25 Nisan 2015
  • İstanbul
    18°C

     
  • Ankara
    19°C

     
  • İzmir
    20°C

     
Piyasalar
  • USD2,71
  • EURO2,94
  • ALTIN677,00
  • BIST 10085551,31

POLİTİKA

Güncelleme :20-03-2014 00:52|Haber Tarihi :19-03-2014 17:30197 Yorum

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

İNTERNETHABER (ÖZEL)- YSK'dan şok AK Parti kararı! Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

Kurul, reklamda dini ve milli unsurların kullanılmasının 298 sayılı seçim kanununa aykırı olduğuna karar verdi.


MHP YSK temsilcisi Avukat Kürşat Ergün'ün başvurusu üzerine toplanan kurul, kararı oy birliğiyle aldı.

Bu karardan sonra AK Parti'nin çok ses getiren son reklamı seçim için kullanılamayacak. Televizyon ve tüm iletişim mecralarında yayını da mümkün olmayacak.

REKLAMI YASAKLATAN 3 SEBEP

AK Parti'nin dün akşamdan itibaren tüm televizyon kanallarında eş zamanlı olarak gösterilmeye başlanan seçim reklamı Türk bayrağı üzerine kurgulanmıştı.

YSK'nın 'dini ve milli unsurlar' kullanıldığı gerekçesiyle aldığı karar reklam filmindeki 3 temel görüntüyle ilgili...

Birincisi reklamda Türk bayrağının kullanılması
İkincisi ezanın kullanılması
Üçüncüsü ise İstiklal Marşı




Haberi Yazdır
Etiketler: ysk , ak parti , reklam , kürşat ergün ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    197 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • ort

      20 Mart 2014 Perşembe 11:23

      farketmez YSK kurulu başkanını görevden alır yayınlatırız.
      Cevapla

    • cem erdek
      / @ derya

      20 Mart 2014 Perşembe 11:04

      df
      Cevapla

    • derya

      20 Mart 2014 Perşembe 10:32

      urfada chp ndp yi destekleyecek peki buna ne diyorsunuz açık ve net
      Cevapla

    • said nur

      20 Mart 2014 Perşembe 10:17

      paralel ysk
      Cevapla

    • adem

      20 Mart 2014 Perşembe 10:01

      bir reklamdan bile korktunuz. hepinizi sandığa gömeceğiz.parti dışı unsurlarıda.
      Cevapla

    • Vatandaş

      20 Mart 2014 Perşembe 10:00

      Bu ne saçma bir karardır, o zaman bütün partiler seçim meydanlarından türk bayraklarını kaldırsın, ismini Mehmet, Ahmet, Abdullah, ibrahim, ismail, Ebubekir koymasın... var mı böyle bir şey... 1930 lu yıllarda mıyız... kurumlarımız 21 nci yüzyıla geçmekte imtinamı ediyor...
      Cevapla

    • haydar kalaycı
      / @ le tahzen

      20 Mart 2014 Perşembe 09:37

      la tahzen senin ambulün imralıynan kandillen neyin pazarlığını yapıyor buğday pazarlığımı yapıyorlar dünü göremeyenler bugünün koyunlarıdır
      Cevapla

    • yorgun demokrat

      20 Mart 2014 Perşembe 09:31

      O reklam türkiyede savaş kargaşa kaos oluşturmak isteyen başta emperyalizme sonra da onlara kuklalık yapan sosyalist ve kemalizme bir mesajdı,,,Halka gönderilen mesaj alındı...Gülende mesajı aldı....halkda... HSy k istediği kadar yasaklasın
      Cevapla

    • vatandas
      / @ ak parti Lİ OLAMAK AYRICALIKTIR

      20 Mart 2014 Perşembe 09:29

      sen boyundan büyük laflar etme istersen tıyneti bozuk mal
      Cevapla

    • ÖTÜKENLİKURT
      / @ İSLAMBEY

      20 Mart 2014 Perşembe 09:17

      ****BENDİNİ, KÖKÜNDEN YIKACAĞIZ / ÜÇ HİLALLİ BAYRAKLA, ZİRVEYE ÇIKACAĞIZ!!! Sonuçları görünce tüm vatan ***titreyecek dostum az kaldı!!!
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Alev alan THY uçağından kareler
      GÜNCEL25 Nisan 20152437 Kez İzlendi!
      Alev alan THY uçağından karelerİstanbul Atatürk Havalimanı'ndan kalkan ve THY'nin Milano seferini yapan yolcu uçağı yandı. Uçağın görüntüleri ortaya çıktı.
      Makyajın gücünü kanıtlayan fotoğraflar
      YAŞAM25 Nisan 20152953 Kez İzlendi!
      Makyajın gücünü kanıtlayan fotoğraflarSosyal medyada yayılan bazı fotoğraflar makyajın gücünü ortaya koyuyor.
      Sokağa çöp atanları rezil ettiler
      YAŞAM25 Nisan 2015
      Sokağa çöp atanları rezil ettiler1469 Kez İzlendi!
      Doğru bildiğimiz yanlışlar
      YAŞAM25 Nisan 2015
      Doğru bildiğimiz yanlışlar6073 Kez İzlendi!