Yerli otomobilde 5 model olacak işte ayrıntılar

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, yerli otomobil yapımına ilişkin çarpıcı bilgiler paylaştı. 3.2 milyar avroluk yatırım yapılacağını belirten Özlü, 'Araç, başından beri düşündüğümüz elektrikli araç olacak.' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yerli otomobilde 5 model olacak işte ayrıntılar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • k.k.k 17 Eylül 2018 11:05 Biz yapıcaz ve emsallerine göre yüzde 5 ucuz ! Almanya'da BMW ve Mercedesler kaça satılıyor, ne vergi alınıyor bir baksınlar. Hep Avrupa'da örneği var diyorsunuz ya hani ! Kendi yaptığımız araçtan bile, Dünyanın parasını isteyen bir hükümet var. Böyle birşey olabilir mi ya. Biz binmeyelim mi, aç mı kalalım ! Ben size söyleyeyim yüzde 5 ucuz olursa, kimse almaz kardeşim !

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Eylül 2018 10:09 Yuzde 5 mi en az yuzde 20 olmalı ki pazarda tutunsun

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafie 12 Haziran 2018 14:00 Peki şimdiye kadar çıkan prototipler hepsi yalanmıydı?2010 lardan beri yerli araba yollarda palavralarını hep duyuyoruz.Ayrıca sıkıysa içten yanmalı motorlu araba yapsınlar kolaymı görecekler?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Njt smz 08 Haziran 2018 23:37 Mümkün ise deve sidiği ile çalışsın Malum çok etkili bir maddeimiş Her seçim döneminde bu masala indiriyor ise insanları Depoda neler yapabileceğini siz hesaplayan artık

    CEVAP YAZ 0 7
  • öncevatan 08 Haziran 2018 17:10 emsallerinden %5 ucuz olacak derken? tesla'danmı yoksa reno,fiat gibimi?elektrikli ya o bakımdan tesladan dersen türkiyede %5 az olsada satamazsın diğerleri için ise yine pahalı en az %20 olmalı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Haziran 2018 17:03 yüzde 5 çok az enaz yüzde 10 ucuz satılması lazım içeride

    CEVAP YAZ 0 0
  • Anadolu 08 Haziran 2018 16:42 orta da araba yok, fabrikasi yok, calisani yok, fabrikanin kurulacagi sehir belli degil. Motor gibi parcalrin uretimi ve satin alinmasi icin uluslararasi firmalarla yapilan bir anlasma yok, tedarikciler belli degil ve herhangi bir anlasma yok. Ancak 2021 araba satisa cikartilacak ve emsallerindende %5 ucuz olacak... Anlasilan bunlar, araba uretmeyi de cayira bayira asfalt dokmek saniyor...

    CEVAP YAZ 2 2
  • YOLCU 08 Haziran 2018 15:58 Taksicilere D ve E segment aracı şart koş. Aracı üretince B ve C segment. Ben D segment araç tercih etmek isterim. Nolcak?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 08 Haziran 2018 15:07 ben başkan olsaydım 16 yılda 16 otomobil fabrikası açardım.bu ne yav..16 yılda 1 yerli otoyu yapamadınız.betona tuğlaya dolarları harcayacağınıza otoya harcasaydınız.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 08 Haziran 2018 16:42 bu ülke 15 sene önce mi kuruldu, ak parti mi kurdu ne konuşuyon ?

    0 1
  • Misafir 08 Haziran 2018 15:00 HE HE HE BİZDE YEDİK

    CEVAP YAZ 1 1
  • YT 08 Haziran 2018 14:53 ARABA YOKKEN SATIŞ TARİHİ VERİLMESİ NEDEN? ALGI YANILGI.. ZATEN Bİ SİPARİŞİ BİLİYORUZ...

    CEVAP YAZ 1 1
  • bir basit vatandaş 08 Haziran 2018 14:42 Salla gitsin. Daha ortada fol yok, yumurta yok.

    CEVAP YAZ 2 3
  • MİLSİZ ARABA 08 Haziran 2018 14:29 2012den beri geliyor. Ben sık sık gelirim. Dadaloğluuuuu yine geliyorum. Gelemedi gitti.

    CEVAP YAZ 2 4
  • TR 08 Haziran 2018 14:25 SEÇİMDE İKTİDAR DEĞİŞİNCE GELSE

    CEVAP YAZ 1 3
  • hakkı 08 Haziran 2018 14:22 RABBİM yar ve yardımcınız olsun. önünüze çıkan kapalı kapıları açmayı kolay kılsın. ve hasetlik edenlerin hasetleri karınlarında kalsın çıkaramasınlar.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 08 Haziran 2018 14:43 Bu iş dualarla, muskalarla olmuyor.

    4 2
  • Tak git 08 Haziran 2018 14:16 Inananlar %25 inanmayanlar 75%. Hadi simdide gülüde görelim. Diyelimki yaptiniz, Avrupayami Afrikayami Amerikayami, Araplarami yoksa Rusyayami, durun yav biz bize yeteriz Türkiyeyemi Satacaksiniz. Avrupa Mercedes BMW den inip Amerika 8 Silindirli Arabadan inip bizim SULTAN ERDOGAN Arabamizami binecek...

    CEVAP YAZ 11 5
  • Misafir 08 Haziran 2018 14:34 yaw he he. sen olayı anlamamışsın babam

    1 0
  • Misafir 08 Haziran 2018 14:09 %5 Daha ucuz olacakmış güleyim mi ağlayayım mı?

    CEVAP YAZ 1 7
  • veysi 08 Haziran 2018 14:08 emsallerine %100 vergi ekleniyor, o vergiyi almasınlar yeter, yarı fiyatına gelir.

    CEVAP YAZ 0 8
  • temel 08 Haziran 2018 14:06 3.2 milyar avroluk yatırım diyor bakan yerli milli paramız yokmu niye avro sonrada yerli otomobil diyorsunuz şimdiden sakat avrupalıya yaptırıp adını diriliş koyacaksıníz yada Atıl kurt

    CEVAP YAZ 0 3
  • Hakkı Baba 08 Haziran 2018 14:02 Ortada seçim propagandasından başka bir şey yok.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 08 Haziran 2018 13:54 Pardon motorunu hangi ortak yapıyordu?

    CEVAP YAZ 1 6
  • YOK YA 08 Haziran 2018 13:51 SİZ EMSALLERİNDEN UCUZ YAPIN CANLI YAYINDA ANIRIRIM.YAPAMAZSINIZ DEMİYORUM YAPARSINIZ AMA PAHALI OLUR.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Bir ümit 08 Haziran 2018 13:49 Bu defa kesin kaportası ortaya çıkar?!...

    CEVAP YAZ 0 3
  • isa 08 Haziran 2018 13:20 ikinci tura kesin yollara çıkar

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 08 Haziran 2018 13:16 Emsallerinden %5 ucuzmu olacak sizcede komik değilmi. Emsallerinden %45 Ötv alıyorsunuz ama emsallerinden %5 ucuz olacak :) Emsallerinden yani %45 ötv sini aldığınız araçlardan %30 düşük olmayacaksa bence bi kıymetide olmayacak.

    CEVAP YAZ 2 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro