20 Eylül 2014
  • İstanbul
    25°C

     
  • Ankara
    21°C

     
  • İzmir
    27°C

     
Piyasalar
  • BİST76.922
  • Euro2,8695
  • Dolar2,2365
  • Altın584,77

POLİTİKA

Güncelleme :20-02-2014 19:30|Haber Tarihi :20-02-2014 11:58261 Yorum

AK Parti'ye seçim şarkısı Dombıra için şok

AK Parti'nin yeni seçim şarkısı Dombıra davalık oluyor. Şarkının sahibi Arslanbek Sultanbekov AKP'nin izinsiz şarkıyı kullandığını duyurdu.

AK Parti'ye seçim şarkısı Dombıra için şok AK Parti'ye seçim şarkısı Dombıra için şok AK Parti'ye seçim şarkısı Dombıra için şok

İNTERNET HABER - AK Parti'nin yeni seçim şarkısı Dombra olay yarattı. Sözleri değiştirilip Erdoğan'a uyarlanan Dombıra için şarkının sahibi 'izin alınmadı' diyerek dava açacağını duyurdu.

Dombıra şarkısı Arslanbek Sultanbekov'a ait. AK Parti 2014 Mart seçimleri için dün Dombıra'nın yeni uyarlanmış halini sunmuştu. Uğur Işılak tarafından sözleri değiştirilen Dombıra, bu haliyle seçimlerde kullanılacaktı.

Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı. Dombıra için Uğur Işılak'ın şarkının sahibi olan Arslanbek Sultanbekov'dan izin almadığı ortaya çıktı. Sultanbekov, Dombıra'nın seçim şarkısı olarak kullanılmasına izin vermeyeceğini duyurdu.

Sultanbekov adına site yöneticileri tarafından yapılan açıklamada şöyle denildi;

İZİN ALINMADI

"Arslanbek Sultanbekov 'Dombıra' adlı eserini hiçbir siyasi partinin seçim müziği olarak kullanmasını istememiştir.

Yapılan çalışmalar Arslanbek Sultanbekov'un izni dışındadır. Konu hakkında söz konusu eseri uyarlayan kişi ile görüşülecek ve hukuki süreç başlatılacaktır. "

DOMBIRA AK PARTİ SEÇİM ŞARKISI TIKLA İZLE
DOMBIRA ORJİNAL HALİ TIKLA İZLE



screen-shot-2014-02-20-at-11.38.40-am.png



DOMBIRA NEDİR?

Dombra adı Kazak Türkleri'nin kullandığı iki telli, parmakla çalınan halk çalgısından geliyor. Cengiz Han filmi Kızıl Elma'da şarkının sahibi Arslanbek Sultanbekov tarafından seslendirilmişti.

ERDOĞAN'LI SÖZLERİ

Göründüğü gibi olan  / Gücünü milletten alan
Recep Tayyip Erdoğan / Mazlumlara sırdaş olan
Gariplere yoldaş olan  / Recep Tayyip Erdoğan

 

Ezilenlerin gür sesidir o / Suskun dünyanın hür sesidir o
Göründüğü gibi olan /Gücünü milletten alan
Recep Tayyip Erdoğan

 

Halkın adamı Hak'kın aşığı / O milyonların umut ışığı
Mazlumlara sırdaş olan / Gariplere yoldaş olan
Recep Tayyip Erdoğan

 

Oldu her zaman sözünün eri / Çıktığı yoldan dönmedi geri
Kararlıdır davasında / Anaların duasında
Recep Tayyip Erdoğan

 

Sözü dosdoğru yoktur riyası / Zalimlerin korkulu rüyası
İnandığı yolda gider / Yıllardır beklenen lider
Recep Tayyip Erdoğan

DOMBIRA
ORJİNAL
TIKLA İZLE
DOMBIRA ORJİNAL SÖZLERİ

Kara kış köyüme gelende
Lapa lapa kar yere düşende
Dombıramı alırım
Yürek sazımı çalarım
Kaygılarımı hiç söylenmem.
Dombıra sazımı işiten babalar
Manasına kulak veren analar
İşittiğini akıl yorarak,
Yürekleri titreyerek
Göz yaşlarını esirgemezler.
Nogayların derdi sayısız, her gününde
Yiğitlerin uyumadığı günlerde
Yüreklerini cesaretlendiren
Savaşlarda güç veren
Görüp geçirmiş dombıra

