eposta yazdır zoom+ zoom-

Paramparça 12. bölüm Cihan ölüyor mu?

Paramparça 12. bölüm Cihan ölüyor mu?

Paramparça yeni bölümde işler yine karışıyor. Cihan ölecek mi, hastanede yaşam savaşı sürerken Dilara'nın Gülseren planı ne?

PAYLAŞ tw fb gp
Eklenme Tarihi: 16-02-2015 11:16 - Güncelleme: 29-10-2015 04:38

Paramparça yeni bölümde işler yine karışıyor. Cihan ölecek mi, hastanede yaşam savaşı sürerken Dilara'nın Gülseren planı ne?

Paramparça yeni bölümde işler yine karışıyor. Cihan ölecek mi, hastanede yaşam savaşı sürerken Dilara'nın Gülseren planı ne?

Alper tarafından vurulan Cihan hastanede yaşam savaşı verirken Dilara’ya planlarını uygulayabilmek için gün doğmuştur. 

screen-shot-2015-02-16-at-11.12.36-am.png

Cihan’ın vurulduğunu Özkan’dan öğrenen Gülseren için Özkan’ın “Cihan Gürpınar diye biri yok artık” sözleri son darbe olur.  

screen-shot-2015-02-16-at-11.12.07-am.png

Hastanede hesaplaşma
Cihan’ın kaldırıldığı hastaneye koşan Gülseren, Dilara ile karşılaşır. Dilara, onun Cihan’ı görmesine izin vermez ve kovmaktan beter ederek odadan atar. Yaşadıklarının şokunu üzerinden atamayan Gülseren’i altüst edecek çok önemli bir gelişme daha yaşanır. 

screen-shot-2015-02-16-at-11.11.48-am.png

Bu kez yolun sonuna geldiklerini düşünen Alper ve Solmaz için olaylar onları bile şaşırtacak biçimde gelişir.

Yalıda dışlanan Hazal’ın beklenmedik çıkışı ise herkesi hayrete düşürür. 

11. BÖLÜMDE NELER OLDU?

Paramparça'nın yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Yeni bölümde Almanya'dan dönen kocası ile başı dertte olan Gülseren ne yapacak? Cihan'ı ise kötü bir sürpriz bekliyor. Hazal, yalıya izinsiz davet ettiği arkadaşları yüzünden zor anlar yaşar.

Rahmi ve Dilara, Almanya’dan getirttikleri Özkan’ın, Hazal’ın etrafında dolaşmasından rahatsızdır. Son bir uyarı yapmaya Özkan’ın evine gider ancak Özkan da kendi planlarını uygulama peşindedir. 

screen-shot-2015-02-09-at-9.30.08-am.png

Dilara ve Alper’in herkesten sakladıkları büyük sırları açığa çıkar. Bu şok edici ilişki karşısında Cihan duyduklarına inanmakta zorlanır. Bu kez Alper’den kesin olarak kurtulmaya kararlıdır.

screen-shot-2015-02-09-at-9.29.53-am.png

Cihan’ı kim vurdu?
Gülseren, Özkan’ın dönüşünü Cihan’a anlatmaya karar verir. Cihan ve Gülseren buluşmak için sözleşir ancak Alper, Cihan’ın yolunu keser. Tam bu sırada Özkan da Cihan ile konuşmak için oradadır. Yaşanan tartışma kavgaya dönüşür ve o sırada Cihan vurulur.

screen-shot-2015-02-09-at-9.29.44-am.png

10. BÖLÜMDE NELER OLDU?

Paramparça yeni bölümde Gülseren'in Almanya'daki kocası dönüyor ve hayatı cehennem ediyor. Hazal ise yeni ailesine çoktan alıştı bile.

 Gülseren'e kurdukları kaset komplosu ters tepen Dilara ne yapacağını bilemezken, Rahmi Bey yeni planlarını vakit kaybetmeksizin hayata geçirir. Dilara ile Cihan boşanma davası için mahkemeye gider. Dilara boşanmamakta kararlıdır. Dilara, yalıda düzenlediği brunch sayesinde Hazal'ı vakıf arkadaşları Ile tanıştırır.

screen-shot-2015-02-02-at-1.28.33-pm.png

Gülseren ve Cansu anne-kız olmanın tadını çıkarıyor.

screen-shot-2015-02-02-at-1.28.51-pm.png

Dilara'nın tüm itirazlarına rağmen Cihan'ın teşvikiyle tatile giden Gülseren ve Cansu ilk kez baş başa kalmanın ve anne-kız olmanın tadını çıkartır

PAYLAŞ tw fb gp