23 Temmuz 2014

GÜNDEM

Güncelleme :22-02-2014 16:48|Haber Tarihi :22-02-2014 16:4614 Yorum

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Böcekleri yerleştiren kişi oldukları ileri sürülen S.D'nin yurt dışına kaçmadığı ve resmi görevle yurt dışında bulunduğu iddia edildi.

Milliyet gazetesi bugün manşetten verdiği "doktoralı telekulak" haberinde şüpheli olduğu belirtilen polis müdürü A.T.’nin yakını olan ve Başbakanlık Koruma Dairesi’nde görev yapan polis müdürü S.D.’nin resmi yurtdışı görevde olduğunu yazdı.
 
EMRE USLU DA 'KAÇMADI BAKANLIK GÖNDERDİ' DEDİ
 
Taraf yazarı Emre Uslu da twitterdan "Başbakan'ın ofisine böcek koyan yurt dışına kaçtı diye açıkladıkları polislerden biri İçişleri Bakanlığı tarafından görevli gönderilmiş." diye yazdı.
 
Uslu, "Koca Başbakan ve İçişleri Bakanı'da Yalan söylemek yakışıyor mu? Daha akşam Efgan Ala 'Yurt dışına kaçtılar' diye açıklama yaptı, ayıp ayıp" diyerek duruma tepki gösterdi.

polis.20140222164837.jpg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    14 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • corum

      22 Şubat 2014 Cumartesi 23:22

      neocon cu emre
      Cevapla

    • öner

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:19

      hadi leynnnnn kim inanir sana??pensilvanya usagi vatan hainleri
      Cevapla

    • EBUZER

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:07

      YAHU NE BÖÇEKMİŞ BU ARTIK SECİM MEYDANLARINDA BÖCEKLE YATAR BÖCEKLE KALKARIZ MADUR EDEBİYETINI BÖCEKLERLE YAPMAYA BAŞLADI YAHU SENİ KİM DİNLESİN HER TARAFINDAN PALAVRA FIŞKIRIYOR YOK EFENDİM BENİ DİNLEYEN YUR DIŞINA KAŞTI BÖYLE BAŞBAKAN OLURSA TABİ KACARLAR ARADAN BUKADAR ZAMAN GECTİ ŞİMDİMİ AKLIN BAŞINA GELDİ YURU ANCAK GİDERSİN
      Cevapla

    • Eski AKP ki
      / @ yazıkkk

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:05

      Hepimiz vatanımızdayız hamdolsun. Peki bu kadar yalan iftira hırsızlık tan sonra sizin gibiler yöneticileriniz insanların yüzüne nasıl bakacaksınız. Siyasal islamı bu şekilde mahvetmeye ne hakkınız vardı. Sizin parti yöneticilerinin dediği gibi kadına makama ve paraya yenildiniz.
      Cevapla

    • baltacı mehmet

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:03

      ..atıyorsun..3 yıldır dışarıya polis gönderilmedi..uşaklar habarı Baltacıdan alın..
      Cevapla

    • Ahmet

      22 Şubat 2014 Cumartesi 18:00

      Yalancı kumpascı sahtekar oldukları için dediklerinin biri doğru çıkmıyor.
      Cevapla

    • Korku

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:59

      Muhsin Başkan‘ın öldürülmesinden Beyefendi haberdardı. Bunu devletin bekası için kabullenmişti.Beyefendi‘nin en büyük korkusu bunu bildiğine dair ses kaydının ortaya çıkacak olması. Korkunun ecele faydası yok.Meydanlarda dik durduklarına bakmayın-içleri tir tir titriyor.
      Cevapla

    • memoli

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:35

      bu böcekten de bir kahraman çıkartacaklar da bir türlü çıkmiyo.böceği kendileri koymuş ama sonunu karıştırmışlar..istedikleri gibi gitmemiş...sanaryo düzgün değilmiş..bir senarist bulun kardeşim...
      Cevapla

    • suat
      / @ yazık!!!

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

      bahçeli zamanında kaldırıldı idam .. naberrr
      Cevapla

    • yazıkkk

      22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

      kimlerle aynı saflara düştünüz görün işte. kamufle olacağız diye diye diğerlerine benzemekten onları da geçtiniz. gün gelecek başınız dara düşünce emre uslu gibiler yanınızda olacak sanıyorsunuz. onlar gerekli bakanlıklardan cukkaları çoktan doldurdu. onların yeri hazır da siz milletin sinesinde açtığınız bu yaradan sonra nereye sığınacaksınız çok merak ediyorum. pensilvanya hepinizi almaz.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Bu fotoğraflar benzer değil mi?
      YAŞAM23 Temmuz 2014530 Kez İzlendi!
      Bu fotoğraflar benzer değil mi?İlk fotoğraflar 1940 Almanya'sından ikinci fotoğraflar ise 2014 İsrail'inden.
      BMW geçmiş ile geleceği buluşturdu
      OTOMOBİL23 Temmuz 2014749 Kez İzlendi!
      BMW geçmiş ile geleceği buluşturduBavyera'lı marka BMW Silvretta klasik Rallisi'nde geçmiş modelleriyle yeni elektrikli modellerini biraraya getirdi.
      Eliz Sakuçoğlu iddiaları yanıtladı
      MAGAZİN23 Temmuz 2014
      Eliz Sakuçoğlu iddiaları yanıtladı1388 Kez İzlendi!
      Selahattin Demirtaş bisiklet turunda
      GÜNCEL23 Temmuz 2014
      Selahattin Demirtaş bisiklet turunda1039 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.