29 Kasım 2014
  • İstanbul
    13°C

     
  • Ankara
    9°C

     
  • İzmir
    18°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın84,412

GÜNDEM

Güncelleme :22-02-2014 16:48|Haber Tarihi :22-02-2014 16:4614 Yorum

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti Emre Uslu'dan o polisi bakanlık gönderdi twiti

Böcekleri yerleştiren kişi oldukları ileri sürülen S.D'nin yurt dışına kaçmadığı ve resmi görevle yurt dışında bulunduğu iddia edildi.

Milliyet gazetesi bugün manşetten verdiği "doktoralı telekulak" haberinde şüpheli olduğu belirtilen polis müdürü A.T.’nin yakını olan ve Başbakanlık Koruma Dairesi’nde görev yapan polis müdürü S.D.’nin resmi yurtdışı görevde olduğunu yazdı.
 
EMRE USLU DA 'KAÇMADI BAKANLIK GÖNDERDİ' DEDİ
 
Taraf yazarı Emre Uslu da twitterdan "Başbakan'ın ofisine böcek koyan yurt dışına kaçtı diye açıkladıkları polislerden biri İçişleri Bakanlığı tarafından görevli gönderilmiş." diye yazdı.
 
Uslu, "Koca Başbakan ve İçişleri Bakanı'da Yalan söylemek yakışıyor mu? Daha akşam Efgan Ala 'Yurt dışına kaçtılar' diye açıklama yaptı, ayıp ayıp" diyerek duruma tepki gösterdi.

polis.20140222164837.jpg



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

14 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • corum

    22 Şubat 2014 Cumartesi 23:22

    neocon cu emre
    Cevapla

  • öner

    22 Şubat 2014 Cumartesi 18:19

    hadi leynnnnn kim inanir sana??pensilvanya usagi vatan hainleri
    Cevapla

  • EBUZER

    22 Şubat 2014 Cumartesi 18:07

    YAHU NE BÖÇEKMİŞ BU ARTIK SECİM MEYDANLARINDA BÖCEKLE YATAR BÖCEKLE KALKARIZ MADUR EDEBİYETINI BÖCEKLERLE YAPMAYA BAŞLADI YAHU SENİ KİM DİNLESİN HER TARAFINDAN PALAVRA FIŞKIRIYOR YOK EFENDİM BENİ DİNLEYEN YUR DIŞINA KAŞTI BÖYLE BAŞBAKAN OLURSA TABİ KACARLAR ARADAN BUKADAR ZAMAN GECTİ ŞİMDİMİ AKLIN BAŞINA GELDİ YURU ANCAK GİDERSİN
    Cevapla

  • Eski AKP ki
    / @ yazıkkk

    22 Şubat 2014 Cumartesi 18:05

    Hepimiz vatanımızdayız hamdolsun. Peki bu kadar yalan iftira hırsızlık tan sonra sizin gibiler yöneticileriniz insanların yüzüne nasıl bakacaksınız. Siyasal islamı bu şekilde mahvetmeye ne hakkınız vardı. Sizin parti yöneticilerinin dediği gibi kadına makama ve paraya yenildiniz.
    Cevapla

  • baltacı mehmet

    22 Şubat 2014 Cumartesi 18:03

    ..atıyorsun..3 yıldır dışarıya polis gönderilmedi..uşaklar habarı Baltacıdan alın..
    Cevapla

  • Ahmet

    22 Şubat 2014 Cumartesi 18:00

    Yalancı kumpascı sahtekar oldukları için dediklerinin biri doğru çıkmıyor.
    Cevapla

  • Korku

    22 Şubat 2014 Cumartesi 17:59

    Muhsin Başkan‘ın öldürülmesinden Beyefendi haberdardı. Bunu devletin bekası için kabullenmişti.Beyefendi‘nin en büyük korkusu bunu bildiğine dair ses kaydının ortaya çıkacak olması. Korkunun ecele faydası yok.Meydanlarda dik durduklarına bakmayın-içleri tir tir titriyor.
    Cevapla

  • memoli

    22 Şubat 2014 Cumartesi 17:35

    bu böcekten de bir kahraman çıkartacaklar da bir türlü çıkmiyo.böceği kendileri koymuş ama sonunu karıştırmışlar..istedikleri gibi gitmemiş...sanaryo düzgün değilmiş..bir senarist bulun kardeşim...
    Cevapla

  • suat
    / @ yazık!!!

    22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

    bahçeli zamanında kaldırıldı idam .. naberrr
    Cevapla

  • yazıkkk

    22 Şubat 2014 Cumartesi 17:19

    kimlerle aynı saflara düştünüz görün işte. kamufle olacağız diye diye diğerlerine benzemekten onları da geçtiniz. gün gelecek başınız dara düşünce emre uslu gibiler yanınızda olacak sanıyorsunuz. onlar gerekli bakanlıklardan cukkaları çoktan doldurdu. onların yeri hazır da siz milletin sinesinde açtığınız bu yaradan sonra nereye sığınacaksınız çok merak ediyorum. pensilvanya hepinizi almaz.
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Özel izin alıp, gizlice...
    MAGAZİN29 Kasım 201483 Kez İzlendi!
    Özel izin alıp, gizlice...Deniz Seki'nin nişanlısı Faruk Salman, suskBakırköy Kadın ve Çocuk Cezaevi'nde yatan ünlü şarkıcı Deniz Seki'ye sanat dünyasından destek devam ediyor.
    Genç kıza yapılan eşek sakası külotla bıraktı
    YAŞAM29 Kasım 2014171950 Kez İzlendi!
    Genç kıza yapılan eşek sakası külotla bıraktıGenç kız spor yaparken arkadaşı yaptığı eşek şakası ile onu dünyaya rezil etti
    Dudak dudağa yakalandılar!
    MAGAZİN29 Kasım 2014
    Dudak dudağa yakalandılar!283 Kez İzlendi!
    Cinsel gücü artırıyor, vereme karşı koruyor
    SAĞLIK29 Kasım 2014
    Cinsel gücü artırıyor, vereme karşı koruyor48159 Kez İzlendi!
    Bu dergide sadece büyük bedenler var
    YAŞAM29 Kasım 2014
    Bu dergide sadece büyük bedenler var3043 Kez İzlendi!