23 Kasım 2014
  • İstanbul
    10°C

     
  • Ankara
    9°C

     
  • İzmir
    13°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın86,019

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :05-03-2014 16:58|Haber Tarihi :05-03-2014 11:4619 Yorum

Yerel seçim öncesi başkentten bomba iddia

Yerel seçim öncesi başkentten bomba iddia Yerel seçim öncesi başkentten bomba iddia Yerel seçim öncesi başkentten bomba iddia

Her seçim öncesi ortaya atılan ‘sandıkta hile olacak’ iddiaları bu kez hiç olmadığı kadar gündemde. Vatandaş kadar Ankara Büyükşehir Belediye başkan adayları da tedirgin.

Ak Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Melih Gökçek: Sandıkta kesinlikle bir hile hazırlığı var. Marjinal gruplara misyon yüklendi ve hile hazırlığındalar. Geçen seçimlerde Etimesgut, Yenimahalle ve Gölbaşı’nı sandık hileleriyle kaybettik.

58 BİN MÜKERRER KAYIT VAR

CHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş: Şu anda tespit ettiğimiz 58 bin mükerrer kayıt var. Aynı kişinin iki kez oy kullanmasını engellemek için gerekli ekipleri oluşturduk. Maalesef vatandaşımızın yarısının sandıktan şüphesi var.

HER TÜRLÜ NUMARA YAPILABİLİR

MHP Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mevlüt Karakaya: Gittiğimiz toplantılarda Ankaralıların taleplerinin başında ‘sandığa sahip çıkın’ geliyor. Siz oyunuza sahip çıkmazsanız sandıkta her numara yapılabilir. Sandıkta zerre oyuna izin vermeyeceğiz.

 



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

19 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • ankaralı

    05 Mart 2014 Çarşamba 23:14

    yavaş goçum yavaş gümbür gümbür geliyor mansur yavaş
    Cevapla

  • :))))

    05 Mart 2014 Çarşamba 13:27

    CHP HALA ORTAÇAĞDA KİMSE BUNLARA DEMİYORMU İL VE İLÇE SEÇİM MÜDÜRLÜKLERİ SEÇMEN LİSTELERİNİ MERNİSTEN ALIYORLAR NASIL MÜKERRE OLUYORMUŞ PEŞİNEN KAYBETMENİN BAHANELERİ BUNLAR
    Cevapla

  • yürü be yavaş yavaş!

    05 Mart 2014 Çarşamba 13:12

    yavaş yavaş yavaş kaybedeceğini anladı şimdide sonuca chp yi alıştırıyor..
    Cevapla

  • Yusuf D.

    05 Mart 2014 Çarşamba 13:04

    İki kişiden biri derki 'Seçimlerde hile var diyeceğiz',diğeride 'ya biz kazanırsak' )))))))))))))) S.Memecan karikatürü.
    Cevapla

  • Tüm yazarlar

    05 Mart 2014 Çarşamba 13:00

    Asıl hileci chp dir. sayısız sabıkası var.
    Cevapla

  • Gözlemci
    / @ ozan avcı

    05 Mart 2014 Çarşamba 12:55

    Sen CİA ye çalışan CHP lilere Nataşa diyen daha sonra kendisi de CHP li olan Mansur Yavaşa oy ver. Sana o yakışır.
    Cevapla

  • BÜYÜK TÜRKİYE

    05 Mart 2014 Çarşamba 12:45

    SANDIK BAŞKANLARI SANDIKLARI ADLİYE SEÇİM KURULLARINA TESLİM ETTİKTEN SONRA SEÇİMDE ASLA HİLE OLMAZ KESİNLİKLE İNANMIYORUM YETER Kİ DEVLET GÖREVLİLERİ GÖREVİNİ YAPSIN.
    Cevapla

