20 Ekim 2014
  • İstanbul
    22°C

     
  • Ankara
    19°C

     
  • İzmir
    26°C

     
Piyasalar
  • BİST76.331
  • Euro2,8675
  • Dolar2,2450
  • Altın600,56

DÜNYA

Güncelleme :24-03-2014 12:23|Haber Tarihi :24-03-2014 09:5533 Yorum

Mısır'da 529 kişi için idam kararı!

Mısır'da 529 kişi için idam kararı! Mısır'da 529 kişi için idam kararı! Mısır'da 529 kişi için idam kararı!

Mısır'da, 529 darbe karşıtına şiddete teşvik suçundan idam cezası verildiği bildirildi.

Mısır'da, 20 dakika süren duruşmada darbe karşıtı 529 kişi hakkında idam cezası verildi.Jet yargılamada dakika başına 26 idam kararı düştü, karar Mısır müftüsüne sevkedildi.Temyiz yolu açık olan kararla ilgili son hükmün 28 Nisan'da okunacağı belirtildi.Darbeyi Ret ve Meşruiyete Destek için Ulusal İttifak sözcüsü Karkar:"Bu kararlar kesinlikle siyasidir. Yargının bağımsızlığına zarar veren siyasi müdahaleleri gözler önüne seriyor. İdam kararı mevcut yönetimin baskıları ve zorlamaları sonucu alındı."

Minya Ceza Mahkemesi, darbe karşıtı 529 kişi hakkında "şiddete teşvik suçlamasıyla" idam cezası verilmesini ve dosyalarının müftüye sevk edilmesini kararlaştırdı. Duruşmada aynı suçtan yargılanan 16 kişiye de beraat kararı verildi.

Minya Avukatlar Sendikası Başkanı Tarık Fude, yaptığı açıklamada, duruşmada kararın okunması sırasında herhangi bir sanığın ve avukatının bulunmadığını belirtti. 

Söz konusu karar 3 Temmuz'da gerçekleşen darbenin ardından, darbe karşıtları aleyhinde verilen ilk karar oldu.

Kaynak: Haber Kaynağı


Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    33 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • musa21

      24 Mart 2014 Pazartesi 22:43

      Mursil darbe yapsaydı 529 kişiden çok daha fazlasını Sokaklarda infaz ederdi , tanrı'nın takdiriymiş üzülmeyin onlar Cennete gidecekler :) ödül olarak 70 kedicik, kıskandım valla :):)
      Cevapla

    • musa21
      / @ behram

      24 Mart 2014 Pazartesi 22:28

      Tekbirci Robotlar'dan büyük Şeytanmı var !. Elindeki cihaz teknolojide demokratik yaşayanların bir icadı'dır Sizin değil , dünyanın başına bela oldunuz !.
      Cevapla

    • kosovalı
      / @ Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 12:55

      içimizdeki sisi leri bi paketleyelim.kahireye gelmemize bile gerek yok siyonist uşağı SİSİ. CELLADIN hemen yanıbaşında 1 emrimizi bekliyor.uçağa binecek vaktın bile olmayacak zavallı sürüngen.
      Cevapla

    • behram

      24 Mart 2014 Pazartesi 12:01

      müslümanlar demokrasiye inanırsa,katillerini bulamaz.Çünkü demokraside müslüman katilleri birer şeytandır.Şeytanın ise kimin içine girdiği ve yönettiği ortaya çıkmaz.
      Cevapla

    • GÖZLEMCİ

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:53

      İNŞALLAH BİZDE İSLAM MAHKEMELERİNİ KURUP HIRSIZLARIN ELLERİNİ VATANA İHANET EDENLERİ ÖMÜR BOYU HAPSE SAHTE MÜSLÜMANLARI:::::::::: KANDIRANLARI AYRI AYRI YARGILANACAKLAR
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:50

      Bundan sonra, şu olaydan sonra, hükümete AK partiye açık destek verme zamanı gelmiştir, onlardan bizene diyene cevap zamanı.
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:33

      Bundan sonra, şu olaydan sonra, hükümete AK partiye açık destek verme zamanı gelmiştir, onlardan bizene diyene cevap zamanı.
      Cevapla

    • Burdayiz.

      24 Mart 2014 Pazartesi 11:24

      Yazık yazık, dünyanın gözü önünde onlarca masum müslümanları öldürecekler, onlardan bizene diyen muhalefetimizin yerin dibine gir diyoruz, bu yapılanları hiç bir vijdan kabul etmeyecek, avrupası, dünyası size sesleniyoruz, unutmasınlar bir yaradan var.
      Cevapla

    • twetter ve idam

      24 Mart 2014 Pazartesi 10:51

      hani twetter için kıyameti koparan batı dünyası vardıya. işte bu darbeyi yaptıran ve bu darbeci rejimi kurup destekleyen onlar. meydanlarda namaz kılan insanlar kurşuna dizildiğinde bugüne kadar 5000 kişi öldürülürken gık bile demeyen demokrat batı dünyası.
      Cevapla

    • anadolu kartalı

      24 Mart 2014 Pazartesi 10:47

      işte diktatör dediğin böyle olacak...darbeye karşı çıkana hukuk yolu ile idam verebilecek. kimsyi de takmıyor hem. insan-minsan hakları ne ki... ifade özgürlüğü falan filan...bizim diktatör dandik arkadaş, her gün küfür yiyo, telefonlarına bile sahip olamıyo...ah ah bize de böylesine civanmert nasip eder allahım bi gün inşallah...dua geceleri tertipleyelim inşallah.
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Hakkari'de kar kalınlığı 20 santimetreyi buldu
      GÜNCEL20 Ekim 20141319 Kez İzlendi!
      Hakkari'de kar kalınlığı 20 santimetreyi bulduHakkari'nin Yüksekova İlçesi'nde hava sıcaklıklarının düşmesiyle birlikte gece saatlerinden itibaren kar yağışı etkili olmaya başladı.
      'Çocuklarım başka  biriyle yaşayamaz'
      MAGAZİN20 Ekim 20145456 Kez İzlendi!
      'Çocuklarım başka biriyle yaşayamaz'‘Anadolu Ateşi’nin sanat yönetmeni Mustafa Erdoğan, CADDE’ye konuştu; 8 yıl evli kaldığı Gülben Ergen’in yeni evliliği ve çocuklarıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı
      Kocasının arabasını bu hale getirdi!
      DÜNYA20 Ekim 2014
      Kocasının arabasını bu hale getirdi!4343 Kez İzlendi!
      İsmail Türüt'ten Volkan Konak'a: Onu kantara koyar...
      MAGAZİN20 Ekim 2014
      İsmail Türüt'ten Volkan Konak'a: Onu kantara koyar...6914 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.