Ziya Selçuk kimdir maya okullarının sahibi eşi ve çocukları

Yeni Milli Eğitim Bakanı Profesör Ziya Selçuk oldu. Ziya Selçuk Maya Okulları'nın sahibi ve TED Üniversitesi Mütevelli heyeti başkan yardımcısı. Peki Prof. Dr. Ziya Selçuk aslen nereli? Ziya Selçuk'a dair merak edilenler İnternethaber'de...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ziya Selçuk kimdir maya okullarının sahibi eşi ve çocukları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • AKP İktidar Oldu Böyle Oldu 10 Temmuz 2018 17:52 AKP'li önceki Millisiz Eğitim bakanları hep istatistik konuştular. Hiç bir zaman eğitim konuşmadılar. Okullarda eğitimi ifade eden sosyal dersler ya kaldırıldı ya da geri plana itildiler, matematik ve fen ağırlıklı müfredatlarla sadece öğretim yapılmaya çalışıldı. Yeni bakan inşallah eğitimcilik yapar. İşi ehillere verir.

    CEVAP YAZ 1 2
  • OKULLARI MAYALAYIN 10 Temmuz 2018 13:35 hadi bakalım MAYAla şu cocukları , altın nesil senin eserin olsun. MAYAn iyiye benziyor :)

    CEVAP YAZ 0 6
  • Hüseyin YILMAZ Trabzon 10 Temmuz 2018 12:27 bU ADAMI SENDEN BAŞKA HERKES BEĞENMİŞ TEK SEN BEĞENMEMİŞSİN. BAHSETTİĞİN KRİPTOLARDAN BİRİ SEN OLMAYASIN.

    CEVAP YAZ 3 6
  • ervan 10 Temmuz 2018 11:13 Ak partinin ve başkanın bu adama düşmesi ak partinin adam yetiştiremediğinin ispatıdır. Bu adamın bakanlığıyla milli ve yerli ahlaklı eğitim verilemeyeceğinden gelecek nesiller de şimdiden pert oldu demektir. Bu adamın atanmasıyla hüseyin çelik zamanında yerleşen ne kadar kripto var bayram etmektedir. Fetöcü kriptoların yanında maalesef ayrıştırılamayan ne kadar dinsiz pkklı kriptoda varsa onlarda bayram etmektedir.

    CEVAP YAZ 20 7
  • Misafir 10 Temmuz 2018 11:31 boş konuşmuşsun kusura bakma

    2 4
  • ervan 10 Temmuz 2018 11:12 Kabinenin en çapsız bakanını övmeyin allah aşkına. Bu adam, fetö yardakçısı Hüseyin çelik bakanken talim terbiye başkanıydı. Ortalığı dağıttı gitti. 15 senede pisliği hala temizlenemedi. Başkanı şiddetle eleştiriyorum. Bu kerameti kendinden menkul tipi 15 senedir bulamadı da şimdi mi buldu. Eğitim yine ayarsız milli ve yerli olmadan devam edecek demektir.

    CEVAP YAZ 6 2
  • kulları 10 Temmuz 2018 10:51 Milkli Eğitim Bakanı olarak "Özel Maya Okullarını" hiç ayrım gözetmeden denetler,gerekirse kapatır...İnandınız mı?

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 10 Temmuz 2018 10:43 devletin bütün okullarını okulları olan bakana satın gitsin. akp nin işi, zaten devlet kurumlarını ve yarımlarını satmak değil mi?

    CEVAP YAZ 11 4
  • Misafir 10 Temmuz 2018 10:41 "Ne bizim ne de bizden sonra gelecek olan cumhurbaşkanlarının yürütme görevi konusundaki aksaklıklar eksiklikler konusunda milletimize karşı öne sürebilecekleri bahaneleri kalmamıştır." Recep Tayyip ERDOĞAN 09.Temmuz.2018

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 10 Temmuz 2018 09:55 ŞU KARMA KARIŞIK EĞİTİM SİSTEMİNİ ÇÖZSÜN BAKALIM BÜTÜN DEVLET OKULLARINI KENDİ ÖZEL OKULLARI STATÜSÜNE GETİRSİN BAKALIM BEKLEYİP GÖRECEĞİZ NELER YAPACAK YAPABİLECEK

