21 Ağustos 2014
  • İstanbul
    28°C

     
  • Ankara
    29°C

     
  • İzmir
    32°C

     
Piyasalar
  • BİST78.867
  • Euro2,8925
  • Dolar2,1765
  • Altın605,47

GÜNDEM

Güncelleme :16-04-2014 18:52|Haber Tarihi :16-04-2014 16:016 Yorum

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Bacaklarını açarak oturan erkeklerin hedef alındığı kampanyada, erkek yolcular kibar ve medeni olmaya çağrıldı.

"Yerimi işgal etme" ve "Bacaklarını topla" söylemleriyle başlatılan kampanyada, erkeklerin bacaklarını açarak oturmasından duyulan rahatsızlık kadınlar tarafından sosyal medyada dile getiriliyor. Kampanyaya erkeklerin de destek vermesi dikkat çekiyor.

KENDİNİZE GELİN LA HIRBOLAR

İşte "#yerimişgaletme" ve "bacaklarınıtopla" hashtag'leri ile yapılan paylaşımlardan bazıları:

screen-shot-2014-04-16-at-3.56.30-pm.png



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

6 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • nazmiye

    19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32

    yapılması gereken şehir girişlerine turnike koyup şehirkültürüne sahip olmayanları şehire sokmayacaksın okullarda toplu taşımaya biniş iniş kurallarını öğretmek lazım hey kaptan beni şurda indir dememek gibi cep telofonuyla yüksek sesle konuşmamak gibi
    Cevapla

  • nuran

    19 Nisan 2014 Cumartesi 12:15

    bu sapıkların bacaklarını kırıp analarına bacılarına postalayacaksın birde altmış yaşını geçmiş otobüslerde dolaşan bu sapıklara ne demeli
    Cevapla

  • gözcü

    16 Nisan 2014 Çarşamba 18:03

    bir erkek resimdeki gibi bacaklarını açıyorsa tek amacı tacizdir..!!
    Cevapla

  • Hayaldi, hayal kalacak
    / @ asdadadas

    16 Nisan 2014 Çarşamba 17:01

    Köyde bir tavuğunu emanet etmeyeceğin, değil at, katıra binecek vasıfta olmayanlar şehirlerde ehliyet alabiliyorken, o dediğin hayal be kardeş.
    Cevapla

  • asdadadas

    16 Nisan 2014 Çarşamba 16:16

    ben bu konuyu bir adım öteye götürüyorum bence türkiyede toplu taşıma araçlarına binme ehliyeti olmalı otobüsün metronun minibüsün tramvayın boş tarafına ilerlemeyenler tutunma yerlerine tüm vücuduyla sarılıp başkasının tutunmasına engel olanlar kapı önüne dikilip inenlere binenlere engel olanlar toplu taşıma aracı kullanamasın
    Cevapla

  • eyesko

    16 Nisan 2014 Çarşamba 16:08

    Ya Rabb, aklım sana emanet, nelerle uğraşır hale geldi şu millet, iş güç bitmiş sıra buna gelmiş, he mi ?
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Günün en çok paylaşılan fotoğrafları
    GÜNCEL20 Ağustos 201415409 Kez İzlendi!
    Günün en çok paylaşılan fotoğraflarıSosyal medyada en çok paylaşılan en çok tıklanan fotoğrafları...
    Eğitim bakanı plajda üstsüz yakalandı
    DÜNYA20 Ağustos 20148585 Kez İzlendi!
    Eğitim bakanı plajda üstsüz yakalandıİtalyan hükümetinin sekiz kadın bakanından biri olan Stefania Giannini plajda güneşlenirken üstsüz görüntülendi.
    Madonna'ya Türk usulu parti
    YAŞAM20 Ağustos 2014
    Madonna'ya Türk usulu parti11235 Kez İzlendi!
    ABD'li gazeteci James Foley! IŞİD böyle kesti
    MEDYA20 Ağustos 2014
    ABD'li gazeteci James Foley! IŞİD böyle kesti35160 Kez İzlendi!
    Google öyle bir görüntü yayınladı ki...
    DÜNYA20 Ağustos 2014
    Google öyle bir görüntü yayınladı ki...11946 Kez İzlendi!
    Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.