Kılıçdaroğlu'ndan 'değişim olacak' açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, olağanüstü kurultaya ilişkin basın açıklamasında bulundu. Kılıçdaroğlu, "Değişim olacaktır, hiç kimse bundan endişe duymasın" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu'ndan 'değişim olacak' açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • görülecek degişim 24 Temmuz 2018 18:01 Görceksiniz partide büyk degişim olacakmı demiş Kemal.. Kimler degişecek kendi saplantı haline getirdigi koltugumu bırakacak. muharremcileremi dikta edecek tek adam kemal.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Conker 24 Temmuz 2018 17:36 M.K Atatürkçü chp İnönü'den itibaren rotayı şaşırdı. Aşırı Sol ve dış ülke istihbarat ağında yönetilen bir chp. Ne Bekliyor kılıçdaroğlu.

    CEVAP YAZ 0 1
  • cihipi 24 Temmuz 2018 17:13 evet herşey değişecek BEN-İDA-MEGOLAMAN-hariç tabii kırkyılın başında fırsat bulmuşum termo nükleer atsanız deviremezsiniz ülen beni..beeee

    CEVAP YAZ 0 2
  • Kabak Kemane 24 Temmuz 2018 16:56 CHP isim tabela etiket klişe amblem arma vb.toplumun hafızasında bilinç altında öylesine travmatik öylesine karabasan izleri bırakmışki silinmesi onrımı çok çok güç bu sözleri kıyı şeridi ve 35 nolu ilimiz için söylemiyorum zaten o bölgelerde karşılığı olan idraki mümkün olmayan bir söylem olduğunu biliyorum elbet,lakin mevcut zihin düşünce kalıbı içinde vede CHP sembolü içinde aynı isimle başarı şansını pek zayıf görüyorum çok dişli strateji ustası bir adam var karşınızda sevmediğiniz nefretinizi biliyorum ayrı bir şey o,,ancak rakibinizi anladığınızı gücünü inanç dünyasını azmini idrak edemediz niyetinizin olduğuda pek görünmüyor

    CEVAP YAZ 0 5
  • vatandaş 24 Temmuz 2018 16:54 kurultaydan neden korkuyorsunSende haklısın zaten başkansın neden seçime gireceksin işin ucunda kaybetmekte var josef josef halleri yani

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kırıntı 24 Temmuz 2018 16:44 SİZİN EĞİTİM FARKINIZ YAŞADIĞINIZ TOPLUMUN KÜLTÜRÜ İLE KAVGALI ALAYCI KİBİRLİ JAKOBEN OLMAYI GEREKTİRİYOR BAY BAYAN SÖZDE ÇAĞDAŞLIĞI MODERNİZMİ GİYİM KUŞAM YEME İÇME SANAN 30CM KARE SELÜLOZ KAĞITLI YARIM PORSİYON AYDINLAR HANGİ YARAYA MERHEM OLDUNUZ VEDE KOCA TIP PROFLARI MİLLİ BİR ASPİRİN Mİ YAPTINIZ SAYINIZ BİNLERLE ZANNEDERSEM ODTÜLÜ MİZANSENCİLER MARSA GÖNDERDİĞİNİZ KEŞİF ARACINIZIN İSMİNİ UNUTTUM SÖYLERMİSİNİZ..PARDON BU SORUYU LEMAN DERGİSİNİ ÇIKARAN ARKADAŞLARA SORACAKTIM..

    CEVAP YAZ 0 9
  • SERCAN 24 Temmuz 2018 16:36 SAMİMİ OLMAK GEREK EĞER SIRF BU İŞİ HALKA ŞİRİN GÖRÜNÜREK İKTİDAR İPİNİ KAPMAK ADINA YAPARSANIZ ŞUNU İYİ BİLİNKİ SAKSIDAKİ ÇİÇEK SOKAKTAKİ KEDİ KÖPEK İÇGÜDÜLERİ İLE DAHİ SİZİ HİSSEDER BİLESİNİZ.KANDIRMAYA ÇALIŞAN KENDİNİ KANDIRIR DÜRÜST-MERT OLUN HALKIN DEĞERLERİNE KÜFRETTİĞİNİZ SÜRECE ( İNANMAYABİLİRSİNİZ ÖZGÜRSÜNÜZ-ÖZGÜRÜZ) FAKAT İNEĞE TEKME ATARAK İTİP KAKARAK HİNDULARIN GÖZÜNE GİREMEZ VE ASLA SEVİLMEZ SADECE NEFRET EDİLİRSİNİZ ÇOK ÇAĞDAŞ!!! ÇOK MODERN!!! YÜKSEK EĞİTİMLİ!!! ARKADAŞLAR!!!ANLATABİLDİM SANIRIM

