02 Ekim 2014
  • İstanbul
    22°C

     
  • Ankara
    19°C

     
  • İzmir
    31°C

     
Piyasalar
  • BİST74.231
  • Euro2,8767
  • Dolar2,2778
  • Altın595,45

Yerel Seçim 2014

Güncelleme :30-03-2014 17:53|Haber Tarihi :30-03-2014 15:2492 Yorum

Sandık başında 3 Suriyeli yakalandı SON DAKİKA

Seçimlerde oy verme işlemi sürerken Ankara Mamak'ta sandık başında 3 Suriyeli son anda oy vermeye çalışırken yakalandı.

Sandık başında 3 Suriyeli yakalandı SON DAKİKA Sandık başında 3 Suriyeli yakalandı SON DAKİKA Sandık başında 3 Suriyeli yakalandı SON DAKİKA

İNTERNET HABER (ÖZEL İÇERİK) - 30 Mart yerel seçimlerinde oy verme işlemi sürürken Ankara'da 3 Suriyeli sandık başında yakalandı.

Oy vermeye çalışan 3 kişiden sandık görevlileri şüphelendi. Kimlikleri incelenen kişilerin Suriye uyruklu oldukları ortaya çıktı.

Mamak'ta sandık başında yakalanan Suriyeliler sorgulanmak üzere emniyete götürüldü. İşte oy vermeye çalışan Suriye uyruklu kişinin üzerinden çıkan kimlik;

sandikta-suriyeli-uyruklu-kişi.jpg

BAŞBAKAN'IN OY KULLANDIĞI SANDIKTA DA 3 SURİYELİ

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın oyunu kullandığı Saffet Çebi İlkokulunun 3307 numaralı sandıkta Suriye Şam doğumlu, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı 3 kişinin olması dikkat çekti.

Ankara Altındağ nüfusuna kayıtlı ve Küçük Çamlıca Ahu sokakta ikamet eden Myssoun Hocazade, Nur Hocazade ve Muhammet Numan Hocazade seçmen listesinde yer aldı.

fft81_mf2079258.jpeg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

92 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • EYSA

    31 Mart 2014 Pazartesi 09:15

    HADİ ORDAN BEE BIRAKIN BU İŞLERİ HEP YAPTIĞINIZ ŞEYLER AMA VAZGEÇİN ARKADAŞLAR SEÇİMDE HİLE YOK BUNU BİLİYORUZ GÖRÜNEN KÖY MUHABBETİ AKP NİN KAZANACAĞINI SAĞIR SULTAN BİLE HABER ALMIŞTI AKLINIZ SIRA SEÇİMDE HİLE VAR DEMOKRASİ ÇİĞNENİYOOOO NARALARI ATMAYIN BÖYLE OYUNLARIDA TEZGAHLAMASINLAR ARTIK MİLLET YUTMUYOR
    Cevapla

  • Hazar Ceyhun

    30 Mart 2014 Pazar 22:39

    Acaba kim organize etti bu Suriyelileri? Oy pusulularını,kimlikleri nereden almışlar? Açığa çıkarılacağını hiç sanmıyorum ya!
    Cevapla

  • ahmettt

    30 Mart 2014 Pazar 20:31

    Şht. Teğmen Subutay Alkan İöo
    Cevapla

  • ahmettt

    30 Mart 2014 Pazar 20:28

    eskişehir'de önümdeki nereden geldiğini bilmediğim adama oy kullandırmaya çalışan bir sandık görevlisini bir diğer sandık görevlisi durdurup kullanamayacağını söyleyerek engelledi. oyumuzu kullanıp çıkarken okulun yakınında aracında kadınlı çocuklu geri dönüyorlardı....
    Cevapla

  • hışım
    / @ gözcü

    30 Mart 2014 Pazar 20:25

    aynen öyle kardeşim hala vazgeçmediler karalamaktan ayıp be..
    Cevapla

  • muhammet

    30 Mart 2014 Pazar 18:59


  • güneş
    / @ muhtar

    30 Mart 2014 Pazar 18:29

    aynen ...
    Cevapla

  • gözcü

    30 Mart 2014 Pazar 18:28

    Bu kadar saçma ve karalamaya yönelik bir haber olamaz sandık başına giden herkez çok iyi biliyor ki kimlik ve seçmen kağıdı ile kontrol yapılıyor ve ellerindeki seçmen listesinde ismi varsa imza attırılarak oy kullanabiliyor kimi kandırmaya çalışıyorsunuz...
    Cevapla

  • vatandaş
    / @ urfalı

    30 Mart 2014 Pazar 18:22

    ohh ohh maşallah maşallah okuma yazmayıda iyi öğrenmişin hee :)
    Cevapla

  • vatandaş
    / @ urfalı

    30 Mart 2014 Pazar 18:17