    CEVAP YAZ 4 7
  • MİSAFİR 10 Temmuz 2018 09:16 BU AZİZ MİLLET BU AZİZ DEVLET SİZE ADALETİ İNSANLIĞI DİNİ İMANI VİCDANI NAMUSLU DÜRÜST OLMAYI VATANA MİLLETE DEVLETE DEVLET BAŞKANINA İHANET ETMEMEYİ ÖĞRETECEK MERAK ETMEYİN ,HER TÜRLÜ ŞANSLISINIZ .YA SİZLERİN İSTEDİĞİ OLSAYDI ALLAH KORUSUN ŞİMDİ SURİYE GİBİ BİR ÜLKEDE İPİNİZİ ÇÖZMÜŞLERDİ NEREYE SAKLANACAĞINIZI KAÇACAĞINIZI BİLMİYOR OLACAKTINIZ SAHTE AYDINLAR GERİDEN ÇAĞDAŞLAR CAHİL DİPLOMALILAR SİZİ

    CEVAP YAZ 4 17
  • aliihsan polat 10 Temmuz 2018 09:14 reis yine çok isabetli karar vermiş eğitimin başına eğitimden birinin gelmesi ileriki günlerin güzel şeylere gebe olduğunu gösteriyor inanın ZİYA SELÇUK çok isabetli bir karar bekleyin görün

    CEVAP YAZ 5 11
  • MİSAFİR 10 Temmuz 2018 09:00 SEN ÖTÜYON AMA İÇİMİZ DIŞIMIZ HAİN SATILMIŞ TÜRKİYE DÜŞMANI DOLU TERÖRLE YAPAMADILAR TÜRKİYENİN TOKADINI YEDİLER CHPKK ABD FETÖ ŞİMDİ DÖVİZ ÜZERİNDEN SALDIRIYORLAR HEPSİNİ GÖMECEĞİZ SEVİNMEYİN BOŞUNA BU ÜLKE EN İLERİ 10 ÜLKENİN ARASINA GİRECEK SAHTE AYDINLARA GERİDEN ÇAĞDAŞLARA CAHİL DİPLOMALILARA DEVLET VE DİN DÜŞMANLARINA RAĞMEN

    CEVAP YAZ 4 12
  • vatandaş 10 Temmuz 2018 08:56 bu kabine inşallah çok başarılı olacak 17 yıllık akp döneminde en yetkin ve işin ehli bakanın sayın ziya selçuk olduğunu düşünüyorum.sayın cumhurbaşkanımız doğru karar verdi inşallah sayın yeni bakanımız milli eğitimdeki tüm eski müşteşarları ve danışmanları milli eğitimden temizleyecek onların yüzünden bu milletin velileri ve çocukları ne çekti be

    CEVAP YAZ 2 7
  • ülkücü mhp 10 Temmuz 2018 08:41 hastaneleri olanı sağlık bakanı, özel okulları olanı da milli eğitim bakanı..cümbüş başladı... para sayma makinası alan da hazine bakanı... mhp ye oy verdik ama bizden 1 tane bile bakan yok...sayın bahçeli ne işe yarıyorsun acaba ?

    CEVAP YAZ 4 8
  • misafir 10 Temmuz 2018 07:43 tüccar kökenlki bakan.eğitimin içine tam edildi.gayri parası olan okuyabilecek.öğrencileri kendi özel okullarına kaydırır.

    CEVAP YAZ 25 66
  • Misafir 10 Temmuz 2018 07:08 Hayırlısı olsun..inşaAllah oğlumun dönemine gelecek olan teog lgs sınavları gibi kimvurduya gitmez liseye 2 yıl kalmışken

    CEVAP YAZ 1 3
  • Fatma 10 Temmuz 2018 06:48 Rehber öğretmenler çok çalışacaksınız söyliiim 🤗

    CEVAP YAZ 0 5
  • u mustafa 10 Temmuz 2018 04:59 Doğru ✔ aday gibi. İnşaallah iyi olur.

    CEVAP YAZ 1 7
  • zxscs 10 Temmuz 2018 03:42 desene eğitim bir kez daha sil baştan.16 yılda 17 kere oldu

    CEVAP YAZ 1 7
  • Sevgi duvari 10 Temmuz 2018 00:43 Afiyet olsun.yiyin abiler yiyin

    CEVAP YAZ 37 10
  • Misafir 10 Temmuz 2018 09:34 GEL KARDEŞİM BUYUR UZAKTA DURMA ÇEKİNME , OTUR SENDE YE :))

    6 4
  • fz 10 Temmuz 2018 00:37 Ziya Selçuk bu işiçin biçilmiş kaftandır tarih yazacak inşallah başarılar dilerim hocam.

    CEVAP YAZ 3 29

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro