26 Temmuz 2014

POLİTİKA

Güncelleme :20-03-2014 00:52|Haber Tarihi :19-03-2014 17:30197 Yorum

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

İNTERNETHABER (ÖZEL)- YSK'dan şok AK Parti kararı! Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

Kurul, reklamda dini ve milli unsurların kullanılmasının 298 sayılı seçim kanununa aykırı olduğuna karar verdi.


MHP YSK temsilcisi Avukat Kürşat Ergün'ün başvurusu üzerine toplanan kurul, kararı oy birliğiyle aldı.

Bu karardan sonra AK Parti'nin çok ses getiren son reklamı seçim için kullanılamayacak. Televizyon ve tüm iletişim mecralarında yayını da mümkün olmayacak.

REKLAMI YASAKLATAN 3 SEBEP

AK Parti'nin dün akşamdan itibaren tüm televizyon kanallarında eş zamanlı olarak gösterilmeye başlanan seçim reklamı Türk bayrağı üzerine kurgulanmıştı.

YSK'nın 'dini ve milli unsurlar' kullanıldığı gerekçesiyle aldığı karar reklam filmindeki 3 temel görüntüyle ilgili...

Birincisi reklamda Türk bayrağının kullanılması
İkincisi ezanın kullanılması
Üçüncüsü ise İstiklal Marşı




Haberi Yazdır
Etiketler: ysk , ak parti , reklam , kürşat ergün ,
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    197 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • ort

      20 Mart 2014 Perşembe 11:23

      farketmez YSK kurulu başkanını görevden alır yayınlatırız.
      Cevapla

    • cem erdek
      / @ derya

      20 Mart 2014 Perşembe 11:04

      df
      Cevapla

    • derya

      20 Mart 2014 Perşembe 10:32

      urfada chp ndp yi destekleyecek peki buna ne diyorsunuz açık ve net
      Cevapla

    • said nur

      20 Mart 2014 Perşembe 10:17

      paralel ysk
      Cevapla

    • adem

      20 Mart 2014 Perşembe 10:01

      bir reklamdan bile korktunuz. hepinizi sandığa gömeceğiz.parti dışı unsurlarıda.
      Cevapla

    • Vatandaş

      20 Mart 2014 Perşembe 10:00

      Bu ne saçma bir karardır, o zaman bütün partiler seçim meydanlarından türk bayraklarını kaldırsın, ismini Mehmet, Ahmet, Abdullah, ibrahim, ismail, Ebubekir koymasın... var mı böyle bir şey... 1930 lu yıllarda mıyız... kurumlarımız 21 nci yüzyıla geçmekte imtinamı ediyor...
      Cevapla

    • haydar kalaycı
      / @ le tahzen

      20 Mart 2014 Perşembe 09:37

      la tahzen senin ambulün imralıynan kandillen neyin pazarlığını yapıyor buğday pazarlığımı yapıyorlar dünü göremeyenler bugünün koyunlarıdır
      Cevapla

    • yorgun demokrat

      20 Mart 2014 Perşembe 09:31

      O reklam türkiyede savaş kargaşa kaos oluşturmak isteyen başta emperyalizme sonra da onlara kuklalık yapan sosyalist ve kemalizme bir mesajdı,,,Halka gönderilen mesaj alındı...Gülende mesajı aldı....halkda... HSy k istediği kadar yasaklasın
      Cevapla

    • vatandas
      / @ ak parti Lİ OLAMAK AYRICALIKTIR

      20 Mart 2014 Perşembe 09:29

      sen boyundan büyük laflar etme istersen tıyneti bozuk mal
      Cevapla

    • ÖTÜKENLİKURT
      / @ İSLAMBEY

      20 Mart 2014 Perşembe 09:17

      ****BENDİNİ, KÖKÜNDEN YIKACAĞIZ / ÜÇ HİLALLİ BAYRAKLA, ZİRVEYE ÇIKACAĞIZ!!! Sonuçları görünce tüm vatan ***titreyecek dostum az kaldı!!!
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Öyle bir ev inşa etti ki...
      YAŞAM26 Temmuz 20141689 Kez İzlendi!
      Öyle bir ev inşa etti ki...Bu evler şehir hayatının karmaşasıyla baş etmek zorunda olan pek çok kişinin hayalidir
      En ilginç kareler...
      YAŞAM26 Temmuz 20143106 Kez İzlendi!
      En ilginç kareler...Günün en ilgi çeken fotoğraflarını sizler için topladık.
      'Evde kalmış bir durumum yok'
      MAGAZİN26 Temmuz 2014
      'Evde kalmış bir durumum yok'2618 Kez İzlendi!
      Oğulcan Engin neden ayrıldı?
      MAGAZİN26 Temmuz 2014
      Oğulcan Engin neden ayrıldı?2181 Kez İzlendi!
      Sarımsağın inanılmaz faydaları!
      FAYDALI BİLGİLER26 Temmuz 2014
      Sarımsağın inanılmaz faydaları!360121 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.