Yine profesör dolandırıldı kaptırılan para öyle böyle değil

“Terörden suç dosyanız var” diyerek psikiyatri uzmanı Prof. Esin Cantez’i kandıran sahte polisler, 2 haftada bankadaki parasıyla mücevherlerini aldı, dairesini sattırdı. Ev parasının 1 milyon 860 bin TL’sini kaptıran Cantez’in 1 milyon 700 bin TL’sini bankacı kurtardı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yine profesör dolandırıldı kaptırılan para öyle böyle değil haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 16 Şubat 2018 23:58 Bu Prof. lara ne oluyor aynı tezgaha defalarca geliyorlar sağır sultan bile duydu emniyet sürekli uyarıyor. Bence Prof. ların yaşlandıkça beyni yoruluyor derste faydalı olamazlar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 12:59 Eşi, dostu dara düşse, açlıktan kırıksa dönüp bakmayacak tipler çoğu. Açıkcası pek üzülmüyorum.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 12:31 kınamıyorum hayat herşeye gebe amma tanımadığın birine 400 bin euroyu nasıl teslim eder insan akıl işi değil geçtim profu

    CEVAP YAZ 0 0
  • CEM 13 Şubat 2018 11:41 Hem de psikiyatri uzmanıymış.Demekki kendi bir uzmana ihtiyaç duyuyor

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 11:08 dolandırıcılar dahil her türlü suçluluarın en güvendiği liman türkiye oldu.türkiye ye kapağı atan suçluların, keyfine diyecek yok.

    CEVAP YAZ 1 0
  • vur kazmayı 13 Şubat 2018 10:47 böyle prof ların ALLAH belasını veriyor işte nasıl topladıysa o kadar parayı ondanda başka mikroplar almış aklı başında değil bunların okumuş ama cahil ödlekler

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:39 memlekette dolandırıcılar çogaldı hiç önlem alınmıyor

    CEVAP YAZ 1 1
  • MİSAFİR 13 Şubat 2018 10:36 LAİK SİSTEMİN PROFU BU GEDER OLUR.NE PROFU KARDEŞİM.MİLLETİNİ DİNİNİ VATANINI SAVUNMAYAN BİR İNSAN PROF OLABİLİRMİ.OLSA OLSA OKUMUŞ EMPERYAL UŞAĞI CAHİL OLUR

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:32 Profesör olacak zekaya sahip insanların dolandırılmalarını aklım almıyor...Hipnotize ediyorlar ya da büyü yapıyorlar belki de.Benim başıma gelmez,ben aldanmam demeyin asla! Ancak burada gerçek suçlu devlet... Dolandırıcıları yakaladığında en az 20 yıl sabahtan akşama kadar it gibi çalıştırmayan ve sonra çıkarlarken de ellerini bileklerinden kesmeyen devlet!

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:21 cehaletin diploma ile ölçülemez olduğunun bir örneğidir.

    CEVAP YAZ 1 3
  • ahmet kemal 13 Şubat 2018 10:17 özel muayehane işletmişse bu kadar kazanabilir. yaşlı kadın aldığı mülkleri 1960 yıllarında almışsa mülkler o kadar pahalı değildi..ayrıca aileden veya babadan miras kalmadığı ne malum..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:15 yemeyenin malını biri yermiş malesef

    CEVAP YAZ 1 0
  • hakkı 13 Şubat 2018 10:06 benim anlamadığım bizim ülkemizdeki bilim adamları; bilimsel bir gelişme yapmazlar, patentini aldıkları bir icatları yok, gelir getirici bir icatları yok ama hepsinin milyon dolarlık servetleri var. bana birisi; kendi yazdıkları kitapları, okuttuğu dersin kitabı olarak isteyip 750 TL ye öğrencilerine zorla satmaktan başka bu serveti edinecek ne yaptıklarını söylesin?

    CEVAP YAZ 0 4
  • şaşkın 13 Şubat 2018 10:01 devlet memuru olan bir insan bu kadar birikimi nasıl yapar. ben de devlet memuruyum. yemeden içmeden 100 yıl maaşımı biriktirsen bu kadar birikim yapapam. irdelenmeli.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Alii 13 Şubat 2018 09:29 Acilen bu profesörleri ihraç etmreli.naylon prof. Bunlar. C. Karatay işkembeden bazı gerçeklerle birlikte ekranda sallıyor. Akilli geçiniyor birde. Birde bunlarda bu kadar para nerden gelmiş. Hastalar mağdur edilerek kazanılan para uçar böyle uçmadan devlet el kıymalı bun gibilerinin parasına

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:17 hangısı hırsız bilin bakalım

    0 0
  • MİSAFİR 13 Şubat 2018 09:06 HEEE ADALET YERİNİ BULUYOR GÖZETİM ŞARTIYLA SERBES KALACAKLAR ARKALARINDA BÖYÜKLER VARDIR ŞİMDİ BUNLARIN YOKSA CESARET EDEBİLİRLERMİ

    CEVAP YAZ 1 0
  • rabia 13 Şubat 2018 09:06 bence bu paranın yarısı haksız kazanç,zekatta vermedikleri için böylece kimvurduya gidiyor parası olan herkez oparanın bekçisi zekatını versinlerki para çalınmasın duyrulur...

    CEVAP YAZ 0 6
  • MİSAFİR 13 Şubat 2018 09:06 HEEE ADALET YERİNİ BULUYOR GÖZETİM ŞARTIYLA SERBES KALACAKLAR ARKALARINDA BÖYÜKLER VARDIR ŞİMDİ BUNLARIN YOKSA CESARET EDEBİLİRLERMİ

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 13 Şubat 2018 09:05 BU AŞŞAĞILIK KÖPEKLER GÜZEL KIYAFETLER GİYİP MİLLETİN ARASINDA ONURSUZCA KARIŞMIŞ YAŞIYORLAR SAHTEKAR ADİ HIRSIZ ALÇAK BUNLAR KANLARI ON KURUŞ ETMEZ BEŞ ON KENDİLERİ GİBİ ADİ BULUP HIRSIZLIK DOLANDIRICILIK YAPIYORLAR GIDA SAHTEKARKLARIDA BUNLAR GİBİ ARABALAR EVLER HAVALAR CIVALAR HALBUKİ ALÇAĞIN ÖNDE GİDENLERİ ONURSUZ ŞEREFSİZLER

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 08:58 DEMEKKİ PROFÖSÖRÜN FETÖ BAĞLANTISI VARKİ PANİKLEDİ..YOKSA PROFESÖRLERDE DOLANDIRILIYORSA VAY HALİMİZE

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 13 Şubat 2018 08:58 DEMEKKİ PROFÖSÖRÜN FETÖ BAĞLANTISI VARKİ PANİKLEDİ..YOKSA PROFESÖRLERDE DOLANDIRILIYORSA VAY HALİMİZE

    CEVAP YAZ 0 0
  • O.Ö 13 Şubat 2018 08:47 Türkiyenin haini ile salağı bitmez.

    CEVAP YAZ 2 6
  • ahka1 13 Şubat 2018 08:41 Bu yakalanan sahtekarlara ne kadar ceza veriliyor acaba, adalet yerini buluyor mu merak ettim.

    CEVAP YAZ 5 7
  • mehmet 13 Şubat 2018 08:35 Editör ana sayfada haberler arasında yandaki oklarla geçiş yapamıyoruz. Alttaki noktalar aktif değil

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet 13 Şubat 2018 08:34 Editör ana sayfada haberler arasında yandaki oklarla geçiş yapamıyoruz. Alttaki noktalar aktif değil

    CEVAP YAZ 1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro