Yunanistan'ın FETÖ kararına Türkiye'den sert tepki

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, FETÖ'cü darbecilerin iltica başvurularını kabul eden Yunanistan'a tepki gösterdi. Gül, Yunanistan yargısının teröristleri bağrına basan kararını kabul etmenin mümkün olmadığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yunanistan'ın FETÖ kararına Türkiye'den sert tepki haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • tarihten ders almak 23 Ağustos 2018 11:25 Yunan askerlerini salmayacaktın o zaman elinde koz olacaktı sen zeytin dalı uzattın onlar sana kaktüs hediye etti tarih tekerürden ibarettir 100 yıl önce yunan düşmandı şimdide aynı not ağabeyi ABD emri verdi onlar uyguladı bu kadar basit çünkü ucu ABD 'ye dokunacak arkadaki organizatör ABD

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 23 Ağustos 2018 08:03 Bunun Turkcesi DIS POLITIKA duzgun islemiyor!Yunanistan bizi sevsin sevmesin,bunlar bos hikayeler.Uluslariliskilerde sevme diye birsey yoktur,yorumcular hemen atlamis yok bizi sevmiyor diye.Sen guclu olacaksin,yaptirim uygulayacaksin!

    CEVAP YAZ 2 20
  • koroglu 23 Ağustos 2018 01:24 Yunan adalarina tatile gidip onlara destek olanlar gelsin bu ha er

    CEVAP YAZ 0 4
  • misafir 23 Ağustos 2018 00:20 Tepkiler çığ gibi derken

    CEVAP YAZ 0 0
  • 4 bakan 23 Ağustos 2018 00:20 17-25 aralık nolcak asıl tarih onu unutmayacak

    CEVAP YAZ 1 1
  • adem 22 Ağustos 2018 23:52 tarihte yunanlılar bize yani türkiyey hiç dost olmamışlarki bundan sonrada dostluk bekleyelim

    CEVAP YAZ 13 17
  • Misafir 23 Ağustos 2018 00:28 Adamlar nasil dost olsun bizeki.Imparatorluklarini yikmisiz,en kutsal sehirlerini feth etmisik,yuzyillar boyunca yonetmisik.Sen yunan olsan dost olurmuydun peki?Herkes kendine gore hakli.Bati Anadolu hep antik yunan harabeleriyle dolu,adamlarin anavataniymis yani.Asil suc bizdeki,yunan harabelerini yok etmemisik,yazziklar olsun bize.

    1 0
  • Cizreli Kürt 22 Ağustos 2018 23:33 Hacı fatih!............. Sen Türkün dostluğuna güven............Ben Şöyle Bir Şarkı Tutturup Kenardan gideyim!...

    CEVAP YAZ 0 1
  • fatih araz 22 Ağustos 2018 23:05 Haala türkün türkten başka dostu olmadığını anlyamadınız ya... Ne diyeyim size. Birde yunanistanı tekrar natoya aldınız ya... Ulan arkadaş

    CEVAP YAZ 2 0
  • Yorumcu 22 Ağustos 2018 22:47 Hep aynı senaryoyu görmekten bıktık ya

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:34 İçeriği boş sadece iç politikaya yönelik söylemlerle hiçbir dava kazanılmaz !..

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:28 trump papazi gönder deyince hukuk devletiyoz diyoruz ama yunanistan mahkemesine hoplayip ziplixoruz

    CEVAP YAZ 11 6
  • Misafir 23 Ağustos 2018 11:28 Fetocu hainler sizi troller sizi başladınız yine ötmeye papaz sevici hain

    0 4
  • ECZACI 22 Ağustos 2018 21:27 Türkiye kırmızı çizginin altına inmiş durumda.Yurt Dışından İlaç Gelemiyor!...

    CEVAP YAZ 8 3
  • ECZACI 22 Ağustos 2018 21:26 Yeni kriz kapıda: Türkiye 75 günlük ithalatı karşılayacak dövize sahip. Merkez Bankası rezervleri 101.2 milyar dolara gerilerken bunun 22.1 milyar doları altın, 79.1 milyar doları ise döviz varlıkları !

    CEVAP YAZ 10 7
  • Misafir 23 Ağustos 2018 11:29 Konuyu saptıran pis feto yalakaları sizi papaz seviciler

    0 4
  • KaaN 22 Ağustos 2018 21:24 Ya şimdi burada biraz ağır konuşsam kendi tutmamış olacağım... O zamanda yayınlanmayacak yorumum... Bre arkadaş siz durduk yere o adamları iki casus askeri niçin teslim ettiniz??? En büyük hatayı başta yaptınız onları teslim etmekle... Farkında olanlar muhakkak vardır biz teslim ettikten sonra ne oldu ? Yunanistan şaaakk yapıştırdı 3 gün dahi olmadan fetöcülere iltica hakkı tanıdığını söyledi sözde yargıları... Neymiş bak bak danışıklı dövüşe bakın , Hükümet demiş verelim , Yargı reddi basmış ... biz yargıya müdahale edemeyiz o halde diyorlar sonrada... Off Offf... Ah güzel Türkiyem ah... Herkesi kendiniz her sakallı emiceniz sanmayın artık 21.yy. ortalık olmuş şöyle böle höyle... Biraz akıllanmanın zamanı gelmedi mi ? Şimdi çıkar açıklamaları yaparsınız arka arkaya... yapın yapın atı alan üsküdarı geçti güzelim...

    CEVAP YAZ 3 249
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:17 Avrupa İnsan Hakları Komisyonuna başvurulmalı ...Türkiye Hukuk Devleti, Yargı bağımsızlığı var falan demeli!... O zaman Tepki değil Etki olur!..............

    CEVAP YAZ 3 26
  • Egeli Zeybek 22 Ağustos 2018 20:34 Devlet olmanın gereğini gösterip o iltica eden ucubeleri derhal Beyaz TOROS'lara bindirmeli ve gerekenleri çok ivedi birşekilde hiç zaman kaybetmeden itlaf etmeliyiz...

    CEVAP YAZ 52 163
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:19 Beyaz toros kalmadı artık maalesef... Şahinler var façalı üstelik...

    0 33
  • Misafir 22 Ağustos 2018 20:31 Vatan haini köpekler tanınmamak için gözlük atkmıs bu hanlerin isimlerini ifsa edin bu alçakları herkes bilsin mallarına el koyun 1. derece yakınlarını devleetten atın

    CEVAP YAZ 17 36
  • Misafir 22 Ağustos 2018 20:29 Yuanan askerlerini bu hainleri geeri almadan serbest bırakmak hataydı dıs ilişkilerde almadan vermeek olmaz bu hainlerin kafasına orada sıkmak sart ilaveten mallarına el koyalım, devlette calisan 1. derece yakınlarını tespit edip atalım yeter söz milletindir kahrolsun alçak fetulahın itleri

    CEVAP YAZ 19 67
  • Ahmet 22 Ağustos 2018 20:05 İlgili yerlere şikayet etmek gerek. Sözle tepki hiç bir işe yaramıyor. Yazılı olarak şikayet edip tepki gösterilmeli.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 22 Ağustos 2018 19:30 Hukuk Devleti................ İnsan Hakları, Basın özgürlüğü, Yargı bağımsızlığı olmazsa zoooooooooooor!

    CEVAP YAZ 4 26

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro