Yüce Allah'ı iftar sofrasında davet etmek

Ramazan ayında sofralarınız, hali iyi olanların birbirlerini davet ettikleri birer zenginler sofrasına dönüşmesin.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yüce Allah'ı iftar sofrasında davet etmek yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • KAAN BEKTAŞ 09 Haziran 2016 08:39 İNSANLARIN DİNİ DUYLARI İLE OYNAMAK NE GÜZEL NE KADAR BASİT BABA OĞUL SALTANAT KURDULAR RESMEN

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 09 Haziran 2016 02:55 Bu adam internethaber.com sitesine yakışmadı arkadaş. Keşke yazarlar köşesine alınmasaydı. Her şey reyting olmasa gerek. Yorumları görüyorsunuz. Okuyucuların ne kadar rahatsız olduğu ortada.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 11 Haziran 2016 15:46 bir kişi on ayrı isimle eleştiri yapınca sanıyorsunuz ki herkes rahatsız. Haitpoğlundan islam düşmanları rahatsız olur. hatipoğlu sokağa çıktığında caddeler kapanıyor yola yürüyemiyor.

    0 0
  • ayse 08 Haziran 2016 15:24 baban konusma basi 60-70 bin lira aliyormus, simdi de sen basladin hikayelerle milletin beynini tütsülemege, kurana gelin kurana, hikaye uydurmayin!

    CEVAP YAZ 0 0
  • eren m 08 Haziran 2016 13:52 İslam dışı kaynaklardaki İsrailiyat denen tür bilgileri, İslama mal ediyorsun, sen ve baban. İslamın asıl kaynağına dönmenizin, Kur'an'ı rehber edinmenizin zamanı geldi ve geçiyor. Allah islah etsin...

    CEVAP YAZ 0 2
  • darbeli matkap 08 Haziran 2016 12:03 hee sizin gibi....ramazan geldiğinde ortaya çıkıp milyonları parsellemek gibi mesela....

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 08 Haziran 2016 14:16 niye bu kadar rahatsız oluyorsunuz seyretme sana zorlamı seyrettiriyorlar

    0 0
  • hırsızlar 08 Haziran 2016 10:58 din ticareti şahane eyi iş yapıyor. babandan belli....

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 08 Haziran 2016 15:02 adam birşey yazmış bak yanlış birşey varsa eleştir yoksa ders al

    0 0
  • Misafir 08 Haziran 2016 15:21 Rahatsız olduysan git Haydar DÜMEN oku dızzo, o yazmasa sen ,ben , başkası yazacak... o zaman kimse yazmasın . Gerçi istediğiniz de bu !!!!

    0 0
  • KES YAPIŞTIR. 08 Haziran 2016 10:42 KES YAPIŞTIR EVLAT.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 08 Haziran 2016 10:18 BU ZAT HANGİ OKULU BİTİRDİ İNTERNET HABER. Daha açık öğretim okuyor. Bölümünün de ilahiyatla ilgisi yok. Hangi yetkiyle dini FETVA veriyor. Yok yakışıklıymış. Tamam babadan şanslı zengin. Rabbimden şanslı yakışıklı genç kızlar bayılıyormuş. Ancak bana dini yazı yazamaz.Yeter artık.

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 11 Haziran 2016 15:47 ilahiyat talebelerine arapça dersler veriyor.yeter mi ilmini ispata bu sözler ?

    0 0
  • Mehrun 08 Haziran 2016 09:54 Enteresan bir masal anlatmışsınızda, mümkünse bir de bu masalın kaynağını yazsaydınız... Bir de nasıl olur da, mal sahibi olmak insanda bulunan en büyük erdemden sayılır?

    CEVAP YAZ 1 5
  • salih 08 Haziran 2016 09:51 orucunuzu tutun namazınızı kılın ama bu şarlatanları dinlemeyin baba oğul tv milyarderi oldu.

    CEVAP YAZ 0 2
  • selim akay 08 Haziran 2016 09:49 babasının yolunda din sömürüsü ne devam.Palavra sıkarak en kolay para kazanma yolu din tacirliği;yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 08 Haziran 2016 09:35 babanla birlikte din sömürüsü yapıp milyonlarca para kazanan sen mi Allahı davet edecen yemeğe.. tabi paranız çok ondan demi ...

    CEVAP YAZ 0 4
  • zihni 08 Haziran 2016 09:33 Amin.Amin.Çok güzel bir yazı.Ramazanı şerif ayımız tüm müslüman mümin ve islam dünyası için hayırlara vesile kılsın inşallah.

    CEVAP YAZ 1 0
  • cengiz 08 Haziran 2016 09:26 sağlam staj yapmış Babasını aratmayacak

    CEVAP YAZ 0 3
  • zafer 08 Haziran 2016 09:18 yanlış bişey söylemek istemiyorum ama neyyyse...

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro