25 Temmuz 2014

GÜNDEM

Güncelleme :16-04-2014 18:52|Haber Tarihi :16-04-2014 16:016 Yorum

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Bacaklarını açarak oturan erkeklerin hedef alındığı kampanyada, erkek yolcular kibar ve medeni olmaya çağrıldı.

"Yerimi işgal etme" ve "Bacaklarını topla" söylemleriyle başlatılan kampanyada, erkeklerin bacaklarını açarak oturmasından duyulan rahatsızlık kadınlar tarafından sosyal medyada dile getiriliyor. Kampanyaya erkeklerin de destek vermesi dikkat çekiyor.

KENDİNİZE GELİN LA HIRBOLAR

İşte "#yerimişgaletme" ve "bacaklarınıtopla" hashtag'leri ile yapılan paylaşımlardan bazıları:

screen-shot-2014-04-16-at-3.56.30-pm.png



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    6 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • nazmiye

      19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32

      yapılması gereken şehir girişlerine turnike koyup şehirkültürüne sahip olmayanları şehire sokmayacaksın okullarda toplu taşımaya biniş iniş kurallarını öğretmek lazım hey kaptan beni şurda indir dememek gibi cep telofonuyla yüksek sesle konuşmamak gibi
      Cevapla

    • nuran

      19 Nisan 2014 Cumartesi 12:15

      bu sapıkların bacaklarını kırıp analarına bacılarına postalayacaksın birde altmış yaşını geçmiş otobüslerde dolaşan bu sapıklara ne demeli
      Cevapla

    • gözcü

      16 Nisan 2014 Çarşamba 18:03

      bir erkek resimdeki gibi bacaklarını açıyorsa tek amacı tacizdir..!!
      Cevapla

    • Hayaldi, hayal kalacak
      / @ asdadadas

      16 Nisan 2014 Çarşamba 17:01

      Köyde bir tavuğunu emanet etmeyeceğin, değil at, katıra binecek vasıfta olmayanlar şehirlerde ehliyet alabiliyorken, o dediğin hayal be kardeş.
      Cevapla

    • asdadadas

      16 Nisan 2014 Çarşamba 16:16

      ben bu konuyu bir adım öteye götürüyorum bence türkiyede toplu taşıma araçlarına binme ehliyeti olmalı otobüsün metronun minibüsün tramvayın boş tarafına ilerlemeyenler tutunma yerlerine tüm vücuduyla sarılıp başkasının tutunmasına engel olanlar kapı önüne dikilip inenlere binenlere engel olanlar toplu taşıma aracı kullanamasın
      Cevapla

    • eyesko

      16 Nisan 2014 Çarşamba 16:08

      Ya Rabb, aklım sana emanet, nelerle uğraşır hale geldi şu millet, iş güç bitmiş sıra buna gelmiş, he mi ?
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Başbakan kapatırsa destek veririz
      SİYASET24 Temmuz 2014300 Kez İzlendi!