Yıldırım: Ağızlarından çıkan tek bir hayırlı kelime yok

Başbakan Yıldırım, "Yeni bir seçim gün sayıyoruz. İnşallah 24 Haziran'da biz bu yıkım ekibine hakettikleri dersi vereceğiz. Ağızlarından bir hayırlı kelime çıkmıyor" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yıldırım: Ağızlarından çıkan tek bir hayırlı kelime yok haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Misafir 18 Haziran 2018 08:05 yapmakla işleri yok derken? satmadığınız fabrika tesis kaldımı? ney yaptınız yoldan başka samanı bile dışarıdan alıyorsunuz 16 senedir giden kötü gidişata dur demek için geliyoruz diyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 18 Haziran 2018 01:46 Bu neden konusuyor ve ne konusuyor.Reyting 0,1 alti ya.

    CEVAP YAZ 1 0
  • bir basit vatandaş 17 Haziran 2018 19:09 Türkiye'nin Güçlü Lidere değil, Güçlü Kurumlara ihtiyacı vardır. Liderler Fanidir, Kurumlar Bakidir. Güçlü Liderler Bağımsız Kurumları siler atarlar, yok ederler. Demokrasilerde, Güçlü Liderlere değil, Güçlü Kurumlara ihtiyacı vardır, Güçlü Liderler Demokrasiye faydalı değil, zararlıdırlar.

    CEVAP YAZ 1 8
  • esnaf 17 Haziran 2018 19:07 sizin de çıkmasın kelime falan siz konuştukça dolar fırlıyor

    CEVAP YAZ 3 3
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:47 Akpyi ve sayin reisim recep tayyip erdogani cok seviyorum

    CEVAP YAZ 9 8
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:46 Vakit turkiye vakti

    CEVAP YAZ 2 3
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:45 Sayin reisim recep tayyip erdogan sizi cooooooooooooooook seviyorum iyiki varsiniz allah sizi basimizdan eksik etmesin

    CEVAP YAZ 4 4
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:44 Benim oyum akpye cunku akp yi cok seviyorum

    CEVAP YAZ 1 0
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:44 Sayin basbakanim binali yildirim sizi cok seviyorum

    CEVAP YAZ 1 0
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:43 Yasasin akp yasasin cumhurbaskanimiz recep tayyip erdogan

    CEVAP YAZ 1 0
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:40 24 haziranda bu chpye iyibir ders verelim

    CEVAP YAZ 6 1
  • burak baran katar 17 Haziran 2018 18:39 Sayin basbakanim binali yildirim sizi cok seviyorum

    CEVAP YAZ 4 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro