21 Eylül 2014
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    21°C

     
  • İzmir
    27°C

     
Piyasalar
  • BİST76.922
  • Euro2,8630
  • Dolar2,2320
  • Altın584,35

GÜNDEM

Güncelleme :22-02-2014 16:48|Haber Tarihi :22-02-2014 16:4614 Yorum

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Böcekleri yerleştiren kişi oldukları ileri sürülen S.D'nin yurt dışına kaçmadığı ve resmi görevle yurt dışında bulunduğu iddia edildi.

Milliyet gazetesi bugün manşetten verdiği "doktoralı telekulak" haberinde şüpheli olduğu belirtilen polis müdürü A.T.’nin yakını olan ve Başbakanlık Koruma Dairesi’nde görev yapan polis müdürü S.D.’nin resmi yurtdışı görevde olduğunu yazdı.
 
EMRE USLU DA 'KAÇMADI BAKANLIK GÖNDERDİ' DEDİ
 
Taraf yazarı Emre Uslu da twitterdan "Başbakan'ın ofisine böcek koyan yurt dışına kaçtı diye açıkladıkları polislerden biri İçişleri Bakanlığı tarafından görevli gönderilmiş." diye yazdı.
 
Uslu, "Koca Başbakan ve İçişleri Bakanı'da Yalan söylemek yakışıyor mu? Daha akşam Efgan Ala 'Yurt dışına kaçtılar' diye açıklama yaptı, ayıp ayıp" diyerek duruma tepki gösterdi.

polis.20140222164837.jpg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    14 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • corum

      22 Şubat 2014 Cumartesi 23:22

      neocon cu emre
      Cevapla

    • öner

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:19

      hadi leynnnnn kim inanir sana??pensilvanya usagi vatan hainleri
      Cevapla

    • EBUZER

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:07

      YAHU NE BÖÇEKMİŞ BU ARTIK SECİM MEYDANLARINDA BÖCEKLE YATAR BÖCEKLE KALKARIZ MADUR EDEBİYETINI BÖCEKLERLE YAPMAYA BAŞLADI YAHU SENİ KİM DİNLESİN HER TARAFINDAN PALAVRA FIŞKIRIYOR YOK EFENDİM BENİ DİNLEYEN YUR DIŞINA KAŞTI BÖYLE BAŞBAKAN OLURSA TABİ KACARLAR ARADAN BUKADAR ZAMAN GECTİ ŞİMDİMİ AKLIN BAŞINA GELDİ YURU ANCAK GİDERSİN
      Cevapla

    • Eski AKP ki
      / @ yazıkkk

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:05

      Hepimiz vatanımızdayız hamdolsun. Peki bu kadar yalan iftira hırsızlık tan sonra sizin gibiler yöneticileriniz insanların yüzüne nasıl bakacaksınız. Siyasal islamı bu şekilde mahvetmeye ne hakkınız vardı. Sizin parti yöneticilerinin dediği gibi kadına makama ve paraya yenildiniz.
      Cevapla

    • baltacı mehmet

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:03

      ..atıyorsun..3 yıldır dışarıya polis gönderilmedi..uşaklar habarı Baltacıdan alın..
      Cevapla

    • Ahmet

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:00

      Yalancı kumpascı sahtekar oldukları için dediklerinin biri doğru çıkmıyor.
      Cevapla

    • Korku

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:59

      Muhsin Başkan‘ın öldürülmesinden Beyefendi haberdardı. Bunu devletin bekası için kabullenmişti.Beyefendi‘nin en büyük korkusu bunu bildiğine dair ses kaydının ortaya çıkacak olması. Korkunun ecele faydası yok.Meydanlarda dik durduklarına bakmayın-içleri tir tir titriyor.
      Cevapla

    • memoli

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:35

      bu böcekten de bir kahraman çıkartacaklar da bir türlü çıkmiyo.böceği kendileri koymuş ama sonunu karıştırmışlar..istedikleri gibi gitmemiş...sanaryo düzgün değilmiş..bir senarist bulun kardeşim...
      Cevapla

    • suat
      / @ yazık!!!

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

      bahçeli zamanında kaldırıldı idam .. naberrr
      Cevapla

    • yazıkkk

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

      kimlerle aynı saflara düştünüz görün işte. kamufle olacağız diye diye diğerlerine benzemekten onları da geçtiniz. gün gelecek başınız dara düşünce emre uslu gibiler yanınızda olacak sanıyorsunuz. onlar gerekli bakanlıklardan cukkaları çoktan doldurdu. onların yeri hazır da siz milletin sinesinde açtığınız bu yaradan sonra nereye sığınacaksınız çok merak ediyorum. pensilvanya hepinizi almaz.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Suruç'ta sınır savaş alanına döndü
      GÜNCEL21 Eylül 20140 Kez İzlendi!
      Suruç'ta sınır savaş alanına döndüBu sabah 06:30 sularında, Kobani’nin tam karşısında bulunan Şanlıurfa Suruç Mürşitpınar Köyü sınır noktasında yaklaşık bin kişi gelerek sınırı geçmek istedi
      Zamanın yok ettiği ünlü isimler...
      MAGAZİN21 Eylül 20144159 Kez İzlendi!
      Zamanın yok ettiği ünlü isimler...İşte katıldıkları yarışma programı ile bir anda parlayıp bir anda sönen yıldızlar...
      Günün en komik ve en ilginç fotoğrafları
      YAŞAM21 Eylül 2014
      Günün en komik ve en ilginç fotoğrafları4127 Kez İzlendi!
      Böyle sünnet töreni görülmedi
      YAŞAM21 Eylül 2014
      Böyle sünnet töreni görülmedi5873 Kez İzlendi!
      İnstagram fenomeni çapkınları uyardı!
      MAGAZİN21 Eylül 2014
      İnstagram fenomeni çapkınları uyardı!3587 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.