31 Ekim 2014
  • İstanbul
    15°C

     
  • Ankara
    14°C

     
  • İzmir
    19°C

     
Piyasalar
  • BİST79.899
  • Euro2,7805
  • Dolar2,2055
  • Altın567,64

DÜNYA

Güncelleme :24-03-2014 12:23|Haber Tarihi :24-03-2014 09:5533 Yorum

Mısır'da 529 kişi için idam kararı!

Mısır'da 529 kişi için idam kararı! Mısır'da 529 kişi için idam kararı! Mısır'da 529 kişi için idam kararı!

Mısır'da, 529 darbe karşıtına şiddete teşvik suçundan idam cezası verildiği bildirildi.

Mısır'da, 20 dakika süren duruşmada darbe karşıtı 529 kişi hakkında idam cezası verildi.Jet yargılamada dakika başına 26 idam kararı düştü, karar Mısır müftüsüne sevkedildi.Temyiz yolu açık olan kararla ilgili son hükmün 28 Nisan'da okunacağı belirtildi.Darbeyi Ret ve Meşruiyete Destek için Ulusal İttifak sözcüsü Karkar:"Bu kararlar kesinlikle siyasidir. Yargının bağımsızlığına zarar veren siyasi müdahaleleri gözler önüne seriyor. İdam kararı mevcut yönetimin baskıları ve zorlamaları sonucu alındı."

Minya Ceza Mahkemesi, darbe karşıtı 529 kişi hakkında "şiddete teşvik suçlamasıyla" idam cezası verilmesini ve dosyalarının müftüye sevk edilmesini kararlaştırdı. Duruşmada aynı suçtan yargılanan 16 kişiye de beraat kararı verildi.

Minya Avukatlar Sendikası Başkanı Tarık Fude, yaptığı açıklamada, duruşmada kararın okunması sırasında herhangi bir sanığın ve avukatının bulunmadığını belirtti. 

Söz konusu karar 3 Temmuz'da gerçekleşen darbenin ardından, darbe karşıtları aleyhinde verilen ilk karar oldu.

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    33 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • musa21

      24 Mart 2014 Pazartesi 22:43

      Mursil darbe yapsaydı 529 kişiden çok daha fazlasını Sokaklarda infaz ederdi , tanrı'nın takdiriymiş üzülmeyin onlar Cennete gidecekler :) ödül olarak 70 kedicik, kıskandım valla :):)
      Cevapla

    • musa21
      / @ behram

      24 Mart 2014 Pazartesi 22:28

      Tekbirci Robotlar'dan büyük Şeytanmı var !. Elindeki cihaz teknolojide demokratik yaşayanların bir icadı'dır Sizin değil , dünyanın başına bela oldunuz !.
      Cevapla

    • kosovalı
      / @ Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 12:55

      içimizdeki sisi leri bi paketleyelim.kahireye gelmemize bile gerek yok siyonist uşağı SİSİ. CELLADIN hemen yanıbaşında 1 emrimizi bekliyor.uçağa binecek vaktın bile olmayacak zavallı sürüngen.
      Cevapla

    • behram

      24 Mart 2014 Pazartesi 12:01

      müslümanlar demokrasiye inanırsa,katillerini bulamaz.Çünkü demokraside müslüman katilleri birer şeytandır.Şeytanın ise kimin içine girdiği ve yönettiği ortaya çıkmaz.
      Cevapla

    • GÖZLEMCİ

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:53

      İNŞALLAH BİZDE İSLAM MAHKEMELERİNİ KURUP HIRSIZLARIN ELLERİNİ VATANA İHANET EDENLERİ ÖMÜR BOYU HAPSE SAHTE MÜSLÜMANLARI:::::::::: KANDIRANLARI AYRI AYRI YARGILANACAKLAR
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:50

      Bundan sonra, şu olaydan sonra, hükümete AK partiye açık destek verme zamanı gelmiştir, onlardan bizene diyene cevap zamanı.
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:33

      Bundan sonra, şu olaydan sonra, hükümete AK partiye açık destek verme zamanı gelmiştir, onlardan bizene diyene cevap zamanı.
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:24

      Yazık yazık, dünyanın gözü önünde onlarca masum müslümanları öldürecekler, onlardan bizene diyen muhalefetimizin yerin dibine gir diyoruz, bu yapılanları hiç bir vijdan kabul etmeyecek, avrupası, dünyası size sesleniyoruz, unutmasınlar bir yaradan var.
      Cevapla

    • twetter ve idam

      24 Mart 2014 Pazartesi 10:51

      hani twetter için kıyameti koparan batı dünyası vardıya. işte bu darbeyi yaptıran ve bu darbeci rejimi kurup destekleyen onlar. meydanlarda namaz kılan insanlar kurşuna dizildiğinde bugüne kadar 5000 kişi öldürülürken gık bile demeyen demokrat batı dünyası.
      Cevapla

    • anadolu kartalı

      24 Mart 2014 Pazartesi 10:47

      işte diktatör dediğin böyle olacak...darbeye karşı çıkana hukuk yolu ile idam verebilecek. kimsyi de takmıyor hem. insan-minsan hakları ne ki... ifade özgürlüğü falan filan...bizim diktatör dandik arkadaş, her gün küfür yiyo, telefonlarına bile sahip olamıyo...ah ah bize de böylesine civanmert nasip eder allahım bi gün inşallah...dua geceleri tertipleyelim inşallah.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Haftanın son gününe bomba gibi gifler
      MİZAH30 Ekim 20141153 Kez İzlendi!
      Haftanın son gününe bomba gibi giflerSosyal medyanın komik korkunç ilginç kısa filmleri..
      Ölülere poz  verdirip fotoğraflarını çektiler
      YAŞAM30 Ekim 20142758 Kez İzlendi!
      Ölülere poz verdirip fotoğraflarını çektilerVictoria döneminde çok sıradan olan bu durum şimdi ürpertici hatıra olarak fotoğraflarda kaldı
      Adnan Oktar'ın kedicikleri sınır tanımıyor
      GÜNCEL30 Ekim 2014
      Adnan Oktar'ın kedicikleri sınır tanımıyor14168 Kez İzlendi!
      Bu düğün fotoğrafları efsane!
      GÜNCEL30 Ekim 2014
      Bu düğün fotoğrafları efsane!10997 Kez İzlendi!
      Şehit asker toprağa verildi
      GÜNCEL30 Ekim 2014
      Şehit asker toprağa verildi4611 Kez İzlendi!