Evini satıp altın almıştı! Geçen süredeki zararı pişman etti
Mart ayında evini satarak tüm birikimini gram altın yerine 1 kilogram külçe altına yatıran bir vatandaşın yaşadığı kayıp, altın fiyatlarındaki son düşüşün ardından yeniden gündem oldu.
Gram altın fiyatlarında son haftalarda yaşanan sert geri çekilme, altına büyük miktarda yatırım yapan vatandaşları da etkiledi. Mart ayında evini satarak tüm birikimiyle 1 kilogram külçe altın alan bir yatırımcı, fiyatlardaki düşüş nedeniyle kısa sürede yüz binlerce liralık değer kaybı yaşadı.
Sosyal medyada yeniden gündem olan olay, altın yatırımcılarının da dikkatini çekti.
Evini satıp altına yatırım yaptığını duyurmuştu
Mart ayında sosyal medya hesabından paylaşım yapan yatırımcı, evini satarak kiraya geçtiğini ve tüm birikimiyle külçe altın aldığını açıklamıştı.
Evli ve iki çocuk babası olduğunu belirten vatandaş paylaşımında şu ifadeleri kullanmıştı: "Evimizi satıp kiraya geçtik. Tüm birikimimiz buydu. Şu an sosyal medyada bu durumla dalga geçenler var. Hepsini ileride göreceğim. Altın sayesinde 1-2 yıl sonra 4 tane ev alacağıma hâlâ gönülden inanıyorum."