Yıldırım: Millet İnce'yi eler Erdoğan'ı seçer

Başbakan Binali Yıldırım, Ordu'da Ünyelilerle iftar yemeğinde buluştu. CHP'nin cumhurbaşkanı Muharrem İnce'yi eleştiren Yıldırım, 24 Haziran'da milletin İnce'yi eleyeceğini Erdoğan'ı seçeceğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yıldırım: Millet İnce'yi eler Erdoğan'ı seçer haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ülkücü kale 01 Haziran 2018 09:55 bırak kelime oyunu yapmayı da , ekonomiye el atın...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 01 Haziran 2018 09:54 bu adam gerçekleri bu kadar mı görüyor?bu adam çizgifim oynar gibi güldürüyor. abi uyan artık akp kapanıyor

    CEVAP YAZ 2 1
  • misafir 01 Haziran 2018 09:16 bak şu konuşana.bin ali,in ali.emir eri sanki.recep abisi emretmiş kendine göre konuşuyor.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 01 Haziran 2018 09:12 yok yav inceyi elerler yoksa akp mi elerler göreceksiniz

    CEVAP YAZ 0 2
  • ercüment 01 Haziran 2018 09:11 Ayy cnm yaaa.kıyamam.İnce seçilsin siz de gemilerinizle şirketlerinizle o habire bağırıp eleştirdiğiniz Hollanda Almanya Fransa Israil ile ticaretinizi yapın bize bulaşmayın yeter...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Ahmet Sipahi 01 Haziran 2018 08:56 Bınalı Yıldırım Basbakanlıgının son gunlerını yasıyorsun keyfını cıkar 24 hazıran dan sonra sadece bir milletvekili olacaksın havan kalmayacak.Gıresun ve Ordu mıtınglerını gorduk.Bombostu.Gelenlerde partının uyelerı ve kamu beledıye personelıydı.RTE nın Malatya mıtıngınde de kendısı konusurken mıllet meydan dan ayrıldı o da bostu.Son yenıkapı Kudus mıtıngı de oyleydı.Mıllet sıze olan ınancını yıtırdı destegını cektı 16 sene sıze dayandı.Bu ıs bitti muhalefet olmanın tadını cıkarmaya bakın.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 01 Haziran 2018 08:54 MESCİDİ AKSA YAKILIR HİÇ KİMSENİN SESİ ÇIKMAZ VE 21.08.1969 İsrail Başbakanı Golda Meir DERKİ BİZ DİLEDİĞİMİZİ YAPABİLİRİZ ZİRA BU ÜMMET UYUYAN BİR ÜMMET ŞİMDİDE TÜRKİYE UYUYOR AKP Yİ SEÇMEKLE.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Balaban Beyi 01 Haziran 2018 08:51 Syn.YILDIRIM,Bari siz bu sözleri söylemeyin....Yahu sen başbakan oldun olalı, gerçekten hiç kendini BAŞBAKAN GİBİ GÖREBİLDİN Mİ?..YANİ HİÇ GERÇEK BİR BAŞBAKAN OLDUN MU ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Cüneyt 01 Haziran 2018 08:48 ince ince elenip sık dokunarak iyi bi paspas olur 24 haziranda :)

    CEVAP YAZ 1 0
  • Murat 01 Haziran 2018 08:35 Geceki yazdigim yorumum tamamen gercektir.İp numaram bellidir.Yetkili buyuklerimiz dilerse ip numaramdan arastirirlar soylediklerim algimi gercekmi anlasilir ve bu da işime gelir.Oyle insanlar varki burda kalpleri kararmiş herkesi kendisi ve agababalari gibi gecmislerini unutup kendisi disinda herkesi fetocu ilan edip burda algi yaptigimi ima etmiş.Tamamen yargisiz infaz ve dinen de hara bu.Beni bilip tanimadan!Çaresizlikten belki birileri duyar ve yardim eder diye yazdigim yaziyi kararmiş kaskati kalpleriyle boyle gormusler.Kuran uzerine yemin ederim ki soylediklerim dogru evet 21 aydir açikta boş yere bekletilen bir polis memuruyum.Kimseyi inandirmak zorunda degilim.Önce Allah sonra Cumhurbaşkanimizdan yardim dilerim.Kimseyi soylediklerimenikna etmek zorunda degilim gerek te yok zaten! Saygilar...

    CEVAP YAZ 0 20
  • mustafa aydın 01 Haziran 2018 08:25 miting alanındaki insanların resimlerini niye koymadığınız internet haber böylemi habercilik yapıyorsunuz. niye koymadığınızı ben söyleyeyim çünkü miting alanında insan çok azdı. olan insanlarda zaten ya sivil polis ya zabıta yada taşeron işçiler

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 01 Haziran 2018 08:47 orası miting alanı değil iftar organizasyonu, fazla kişi olmaması normal.

    3 0
  • Misadir 01 Haziran 2018 05:57 Havanı alırsın artık. Millet öyle bir ders verecek ki hayatınız boyunca alamadığınız dersi 24 Haziran'da alacaksınız.

    CEVAP YAZ 12 11
  • Misafir 01 Haziran 2018 08:29 Göreceğiz...Bu lafımı unutma...

    1 0
  • Misafir 01 Haziran 2018 04:44 Milletin mitinge katılımını da haber yapsaydınız halkın kimi elediği ortaya çıkardı:) bi avuç insana hitap edip nasıl böyle bişey söyleyebiliyor anlamıyorum:)

    CEVAP YAZ 12 10
  • Murat 01 Haziran 2018 03:13 Sayin editor bey lutfen bir onceki yazmis oldugum yorumu mu yayimlayabilir misiniz ?Saygilar...

    CEVAP YAZ 3 4
  • Murat 01 Haziran 2018 02:39 Sayin yetkililer.04.10.2016 da açiğa alinan bir polis memuruyum.Tam olarak 21 aydir açiktayim.2 defa bimere 2 defa cimere yazdim şablon cevapla geçiştirdiler ohal kapsaminda araştirmaniz devam ediyor diye.Allah aşkina 21 ayda anlasilmaz mi bir insan ne olduğu?Ya suçlusundur geregi yapilir, yapilsinda; ya da masum oldugun anlasilir ve gorevine iade edilirsin. Çok şukur hicbir adli surec gecirmedim cunku eminim kendimden çiğ yemedim ammaa ne hikmetse görevime İADE de edilmiyorum.Bu arada bu ve benzeri durumda olan 12.000 civari polis daha var açikta bekletilen.Tabiki herkes masum değil ama herkes suçlu da değil.Kimisi 14 aydir kimisi 18 kimi 21 hatta 23 aydir bekletiliyor. Ailecek maddi manevi tukendik.Üstelik kimsesiz bir başımıza şarkta gurbetteyiz.Sizden sadece ivedilikle ADALET ve vicdanli davranmanizi istiyoruz.Ortada hayatlari karartilan bir dunya insan var artik gorun, duyun masumun arşa yukselen feryat ve gözyasini, mazlumun ahini almaktan korkun derim.

    CEVAP YAZ 24 22
  • Misafir 01 Haziran 2018 04:26 Yine fetö algısı yine algı ve duygu sömürüsü.

    23 14
  • Misafir 01 Haziran 2018 02:09 Bu oyunda kazanacak ve kaybedecekler var,sadece şahışlar.TÜRKİYE yerindedir hep,Ama çoktan ıskartaya çıkmış birileri var;sadece masanın etrafında oturup,beleş çay içen birileri...KİM O?

    CEVAP YAZ 1 7
  • abcd 01 Haziran 2018 01:34 Her ringe çıkışta yendi de yendi. Bu son maçta bir daha ringe çıkamayacak hale getir nakavt et de bitsin atık bu maç.

    CEVAP YAZ 8 19
  • abcd 01 Haziran 2018 01:32 Millet kararını 2002 de verdi ve sona erdirdi. Bize Recep Tayyip Erdoğan yeter dedi.

    CEVAP YAZ 28 20
  • Misafir 01 Haziran 2018 01:28 TAMAM da;ıskartaya kim çıkıyor?Lütfen biri açıklasın.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 01 Haziran 2018 02:13 Binali desem mi,demesem mi.

    0 4
  • Misafir 01 Haziran 2018 01:03 Tepetaklak gidiyorsunuz...

    CEVAP YAZ 19 20
  • Misafir 01 Haziran 2018 00:58 Bu millet saray sefasını sevmez! Bu millet kendisi gibi olanı sever! Geçen seçimde "destekli olarak" % 51 almış sayıldınız... Ama ekonominin beceriksizce zora sokulduğu bu seçimde krediniz tükendi...Bitti artık...The end!

    CEVAP YAZ 19 14
  • Misafir 01 Haziran 2018 00:41 Bu nasıl bir özgüven ve seçmen iradesine ipotek koyma Sayın başbakan ve sayın Cumhurbaskanının çevresindekiler konustıkca (Sayın erdogan Cumhurbaskanı yapmazsak bize hersey haram diyen ztı muhterem gibiler) oy kaybettiriyorlar.Milletimizin iradesine saygılıyız, doğru karar verecektir diyin bırakında herkes istediğine oy versin simdiden oylara ipotek koymayın

    CEVAP YAZ 19 18
  • Misafir 01 Haziran 2018 00:30 AKP’li Yazıcı’nın ‘Nasılsın’ diye sorduğu "İyi değiliz, nasıl iyi olalım' yanıtı gelince "terbiyesizlik yapma” dedi.

    CEVAP YAZ 19 23
  • Yavuz k 01 Haziran 2018 00:21 Bütün adayları eşit süreyle izleyebilsek karar vereceğiz kim kalabalık kim boş ama malesef ole bir şansımız yok

    CEVAP YAZ 19 23
  • Misafir 01 Haziran 2018 00:04 ırak ve suriyedeki parlamenter sistem değil,başkanlıktır.Bütün Arap ülkeleri parlamenter sistemle yönetilmiyor;krallık,şeyhlik,emirlik ve reislikle yönetiliyor.

    CEVAP YAZ 19 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro