Aile Bakanlığı Nihat Doğan için düğmeye bastı!

Aile Bakanlığı, iki gün önce 11 ve 17 yaşındaki kız çocuklarını evinde alıkoyduğu gerekçesiyle ifadesi alındıktan sonra serbest kalan Nihat Doğan için harekete geçti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Aile Bakanlığı Nihat Doğan için düğmeye bastı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 19:51 Yanlarında erkek çocukta varmış deniyor.. Olay çarpıtılmışta olabilir. Bizim sitede çocuklar eve gelip şeker vs alıyorlar

    CEVAP YAZ 5 3
  • k.k.k 12 Eylül 2018 16:36 Görcez bakalım Nihat efendi, mahkemede evine çağırıp 45 dk. ne anlattın çocuklara acaba. Resim mi çektirmişsin heralde. Resim çektirmek dediğin 45 dk sürüyor demek...

    CEVAP YAZ 0 5
  • sait 12 Eylül 2018 16:36 Hem suclu hem güclü niye derseniz kendini savunurken isin icine vatanı vede siyaseti kullanmaya calısıyor bos bir adam suclu degilsen kendini savun ama niye hainler kelimesi kullanıyorsun bu olayın vatanla hainlikle ne alakası var

    CEVAP YAZ 1 7
  • ahmet 12 Eylül 2018 16:17 taciz ettiğine inanmıyorum fakat kızları eve alması hata. komplo demesi ayrı bir hata. sana zorla mı kızları eve al dediler.. sanki çok önemli bir kişilikmiş gibi her yaptığı saçma açıklamadan sonra bana tuzak kurdular falan diyor. kim niye sana tuzak kursun..

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:25 17 yaşındaki kız reşit olmaya bilir ama hiçmi aklı yok hiç mi terbiye almamış kardeşi ile adamın evine gidiyor... kızlarda da az suç yok değil....

    3 5
  • aa 12 Eylül 2018 16:07 aile bakanlığı 14 yasındakı cocuklar ıcın rıza var dıyen kosssskocamam yargıtay savcıları ıçın parmak oynatsın dosyaları ıncelesın verdıklerı önune gelen dosyaları

    CEVAP YAZ 0 2
  • aa 12 Eylül 2018 16:05 bakanlık önce 14 yaşındakine rıza var diyen karar yazan yargıtay savcıları için hareket etsin dosyaları ıncelesın

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:00 BU TARZ İNSANLARI TV ÇIKARAN YÖNETİCİLERİ İRDELEMEK SORGULAMAK GEREK ASIL SUÇ ONLARIN

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:59 HERKES REYTING SHOW DERDİNDE GÜNDEMDE KALABİLME DERDİNDE YOKSA EKMEK KAPILARI KAPANIYOR ALLAH ISLAH ETSİN HEPİNİZİ

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:54 BU adama program yaptırmayın kardeşim. Su bile vermeyin

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misssssfirrr 12 Eylül 2018 15:37 Oflu baba birbirlerinden ne farkları bar

    CEVAP YAZ 0 0
  • OFLU BABA 12 Eylül 2018 15:11 SU ADAMIN TIPINE YAKINDAN BAKIN BU SAPIK TIPLI ADAMA KIZ COCUGU EMANET EDILIRMI MUMKUN DEGIL SEDA SAYAN BOYLE BIR SAPIKLA BERABER OLDUGU ICIN COK UZULMUSTUR HERHALDE KENDINI BIR DE ADAM YERINE KOYUPTA OVMUYORMU GULMEKTEN YERLERE YATIYORUM

    CEVAP YAZ 2 16

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro