Dolar kaç lira oldu yeni haftada düşüş devam eder mi 10 Eylül 2018

Dolar/TL kuru geçen hafta 6.72 seviyesinden 6.40 seviyelerine kadar gerilemişti. Dolar yeni haftaya sakin başladı. Euro 7.50 seviyesine geldi. Altı fiyatları ise düşüşe geçti. Gram altın fiyatı 250 liranın altına geriledi. İşte piyasalardaki son rakamlar...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar kaç lira oldu yeni haftada düşüş devam eder mi 10 Eylül 2018 haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 21:51 Dolar hakkında "dolsa nolur, dolmasa nolur hı hı hıııhiii" şeklinde açıklama yapan birinin bulunmaz hint kumaşı olarak değer verildiği bir ülkede yaşıyoruz. Allah yar ve yardımcımız olsun.

    CEVAP YAZ 2 3
  • kundemacı 10 Eylül 2018 20:12 1 Dolar ne zaman 3TL olacak, bu konuda neden kimse açıklama yapmıyor. Ülke bitirilmiş.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 19:09 D E M O K R A S I Dolari 1-2 TL civarina düsürebilir!!!! DEMOKRASI = HUZUR HUZUR=YATIRIMCI (Yatirimci huzuru ve güveni cok sever) YATIRIMCI=PARA PARA PARA Buna birde Üretim ekonomisi ekledikmi kimse tutamaz...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 18:41 Kurban kesecem 4 TL olsun dolar döviz borcum var

    CEVAP YAZ 1 5
  • Düşünen Vatandaş 10 Eylül 2018 18:31 Türkiyede piyasalar kapalı olmasına rağmen, dolar 4.9 lira iken nasıl oldu da saatler içerisinde nasıl 7.2 liraya fırladı? Üstelik ABD başkanı ve yardımcısının Türkiyeye hedef alan sözlerinden sonra. Peki Sevr'in yıldönümü 10 Ağustosta ABD'nin hangi iki bankası Londra üzerinden yüklü miktarda dolar alımı yaptı? Bakınız ABD'nin doları ülkelere karşı silah olarak kullandığını sadece biz değil, Rusya devlet başkanı, yardımcısı, Çin, İran, AB ülkeleri liderleri de söylüyor. Ama gündemi içimizdeki ABD medyasından takip edenler, halen soruyor? Dış güçler nerede.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Düşünen Vatandaş 10 Eylül 2018 18:22 Dolar düşsün de ne olursa olsun diyecek halimiz yok. ABD Türkiyeyi bölme planları yapıyor. 2013 yılında dolar 1.7 lira idi... ABD destekli gezi olayları, 17-25 aralık operasyonları, 15 Temmuz darbesi, PKK, FETÖ, DHKPC, DEAŞ terör örgütü saldırıları... Şimdi ABD merkezli ekonomik saldırılar... Sanki bunlar başka ülkede olmuş gibi dolar neden arttı diye şaşıranlar var. Şaka gibi.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Düşünen Vatandaş 10 Eylül 2018 18:19 ABD başkanı, yardımcısı sözde papazı bahane edip Türk ekonomisini ve Türk lirasını hedef alan açıklamalar yapıyor, Türkiyeye yaptırımlar ile tehdit ediyor. Daha ileri gidip ek vergiler koyuyor. Dibimizde Suriyede, Irakta savaş var. Akdenizde doğalgaz savaşları hüküm sürüyor. Rusya ve Çin-ABD karşı karşıya gelmiş. ABD, Rusya, İran, Çin, Kanada, AB ülkelerine ek vergiler getiriyor. Dolar bütün para birimleri karşısında değer kazanıyor. Bizim düşünmeyen, sorgulamayan, gündemi takip etmeyen malum kesime sorsan dış güçler yok, herşeyin sorumlusu Türkiye, iktidar.

    CEVAP YAZ 3 4
  • 🌑 🌑 Şarapçı Şükrü 10 Eylül 2018 17:39 🌑 🌑 Bizim Müslümanlar hâlâ “Papaz yaptı” diyor… Hâlâ “Amerika hücuma kalktı” diyor… Hâlâ “ Hukukun üstünlüğü kavramının erozyona uğraması ile ilgisi yok” diyor… Sorgulamıyor, kafa yormuyor, tepki duymuyor, hesap sormuyor… Başka yanıt bulamadığında ise “Rabbimiz bizi imtihan ediyor” deyip seviniyor bile…

    CEVAP YAZ 5 8
  • Misafir 10 Eylül 2018 09:48 Tuik mi açiklama yapacak.

    CEVAP YAZ 0 7
  • k.k.k 10 Eylül 2018 09:24 Dolar 5.50 'nin altına düşmedikçe, ekonomi hizaya gelmez.

    CEVAP YAZ 0 15
  • Misafir 10 Eylül 2018 09:22 Yav arkadaş yabancı paralar ile pansuman niteliğinde mücadele yerine üretim sanayi eğitim adalet vs vs gibi daha kalıcı tedbirler ile mücadele etmeniz daha iyi olmaz mı

    CEVAP YAZ 3 27

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro