23 Ağustos 2014
  • İstanbul
    32°C

     
  • Ankara
    30°C

     
  • İzmir
    37°C

     
Piyasalar
  • BİST78.930
  • Euro2,8805
  • Dolar2,1765
  • Altın597,43

POLİTİKA

Güncelleme :20-03-2014 00:52|Haber Tarihi :19-03-2014 17:30197 Yorum

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar YSK'dan AK Parti reklamı için şok karar

İNTERNETHABER (ÖZEL)- YSK'dan şok AK Parti kararı! Yüksek Seçim Kurulu, AK Parti'nin dün yayına giren reklamı için yayın yasağı koydu.

Kurul, reklamda dini ve milli unsurların kullanılmasının 298 sayılı seçim kanununa aykırı olduğuna karar verdi.


MHP YSK temsilcisi Avukat Kürşat Ergün'ün başvurusu üzerine toplanan kurul, kararı oy birliğiyle aldı.

Bu karardan sonra AK Parti'nin çok ses getiren son reklamı seçim için kullanılamayacak. Televizyon ve tüm iletişim mecralarında yayını da mümkün olmayacak.

REKLAMI YASAKLATAN 3 SEBEP

AK Parti'nin dün akşamdan itibaren tüm televizyon kanallarında eş zamanlı olarak gösterilmeye başlanan seçim reklamı Türk bayrağı üzerine kurgulanmıştı.

YSK'nın 'dini ve milli unsurlar' kullanıldığı gerekçesiyle aldığı karar reklam filmindeki 3 temel görüntüyle ilgili...

Birincisi reklamda Türk bayrağının kullanılması
İkincisi ezanın kullanılması
Üçüncüsü ise İstiklal Marşı




Haberi Yazdır
Etiketler: ysk , ak parti , reklam , kürşat ergün ,
 
Yorum Ekle
1000
 

Bu habere yapılan yorumlar

197 Yorum

Sırala : Son Yorumlar |

Onay Bekleyen Yorumlar (0)

  • ort

    20 Mart 2014 Perşembe 11:23

    farketmez YSK kurulu başkanını görevden alır yayınlatırız.
    Cevapla

  • cem erdek
    / @ derya

    20 Mart 2014 Perşembe 11:04

    df
    Cevapla

  • derya

    20 Mart 2014 Perşembe 10:32

    urfada chp ndp yi destekleyecek peki buna ne diyorsunuz açık ve net
    Cevapla

  • said nur

    20 Mart 2014 Perşembe 10:17

    paralel ysk
    Cevapla

  • adem

    20 Mart 2014 Perşembe 10:01

    bir reklamdan bile korktunuz. hepinizi sandığa gömeceğiz.parti dışı unsurlarıda.
    Cevapla

  • Vatandaş

    20 Mart 2014 Perşembe 10:00

    Bu ne saçma bir karardır, o zaman bütün partiler seçim meydanlarından türk bayraklarını kaldırsın, ismini Mehmet, Ahmet, Abdullah, ibrahim, ismail, Ebubekir koymasın... var mı böyle bir şey... 1930 lu yıllarda mıyız... kurumlarımız 21 nci yüzyıla geçmekte imtinamı ediyor...
    Cevapla

  • haydar kalaycı
    / @ le tahzen

    20 Mart 2014 Perşembe 09:37

    la tahzen senin ambulün imralıynan kandillen neyin pazarlığını yapıyor buğday pazarlığımı yapıyorlar dünü göremeyenler bugünün koyunlarıdır
    Cevapla

  • yorgun demokrat

    20 Mart 2014 Perşembe 09:31

    O reklam türkiyede savaş kargaşa kaos oluşturmak isteyen başta emperyalizme sonra da onlara kuklalık yapan sosyalist ve kemalizme bir mesajdı,,,Halka gönderilen mesaj alındı...Gülende mesajı aldı....halkda... HSy k istediği kadar yasaklasın
    Cevapla

  • vatandas
    / @ ak parti Lİ OLAMAK AYRICALIKTIR

    20 Mart 2014 Perşembe 09:29

    sen boyundan büyük laflar etme istersen tıyneti bozuk mal
    Cevapla

  • ÖTÜKENLİKURT
    / @ İSLAMBEY

    20 Mart 2014 Perşembe 09:17

    ****BENDİNİ, KÖKÜNDEN YIKACAĞIZ / ÜÇ HİLALLİ BAYRAKLA, ZİRVEYE ÇIKACAĞIZ!!! Sonuçları görünce tüm vatan ***titreyecek dostum az kaldı!!!
    Cevapla
Buzlu su döken çok bağış yapan az
GÜNCEL22 Ağustos 20142384 Kez İzlendi!
Buzlu su döken çok bağış yapan azALS’ye dikkat çekmek amacıyla başlayan baştan aşağı buzlu su dökme kampanyasında kaç lira toplandı.
Hafta sonuna bu giflerle başlayın
MİZAH22 Ağustos 20145123 Kez İzlendi!
Hafta sonuna bu giflerle başlayınSosyal medyanın en çok paylaşılan ve en çok beğenilen gifleri..
Erdoğan ve Davutoğlu aynı camide
GÜNCEL22 Ağustos 2014
Erdoğan ve Davutoğlu aynı camide4429 Kez İzlendi!
Yüzüne yaptığı makyajla ünlü oldu
GÜNCEL22 Ağustos 2014
Yüzüne yaptığı makyajla ünlü oldu8787 Kez İzlendi!
Selfie için şekilden şekile girenler
YAŞAM22 Ağustos 2014
Selfie için şekilden şekile girenler25233 Kez İzlendi!
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.