  • @serbestgazete

    05 Mart 2014 Çarşamba 12:43

    kaybedeceğini anladı şimdiden bahanesini üretiyor. En hoşuma giden de Mansur YAVAŞ ın CHP ye çok çabuk uyum sağlaması oldu adam meğer ezelden CHP liymiş bakın onlar gibi şimdiden nasıl tedbirini alıyor. Nasılsa kaybedecek ve hemen ertesi gün açıklama hazır hatta tahminimce o şimdiden basın bültenini hazırlamıştır bile "daha önceden söylemiştim AKP seçimlerde hile yapacak diye ve işte gördüğünüz gibi yaptı da" M.Yavaş ın 31.03.2014 tarihli basın bülteni.
    Cevapla

  • Gözlemci
    / @ laz udagı

    05 Mart 2014 Çarşamba 12:31

    GÜLEN, CHP VE ADAMLARI EL ELE VERDİLER. Listeleri geç teslim etmesine rağmen İstanbul-Sarıyer'de CHP'ye seçim için onay verilmesi, tüm gözleri YSK'daki paralel yapılanmaya çevirdi. YSK ÜYELERİNİ İKNA EDEN ÖRGÜT, BUNUN İLK MEYVESİNİ SARIYER'DE TOPLADI. İLÇE SEÇİM KURULU'NUN KARARINI YSK'YA BOZDURAN ŞEBEKE, BUNU SEÇİM GÜNÜ VE SONRASINDA YURT ÇAPINDA UYGULAMAYA KOYACAK. 30MART YEREL SEÇİMLERİNE SAYILI GÜNLER KALA PARALEL YAPININ YÜKSEK SEÇİM KURULU'NDAKİ (YSK) UZANTILARI ARACIĞIYLA SANDIKLARI SABOTE ETME GİRİŞİMİNDE BULUNACAĞI BELİRLENDİ. PARALEL YAPI (CİA MOSSAD Gülen), YSK VASITASIYLA TÜRK SİYASETİNİ DİZAYN ETMEYE ÇALIŞACAK. Ama Halk buna müsaade etmeyecek. Halk İsrail(CHP MHP Ortaklığı) tarafından yönetilmek istemiyor.
    Cevapla

  • Topal Mürsel

    05 Mart 2014 Çarşamba 12:30

    Yenimahallede gecekondularda oturan insanların büyük çoğunluğu akp ye oy veriyordu..Bir adam çıktı akp li başkan yardımcısı kenan yılmaz bu insanları yardım dağıtıyorum aç karınınızı doyuruyorum diye rencide etti, aşağıladı, Halkta onları alaşağı etti. Bu bir gerçek, hele bir başkan vardı ahmet duyar, o kadar duyarsız adamdı ki bir kez olsun gecekonduları ziyaret etmedi seçim günü gece ceketini alıp kaçtı bunu başaran o hakir gördüğünüz gecekondu halkıydı
    Cevapla
Tunceli'de tarihi anlar!
GÜNCEL23 Kasım 2014322 Kez İzlendi!
Tunceli'de tarihi anlar!Başbakan Ahmet Davutoğlu, inceleme ve temaslarda bulunmak üzere geldiği Tunceli’de cemevini ziyaret etti.
Öyle bir değişti ki!
YAŞAM23 Kasım 2014625 Kez İzlendi!
Öyle bir değişti ki!Charlotte ve Kieran evli tek hayalleri çocuk sahibi olabilmek.. ama Kieran aslında doğuştan erkek değil.. işte o değişim
Victoria Secret mankenleri bakın nasıl seçiliyor?
MAGAZİN23 Kasım 2014
Victoria Secret mankenleri bakın nasıl seçiliyor?3412 Kez İzlendi!
Eyvah Eyvah Ata depresyona girdi
MAGAZİN23 Kasım 2014
Eyvah Eyvah Ata depresyona girdi2705 Kez İzlendi!
Şeffaflığıyla Grammy'i gölgede bıraktı
MAGAZİN23 Kasım 2014
Şeffaflığıyla Grammy'i gölgede bıraktı1854 Kez İzlendi!