Yüzde 0.7 oya sahip SP'den tuhaf referandum açıklaması

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, referandum sonuçlarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Karamollaoğlu, 'Referandumdan en başarılı çıkacak parti Saadet olacak' dedi

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yüzde 0.7 oya sahip SP'den tuhaf referandum açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Tek vatan 28 Mart 2017 20:26 Saadet partisi diye birşeymi bıraktınız milletten yana olmayan bir parti Saadet partisi olamaz.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 27 Mart 2017 21:59 Ak Partinin oyları düşecek çünkü milli görüşteki vatandaşlar olarak bu referandumdan sonra tekrar Saadet Partisine döneceğiz eğer hayır çıkarsa. Ak parti balonu patlayacak

    CEVAP YAZ 1 0
  • akla gelen 27 Mart 2017 19:04 neco başlıklı yazıyı yazan kardeşim tamda senin bu yazdığın yazının aynısını yazacaktım saolasın yazmam gerek kalmadı. Biri şu adama referandumda partilerin yarışmadığını söylesin. Anlatabilirse oy kapasitelerinden de bahsetsin. Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış! birde ekleyim nerede Merhum Mücahit Necmettin Erbakanın Refah Partisi Nerde atemel karamollooğlunun Saadeti SN Erbakan düşünülünce akla Türkiye Azerbeycan Pakistan...gelirken Karamollaoğlu düşünülünce akla İsviçre Almanya Hollanda....geliyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet tunç 27 Mart 2017 16:29 böyle taraflı haber görmedim. sonuna kadar hayır !

    CEVAP YAZ 0 0
  • recai taş 27 Mart 2017 16:28 belki genç bir kadro kurarsanız oy oranı yüzde 1 e çıkar şimdi yaş ortalaması 80 yaş

    CEVAP YAZ 1 1
  • TURAN ŞAHİN 27 Mart 2017 16:15 SAADETİN OY PUSULALARI FARKLIMI Kİ en başarılı parti olacakmış.nereden ve nasıl ayırt edecen temel hocaaaaaaa....bu refarandum,, refarandum...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Mart 2017 16:03 Temel bey kaliteli insandır..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali kaya 27 Mart 2017 15:41 kel aynak kuşları beyin fonksiyonlarını kaybetmiş

    CEVAP YAZ 3 1
  • reel 27 Mart 2017 15:34 saadet partisi tabanı büyük ekseriyette evet oyu kullanacak.

    CEVAP YAZ 2 3
  • erolk 27 Mart 2017 15:33 Yüzde 0,7 olsa bile, küçükte olsa bir grubu temsil etmiyor mu?. Neden küçük görüyorsunuz. "Bizim davamız doğru, sonuç ne olursa olsun biz kendimizi bozmaz, doğru davamızda gidersek, kaybetsek bile aslında kazanmış oluruz" demek istediği çok ortada. Oy oranı ile vurmaya çalışmışsınız ancak önce muhatabınızın ne demek istediğini anlayın. Rahmetli Erbakan'ın da oyu düşmüştü. Bu O'nun başarısız olduğunu mu gösterirdi?.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sivasli 27 Mart 2017 15:27 De De HAYIR de Sende I.A.Latif gibi Esad in Etegini öpmeye gidersin Hayir demek Dini olmayanin Imanina zarar vermez.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hasan yıldırım 27 Mart 2017 15:17 Dede ne içtin acaba kafan güzel olmuş, içmeden de güzel kafa sahibi olmask güzel bişey olsa gerek. Bu mesele parti meselesi değil sen almadınmı? Saygılar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Mart 2017 15:07 0.7 ama hala ne dedi diye takip ediyorsunuz nabeeeerrr.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Neco 27 Mart 2017 14:56 Biri şu adama referandumda partilerin yarışmadığını söylesin. Anlatabilirse oy kapasitelerinden de bahsetsin. Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış!

    CEVAP YAZ 7 9
  • Misafir 27 Mart 2017 14:41 gardasim hayir diyecegim..cünkü.. Barzani de evet diyor, Diyarbakirda Kürt isyanicinin(Seyh Sait) pankarti asiliyor, CB partili olabilecek, meclis 600 e cikariliyor, 18 yasindaki cocuga askerlik yapmadan vekillik veriliyor, gensoru verilemiyor, BASBAKANLIK KALKIYOR yani BASBAKAN YOK, CB ye meclisi fesh etme yetkisi veriliyor, Bakanlar DISARIDAN tayinle geliyor yani millet secmiyor, yargi mensuplarinin neredeyse tamamini CB seciyor.. ve saire...

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 27 Mart 2017 14:41 gardasim hayir diyecegim..cünkü.. Barzani de evet diyor, Diyarbakirda Kürt isyanicinin(Seyh Sait) pankarti asiliyor, CB partili olabilecek, meclis 600 e cikariliyor, 18 yasindaki cocuga askerlik yapmadan vekillik veriliyor, gensoru verilemiyor, BASBAKANLIK KALKIYOR yani BASBAKAN YOK, CB ye meclisi fesh etme yetkisi veriliyor, Bakanlar DISARIDAN tayinle geliyor yani millet secmiyor, yargi mensuplarinin neredeyse tamamini CB seciyor.. ve saire...

    CEVAP YAZ 2 7
  • misafir 27 Mart 2017 14:32 Bu anayasa evet ile geçerse bunun maalesef dönüşü olmayacak!Yani devlet akp. devleti olacak ve siyasi partiler göstermelik olarak kalacak!

    CEVAP YAZ 3 6
  • Yiğido 27 Mart 2017 14:31 Adam kafayı yemiş. Hiç olmazsa rezil olma çekil köşene be adam.

    CEVAP YAZ 8 3
  • karadenizz.. 27 Mart 2017 14:26 siyaseti bilmeyen insanlar siyaset yapmasın lütfen ..

    CEVAP YAZ 9 1
  • Hakkı 27 Mart 2017 14:17 CHP, Hdp tüm terör gruplarını anlıyorum, onlar cibilliyetlerinin gereğini yapıyor, senin cibiliyetin bu değil Rahmetli Erbakanın yapmaya muktedir olamadığı işlerin hepsini sayın Erdoğan yaptı tebrik etmek gerekirken neden neden şer gruplarının yanında duruyorsunuz.

    CEVAP YAZ 7 2
  • hasan tasalı 27 Mart 2017 14:14 611 yılında Mekkede yaşasanız Onbinde bir oya sahip Muhammed diye haber yapardınız siz müşrik herifler ne zaman anlayacaksınız doğru sayıda değil doğru fikirde.

    CEVAP YAZ 32 1
  • kamaalak 27 Mart 2017 14:13 neresi tuhaf doğru söylüyor şuan yaptıkalrıyla haçlı ittifakına yaransada, islamcı etiketi var, nalınada mıkınada vurduğumndan yüzde 0.7 yine bize oy verir demek istemiş.neresi tuhaf.kaybedecek birşeyi yokki.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 27 Mart 2017 14:13 0,7 oyu adamdan saymıyorsunuz yani öyle mi?

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 27 Mart 2017 14:13 0,7 oyu adamdan saymıyorsunuz yani öyle mi?

    CEVAP YAZ 4 6
  • R.K. 27 Mart 2017 14:10 Basariyi nasil nitelendiriyor sayin Karamollaoglu acaba? Yillardir SP'nin bir basarisini göremiyoruz, Refrandumda evet cikarsa, ki cikacagindan hic kuskum yok, birinci gelen Partinin disindaki partilerin bir fonksiyonu kalmayacigini söylemis. Nasil bir Siyaset yapmayi planliyor SP ve Karamollaoglu? Tabanindaki 'eski' Milli Görüscüler AKP saflarinda yer aliyor. SP gibi bir partinin oy alma potansiyeli gittikce azaldigi su dönemde, Hayir kampanyasi yaparak ilerde Oy toplaya bilecegini mi düsünüyor acaba? Enteresan...

    CEVAP YAZ 2 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro