsin.

    CEVAP YAZ 1 9
  • hepkoşar 20 Haziran 2018 10:10 Abdulkadır Selvi; Müthiş isim ön isminiz yani, Onun için isminizin hatırına Gariz küfür , onura hakaret kişilik haklarına filan bişe demiceğum hatta inancim gereği,,, Şimdi Sayın sel ve daha önce Ak Partiye yakın sonra güneş doğunca doğudan ve batınca batıdan, karşıtarafa geçup sıkılmadan yorum yapanları bu kısa ömrmde anlamadan elu gideceğum galiba, Yahu mübarek Sayın Selvi ve Onungibi olanlar , Arkadaş Ak Partiyle sizi dünya tanıdi e noldi da böyle zehir zemberek oluyo insan yahu insan biraz heya etmezmi yaa, Bana demokratik hakkim gibi bu konuda saçma şeyler demesin, Velhasıl Sayın Selvi Yevmi’mahşerde goreceğum seni sual melayıkelerinede demokratik hakkum diyebilecemisun... sayın selvi ve tüm ümmeti Allahiçin seveyirum. .... koşucu..

    CEVAP YAZ 5 6
  • sürpiz 20 Haziran 2018 10:06 BU ne ya sabah erken kalkan bu gün ne yazayım gündemde olayım aklıma geleni yazayım derdinde ak parti kimleri yok saydı neden yok saysın her vatandaş ülkenin değeridir kitleyi yok saymış ak parti selvi yazmış böyle ön görmüş.

    CEVAP YAZ 3 13
  • Erol Baron 20 Haziran 2018 09:54 Yıllık bütçesi 38 milyar TL olan TİKA Kolombiya'da okul yapmış eyy AKP'ye oy veren kardeşim.... Aslında bu gibi işleri FETÖ yapar.

    CEVAP YAZ 12 17
  • abdülhamid 20 Haziran 2018 09:52 Kuranda bir hüküm vardır. ' Zalimlerin sonu perişan olmaktır'der. İslam ülkerinin neden perişan olduklarını ne güzel anlatmış!

    CEVAP YAZ 8 13
  • Burdayiz. 20 Haziran 2018 09:52 Hayır, sandıklardan bir süpriz beklemiyoruz ilk turda bitecek, ama dediğiniz gibi AKP'nin çoğu parti kadroları çalışmadı, göstermelik bayrak asmadan ileri gidilmedi, AKP seçim sonunda başarısız olan her yerde bunların hepsine tekne basmalıdır.

    CEVAP YAZ 2 16
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:42 valla çalışmışlar, Bayburt, Urfa, Malatya...buralarda sandıklardan % 100 evet çıktı, bir kimse bile hastalanmadı, bir muhalif bile çıkmadı, bir memur bile hayıt demedi...Bu sandıklarda kim görevli idi ise, HAYIR oylarını değiştirdi, YSK da uyudu

    6 4
  • ybk 20 Haziran 2018 09:44 bir çok gençle konuştugumuzda çogunlugu AKP kızıyır iş alımlarında hakkaniyet olmadsıgı ve adam kayrımcılıgının hatta bölgesel milliyetçiliğin ön planda oldugunu söylüyorlardı.hepsi AKP KIZIYORDU.aynı gençlerle yeni görüştüğümüzde muhalefetin yapıcı bir tutum koyamadıgı yıkıcı konuştugu hak adalet ve gelişim için gerçekçi bir şey olmadıgını gördüklerini söylediler. kendilerini hitap eden hiçbir düşünce bulamadıklarını ama genede şeçime katılacaklarını KÖTÜNÜN İYİSİNİ BULMAYA ÇALIŞACAKLARINI söylediler. özellikle iş alımlarındaki haksızlık genç leri bıktırmış. ve çogu küskün

    CEVAP YAZ 4 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro