2015 genel seçimleri HÜDA-PAR anketi ve seçim taktiği

2015 genel seçimleri öncesi HÜDA-PAR seçim hazırlıklarına başladı işte Hüda Par anketinin sonuçları ve partinin seçim startejisi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 2015 genel seçimleri HÜDA-PAR anketi ve seçim taktiği haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • huda 06 Haziran 2015 23:43 Hudapar

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİLLİ İTTİFAK 23 Nisan 2015 23:40 BU SEÇİM OYLAR SAADET PARTİSİNE

    CEVAP YAZ 0 0
  • hüseyni sevda 18 Nisan 2015 15:21 helal olsun hepimiz oyu allahın partisinedir

    CEVAP YAZ 0 0
  • hüseyni sevda 16 Mart 2015 04:58 benım oyum da canım da Allah davasına kurbandır sadece kendi oyumla kalmıyorum çalıştığım iş yerınde 5 bdp li arkadaşımı da ıkna ettım çok zor değıl sadece hakıkatlerı soyluyurum o kadar durmak yok yola devam oylar HÜDAPAR.A

    CEVAP YAZ 0 0
  • Rasim 25 Şubat 2015 11:18 hüdapar, hükümetin kürtleri asimilasyon politikasının bir diğer sonucudur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ABDULLAH 23 Şubat 2015 11:24 İŞİD =HÜDAPAR HİÇ BİR FARKLARI YOK

    CEVAP YAZ 0 0
  • abdullah ali 22 Şubat 2015 22:23 sarvan adlı iftiracı .bir kere verdiğin 5000 rakamı ile ne kadar yalancı ve iftiracı olduğunu ortaya koyuyorsun. hizbullahın en büyük düşmanları pkk ve derin devletçiler bile bu rakamı vermiyorlar. çünkü biliyorlar en ahmak kaz bile bu yalana inanmayacak. fakat senin gibi süper zekalı biri nereden çıkarmışsa 5000 faili meçhul diyor. önce şu ağababalarına sor ve öğrenki hizbullahın karıştığı hiç bir olayın faili meçhulu kalmamış. üstelik onların yapmadığı bir sürü olay onlara mal edilmesine rağmen sayı yine ancak 1000 oluyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kahtalı 22 Şubat 2015 20:44 oyum hür dava partisine oyum müslamanlara oyum bana islamı sevdirene oyum beni namaza sevdirene yani hüda par

    CEVAP YAZ 0 0
  • dsd 22 Şubat 2015 20:44 oyum hür dava partisine oyum müslamanlara oyum bana islamı sevdirene oyum beni namaza sevdirene yani hüda par

    CEVAP YAZ 0 0
  • m.ali 21 Şubat 2015 23:27 90 lı yıllarda hüdaparlılar sadece kendilerini savunmuşlardır.onları tanımadan iftira atanlar yalancıdırlar.olayları kendilerinden dinlerseniz ne kadar gerçekçi ve doğrusözlü olduklarını görürsünüz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MARDİN 21 Şubat 2015 21:33 HER BİJİ HDP-YPG

    CEVAP YAZ 0 0
  • v v 21 Şubat 2015 21:32 sedece sen verecen dimi

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet 21 Şubat 2015 21:31 hani Fuat avniyi bulmustunuz hani Fuat Avni emre uslu idi gözünüzün içine baka baka yalan söylüyorlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • SaR 21 Şubat 2015 19:34 Allah için mi? 90 larda katlettikleri 5000 bine yakın insanımızın kanı hala ellerinde....Allah ın ismine kurban olsunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SaR 21 Şubat 2015 19:34 Allah için mi? 90 larda katlettikleri 5000 bine yakın insanımızın kanı hala ellerinde....Allah ın ismine kurban olsunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SaR 21 Şubat 2015 19:34 Allah için mi? 90 larda katlettikleri 5000 bine yakın insanımızın kanı hala ellerinde....Allah ın ismine kurban olsunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SaR 21 Şubat 2015 19:34 Allah için mi? 90 larda katlettikleri 5000 bine yakın insanımızın kanı hala ellerinde....Allah ın ismine kurban olsunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Çakıcı 21 Şubat 2015 19:24 Fuat Avni Tayyipin has adamıdır. kendileri yapıyor. Başka biri kesinlikle degildir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • itci seni 21 Şubat 2015 18:34 konusma isidci seni

    CEVAP YAZ 0 0