23 Kasım 2014
  • İstanbul
    10°C

     
  • Ankara
    8°C

     
  • İzmir
    15°C

     
Piyasalar
  • USD2,2375
  • GDAX9.252,56
  • GBP3,5608
  • FTSE6.476,76
  • Euro2,7995
  • Cumhuriyet Altını564,37
  • CAC 404.181,53
  • BIST 10080.476
  • Bilesik Faiz8,56
  • Altın85,978

GÜNDEM

Güncelleme :16-04-2014 18:52|Haber Tarihi :16-04-2014 16:016 Yorum

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası Twitter'da bacaklarını topla kampanyası

Bacaklarını açarak oturan erkeklerin hedef alındığı kampanyada, erkek yolcular kibar ve medeni olmaya çağrıldı.

"Yerimi işgal etme" ve "Bacaklarını topla" söylemleriyle başlatılan kampanyada, erkeklerin bacaklarını açarak oturmasından duyulan rahatsızlık kadınlar tarafından sosyal medyada dile getiriliyor. Kampanyaya erkeklerin de destek vermesi dikkat çekiyor.

KENDİNİZE GELİN LA HIRBOLAR

İşte "#yerimişgaletme" ve "bacaklarınıtopla" hashtag'leri ile yapılan paylaşımlardan bazıları:

screen-shot-2014-04-16-at-3.56.30-pm.png



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

6 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • nazmiye

    19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32

    yapılması gereken şehir girişlerine turnike koyup şehirkültürüne sahip olmayanları şehire sokmayacaksın okullarda toplu taşımaya biniş iniş kurallarını öğretmek lazım hey kaptan beni şurda indir dememek gibi cep telofonuyla yüksek sesle konuşmamak gibi
    Cevapla

  • nuran

    19 Nisan 2014 Cumartesi 12:15

    bu sapıkların bacaklarını kırıp analarına bacılarına postalayacaksın birde altmış yaşını geçmiş otobüslerde dolaşan bu sapıklara ne demeli
    Cevapla

  • gözcü

    16 Nisan 2014 Çarşamba 18:03

    bir erkek resimdeki gibi bacaklarını açıyorsa tek amacı tacizdir..!!
    Cevapla

  • Hayaldi, hayal kalacak
    / @ asdadadas

    16 Nisan 2014 Çarşamba 17:01

    Köyde bir tavuğunu emanet etmeyeceğin, değil at, katıra binecek vasıfta olmayanlar şehirlerde ehliyet alabiliyorken, o dediğin hayal be kardeş.
    Cevapla

  • asdadadas

    16 Nisan 2014 Çarşamba 16:16

    ben bu konuyu bir adım öteye götürüyorum bence türkiyede toplu taşıma araçlarına binme ehliyeti olmalı otobüsün metronun minibüsün tramvayın boş tarafına ilerlemeyenler tutunma yerlerine tüm vücuduyla sarılıp başkasının tutunmasına engel olanlar kapı önüne dikilip inenlere binenlere engel olanlar toplu taşıma aracı kullanamasın
    Cevapla

  • eyesko

    16 Nisan 2014 Çarşamba 16:08

    Ya Rabb, aklım sana emanet, nelerle uğraşır hale geldi şu millet, iş güç bitmiş sıra buna gelmiş, he mi ?
    Cevapla
    Bu elma her derde deva!
    Ordu'da sel felaketi!
    GÜNCEL22 Kasım 20144421 Kez İzlendi!
    Ordu'da sel felaketi!Ordu'nun Fatsa ilçesinde etkili sağanak nedeniyle ev ve iş yerlerini su bastı, araçlar su altında kaldı.
    Evde bir yılanla yaşamak mı?
    YAŞAM22 Kasım 20144565 Kez İzlendi!
    Evde bir yılanla yaşamak mı?Bu evde aile fertlerinden birisi de dev bir yılan.
    10 TL'niz varsa evde oturmayın...
    YAŞAM22 Kasım 2014
    10 TL'niz varsa evde oturmayın...5345 Kez İzlendi!
    Peşmergenin eğitildiği kamptan ilk görüntüler
    SİYASET22 Kasım 2014
    Peşmergenin eğitildiği kamptan ilk görüntüler7285 Kez İzlendi!
    Fedakar sıvacıya Genelkurmay'dan plaket
    GÜNCEL22 Kasım 2014
    Fedakar sıvacıya Genelkurmay'dan plaket1949 Kez İzlendi!