 

 

 

 

 



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    261 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • Tarık Keskin

      15 Nisan 2014 Salı 15:44

      Çakma haberciler noldu? Arslanbek Sultanbekov Yenikapı'da kapağı koydumu?
      Cevapla

    • önce vatan
      / @ Ak partili müslim

      21 Şubat 2014 Cuma 22:03

      kimseyi *** yerine koyma sen chp'ye oy ver
      Cevapla

    • slm
      / @ Ak partili müslim

      21 Şubat 2014 Cuma 21:22

      Senden akp lu bile olmaz. Sen chp oy ver
      Cevapla

    • murat

      21 Şubat 2014 Cuma 21:00

      çakma ülkücü ışılaktanda bu beklenirdi zaten...
      Cevapla

    • Ak partili müslim

      21 Şubat 2014 Cuma 18:29

      ya partimiz iyice işi abarttı ya, artık güvenimiz kalmadı hiç bir şeye. bu seçimde bizim haneden ak partiye oy çıkmayacak.
      Cevapla

    • bozok

      21 Şubat 2014 Cuma 15:04

      Türklüğü ayaklar altına aldığını söyleyen bir partiye böyle TÜRKÇÜ bir şarkı neden lazım, demek ki seçimden seçime Türklüğe iltifat edecekler, unutmadık o ayaklarımızın aldık laflarını, TAKİYYECİLER.
      Cevapla

    • Kızıl Elma tırtılları
      / @ alem

      21 Şubat 2014 Cuma 11:34

      Kurtcuk demek Tırtıl demek olduğunu açıkca yazsaydın keşke kurtçuk deyince pek bir kanlarına dokunurda Bende sizi gidi Tırtıllar sizi ne ola kıskandınız mı? Siz boş işle uğraşırsınız Başbakan gelecek 50 yılın hesabını yapar şeklinde yazdıklarını düzeltiyorum yanlışından dolayıda seni esefle kınıyorum:)
      Cevapla

    • alem

      21 Şubat 2014 Cuma 10:33

      sizi gidi kurtçuklar sizi.ne o la kıskandınız mı?işte gündem böyle yapılır siz şarkıyla uğraşırsınız başbakan ülke meselesiyle
      Cevapla

    • xsime
      / @ si...kerim

      21 Şubat 2014 Cuma 10:22

      ne oldu anam ?
      Cevapla

    • komedisiniz valla:))

      21 Şubat 2014 Cuma 10:20

      ya koçlarım bu sadece bir şarkı.. bir melodi..Tayyip Erdoğan için söylendi diye mi size dokundu anlayamadık.. içinizde ne kadar kurt var ve nedensizde kaşıntı yapıor anlayamadık gitti bea :) sizdeki bu kuyruk acısı ve kurt kaşıntısı hiçbir zaman bitmeyecek sanırım... ideoloji manyaklığı hastalığına tutulmuşsunuz ve tek kurtuluş ölümü beklemek sanırım:)))))) güldüm valla ya...
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Bu insanlar nasıl zengin oldu?
      GÜNCEL20 Eylül 201414662 Kez İzlendi!
      Bu insanlar nasıl zengin oldu?Türkiye'nin en zenginleri holdinglerini nasıl kurdular? İş hayatına nerede atıldılar?
      İrem Derici'den şaşırtan itiraf
      MAGAZİN20 Eylül 20145081 Kez İzlendi!
      İrem Derici'den şaşırtan itirafÇiçeği burnunda gelin İrem Derici Hafta Sonu dergisine eşi hakkında çok özel itiraflarda bulundu.
      Avrupa'nın bölünmek isteyenleri sıraya girdi
      DÜNYA20 Eylül 2014
      Avrupa'nın bölünmek isteyenleri sıraya girdi 4246 Kez İzlendi!
      Zahide Yetiş dünyaevine girdi
      MAGAZİN20 Eylül 2014
      Zahide Yetiş dünyaevine girdi4576 Kez İzlendi!
      Tüyler ürperten fotoğraflar!
      YAŞAM20 Eylül 2014
      Tüyler ürperten fotoğraflar!10392 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.