    CEVAP YAZ 0 9
  • Halil Sağlam 24 Temmuz 2018 16:21 Herkes, Sayın Kılıçdaroğlu'nun koltuk derdinde olduğunu çok iyi biliyor. Kendileri koltuk derdinde değilmiş gibi davranarak kimsenin aklıyla alay etmesin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Oğuz Sürer 24 Temmuz 2018 16:21 hayret bir şey değişim olacak ama kendi kalacak öyle mi? CHP liler düşünsün.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:58 AKP ile CHP arasında eğitim seviyesi düzeyinde büyük bir fark vardır!..... Takkeliye, Türbanlıya Taviz vererek, AKP'ye Benziyerek CHP sola, devrimci değerlere açılmaz!................

    CEVAP YAZ 2 19
  • GENÇLERE DEVREDİN. 24 Temmuz 2018 15:53 ÖYLE DEĞİL SN. KILIÇDAROĞLU,SİZE OLMADI DİYEN YOK YETMEDİ DİYORUZ HER NE YAPILDIYSA,DEĞİŞİM KURULTAY VE YENİ KADROYLA OLUR,AKŞENER GİBİ YAPILMASI LAZIM.NETİCEYE BAKIYORUZ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALTI OKMUŞ 24 Temmuz 2018 15:43 CHP senin başına kim gelirse gelsin, bu millete tepeden bakan O 1930 MODEL ZİHNİYETİNİZ değişmedikçe siz den bir cacık olmaz !!

    CEVAP YAZ 28 6
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:55 YA TEPEDEEN BAAKBA NEDİR BİLMİYORSUN,YADA ASIL BAKANLARI GÖRMÜYORSUN,İHTİYACIMIZ DAHA ÇOK DEMOKRASİ,DEEĞİŞİM BU YÖNE OLACAK,TEK ADAMA DOĞRU DEĞİL.

    2 0
  • KUZGUNCUKLU 24 Temmuz 2018 15:32 CHP'nin sorunu Kılıçdaroğlu değildir. ... Kişileri değil, anlayışı tartışmak gerekir .. "Devletçilik" ve " Halkçı ve Devrimcilik"!............ ...Sosyalist cizgiye gidilmeli!.......

    CEVAP YAZ 3 26
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:27 değişim genel başkan değiştirip yerine koltuk kapmakla olmaz.değişim; yürekte,akılda,düşüncede,hedef ve taktiklerde olur.adalet,hak,hukuk,demokrasi,özgürlüklerin yerleşmesi ve tek adam rejimine karşı tek yürek olmakla olur.saygılar.

    CEVAP YAZ 2 16
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:58 TABİİ Kİ ÖYLE AMA BU KADROYLA OLMADI,ÖNCE YENİLGİYİ KABULLENMEK LAZIM,HALAA BAŞARILIYIZ DERSENİZ,DEĞİŞİM ŞART OLMUŞTUR ZATEN.

    0 0
  • MİSAFİR 24 Temmuz 2018 15:17 EN İYİSİ DÜKKANI KAPATIN SİZDEN NE KÖY OLUR NE KASABA TÜRKİYEYE BİR FAYDANIZ YOK ZARARDAN BAŞKA TERÖRE ÇALIŞIYORSUNUZ ÜLKEYİ KARIŞTIRMAYA ÇALIŞIYONUZ KİM GELİRSE GELSİN HEPİNİZ AYNISINIZ ,TÜRKİYENİN TEK SORUNU CHPKK DIR

    CEVAP YAZ 17 16
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:59 İLLE DE BİAT İLLE DE TEK ADAM DERSENİZ ZATEN SİZDEN DE BİR ŞEY OLMAZ.DEMOKRASİ BU DEĞİLDİR,TABİİ İSTİYORSANIZ???

    1 0
  • cevdet 24 Temmuz 2018 15:16 sen değişmelisin artık gına geldi artık başkası kaybetsin senden bıktık

    CEVAP YAZ 19 2
  • Misafir 24 Temmuz 2018 15:00 Neden endise ediliyor. Endise edenler kim. Degisiklik ise ne tur bi degisiklik. Partiyi hangi konularda konusulmasini saglamis. Peki ne icin chp konusulmus(vatan hainleryle ittifak haric). Bisey anlayan varsa beri gelsin

    CEVAP YAZ 0 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro