Yeniden Süleymancılar Cemaati…

Süleymancılar Cemaati adına yetkili biri, cemaate mensup olduğuna inandığı bir vatandaşı arıyor, keseceği kurbanlığı cemaate bağışlamasını istiyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yeniden Süleymancılar Cemaati… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Hakan Uyar 15 Ağustos 2018 14:48 Devletimiz, Fetö belasından gerekli dersi almadı mı? Hala aynı yolda devam eden cemaat kılıklı bu yapıya karşı gerekli önlemleri neden almıyor. Başka Türkiye yok. İlla başarılı oluncaya kadar bunlara yol mu vermek lazım.

    CEVAP YAZ 1 0
  • nogayhan 13 Ağustos 2018 22:39 Bizler Hz.muhammed (S.A.V) cemaatine mensubuz ahirette kendinden şefaat bekleriz Rabbimiz katında Rabbimizin izin vermediği hiç kimse şefaatçi olamaz biz buna inanırız değerli imamlar hocalar vardır ama öldükten sonra hiç birimize faydası yoktur

    CEVAP YAZ 0 2
  • rabia 12 Ağustos 2018 16:57 dikkatinizi çekerim bakın şimdi 15 temmuz yazısı koyarak kötü yazısını göya kamufle etmiş bunu söylemeyi unutmuştum... ilginize.[o yazıyı erdoğanımızın okumasını isterdim]

    CEVAP YAZ 9 13
  • rabia 12 Ağustos 2018 16:53 süleyman özışık bey, eğer bu kanal sizinse yazarlarınıza daha dikkat etmelerini niye söylemiyorsunuz...ben 2 saat önce abdullah yılmaz isimli yazarınızın bir yazısını okudum buradan tüylerim ürperdi, acaba dedim amerikan ajanımısınız diye ona yazdım, sizi polise şikayet edeceğim dedim hem benim yazımı onaylamadı hemde derhal yazısını kaldırmış...makalesinin ismi duayla kur yükselirmiydi efendim biraz dikkat lütfen.

    CEVAP YAZ 0 21
  • Misafir 12 Ağustos 2018 16:03 DOLAR 6,41 TL EURO 7,32 TL ÇEYREK ALTIN 348,70 TL SN BUNLARA NE DİYORSUN EKONOMİ NE OLDU

    CEVAP YAZ 2 1
  • Murat 12 Ağustos 2018 16:01 Bu millet tapelerden, montajlardan çok çekit. Ses kayıt, tape montaj kimin işi dolar bilemem kaç lira sen neyin peşindesin fitneci bu milleti bir birine düşüremeyeceksiniz?

    CEVAP YAZ 0 7
  • mevhibe inal 12 Ağustos 2018 15:15 İyi Partinin Tek Adam Sistemine karşı olması doğruydu. EMPERYALİSTLER TEK ADAM SİSTEMİNİ İSTEDİ AMA SN. ERDOĞAN'I İSTEMEDİ, OLAY BU. Milletin bugün Emperyalistler karşı birlikte duruşu Türkiye sevdasından..

    CEVAP YAZ 0 2
  • cemal keskin 12 Ağustos 2018 10:03 süleyman bey sizin başka derdiniz yok galiba kafayı takmışsınız ehlisünnet mezhebi kuran hizmetiveren bu cemaate Allah katında bunun hesabını veremezsiniz kuran hizmeti veren bir topluluğa mani olmak büyük vebaldir sizi vicdanlı olmaya davet ediyorum çok yazık

    CEVAP YAZ 7 15
  • Misafir 12 Ağustos 2018 13:38 nerenle okuyorsun acaba bu yazıyı .....

    5 2
  • Ümütbey GÖKGÜM 11 Ağustos 2018 15:03 Mesela Sayın Cumhurbaşkanı geçmiş zamandaki bir açıklamasında "Ben ülkemizi karıştıranların dış güçler olduğu bahanesine inanmıyorum. Siz kendinizden eminseniz hiç bir dış güç bize hiç bir şey yapamaz" diyordu. Peki 16 yıllık iktidarlarının sonun da bile Ülkemizin her sıkıntısını ve doların yükselmesini sürekli dış güçlere bağlamasına bir yazınız yok mu? Neden demiyorsunuz? "Hooop sayın Erdoğan, dün dediğinizle bugün çelişmeyin. 16 yılınıza rağmen ekonomide de, dış politikada da ve özellikle eğitimde de çuvalladınız." diyebiliyor musunuz? Tabi cesaretiniz varsa. Not: Muhtemelen bu yorumumu yayınlamayacaksınız. AMA

    CEVAP YAZ 34 14
  • hamzahamza 11 Ağustos 2018 12:42 dolar yacak dede neşemiz gelsin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:17 süloo dolar 7 tl....haberin varmı..

    CEVAP YAZ 3 10
  • sual 10 Ağustos 2018 14:30 Sayın Süleyman bey' e soru: Bahsettiğiniz ses kaydının orjinal olduğunu nereden biliyorsunuz (doğrulayın/ispatlayın) ve hadi montaj değil diyelim, peki konuşan kişilerin ilgili camaat mensubu olduğuna nasıl garanti verebileceksiniz? Eğer bu sorulara doğru cevap veremiyorsanız bu kadar insanın yine zan altında tuttuğunuz için hakkına girmiş olmaz mısınız? Bunun altından nasıl kalkacaksınız?

    CEVAP YAZ 4 18
  • Misafir 10 Ağustos 2018 11:25 Hacım Dolar ne durumda onuda yazsana, Sakın dış güçlerin oyunu deme sakıın..

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 12 Ağustos 2018 09:29 DİYORLAR ZATEN BİZİM SAF VATANDAŞ DA BUNA İNANIYOR

    0 1
  • Erol Baron 10 Ağustos 2018 09:59 İyi din insanları yetiştirdiği gibi, FETÖ ve bu cemaatleri de çıkaran imam hatipleri de mercek altına almaya kimse cesaret edemiyor.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 10:23 Sayın Baron, ifadeleriniz tuşlara bastığınız konuda çoook derin bilgilere sahip olduğunuzu gösteriyor. Süleymancı kesim çocuklarını "Devletin imamı" ithamıyla İmam Hatiplere yollamaz. FETÖcüler İmam Hatip ve İlahiyatlarda etkin olamadığı için bu halde... Bundan sonra dini değerleri suistimal etmek isteyen her çapsız İmam Hatip mensuplarının "iman dolu serhat" duvarlarında hayal kırıklıklarını tadacaktır. Şüpheniz olmasın!

    5 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 09:47 DOLAR 6,00 EURO 6,88 ÇEYREK ALTIN 348 TL BUNA NE DİYORSUN ÜLKE YANIYOR

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 12 Ağustos 2018 09:30 SENİN DEDİĞİN PERŞEMBE DE KALDI ÇEYREK ŞİMDİ 410 TL

    0 1
  • milli görüş59 10 Ağustos 2018 09:29 süloculardan tüm mal edinimleri sorulsun, hesabını veremedikleri mallara el konsun

    CEVAP YAZ 10 5
  • Misafir 13 Ağustos 2018 16:43 DOLAR 7 TL UYAN DA BALIĞA GİDELİM

    0 0
  • SELAMİ 10 Ağustos 2018 08:33 DOLAT 5,75 OLDU SÜLEYMAN YANDA BALIĞA GİDELİM, BIRAK CEMAATLE UĞRAŞMAYI ÜLKE YANIYOR.

    CEVAP YAZ 4 13
  • ayhan 10 Ağustos 2018 08:16 işte bu yüzden hiçbir cemmaate, dini oluşuma sempatim yok.Hepsi çıkarcı çakallar sürüsü!

    CEVAP YAZ 8 8
  • Misafir 10 Ağustos 2018 10:11 hepsi değil. dini kullananlar çakal. dine hizmet edenler ayrı. hırsız olmayan, adam kayırmayan, gizli manifestosu olmayan, ilim irfanla uğraşan cemaatlerde var.

    3 5
  • nuri 10 Ağustos 2018 07:21 birazda dolardan yazssan

    CEVAP YAZ 1 8
  • osmancık 10 Ağustos 2018 07:10 Dinde ve vatanda bölücülük yapanların hakkı tek kurşunla infaz edilmektir, ikinci kurşun israf edilmeden. Hatemi-i Veli yıllarca önce İslamı bölüm bölüm bölenlerin katline cevaz vermişti. Sırayla hepsi biçilecekler. Tek bir İslam ümmeti kalacak, diğer 72 fırka cehennemi boylayacak

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Ağustos 2018 01:07 Eceli gelen kelp cami duvarına işermiş... Tek gayeleri din-i celîl-i İslam'ı ihya olan bir topluluğa böyle şuursuzca saldıranlar Allah'tan korkmuyorsunuz anladık amma kuldan da mı utanmıyorsunuz?! Yazıklar olsun size...

    CEVAP YAZ 7 11
  • Misafir 10 Ağustos 2018 10:14 süleymancılar geçmişte mason mesut yılmaza oy verdiniz, şimdi fetöye verdiniz, geçen seçimde chp ye verdiniz. fırıldak gibisiniz. kuran ve sünnetten destek almayan her görüşünüz batıldır. sizi biliyoruz anlatmanıza gerek yok.

    11 4
  • Misafir 09 Ağustos 2018 23:35 dolar oldu 5,60..olacak 7,50 daha ne diyekki.....

    CEVAP YAZ 3 10
  • Mustafa 09 Ağustos 2018 16:53 Ülkemde Camii cemaatinden başka cemaatlere yönlenmesin kimse. Diyanet işleri başkanlığı artık dinimizi ve sünnetlerimizi öğretmek ve hurafelerden korumak için hala ne bekliyor? Cami imamları namazdan 2-3 dak. önce mihraba geçip hışu içinde cemaatin önünde durmaz ise Müslümanların öfkesine mazhar oluyorlar. İmamlar Peygamber postunda oturduklarını unutmayıp dinimize hizmet etsinler.

    CEVAP YAZ 8 2
  • Erol Baron 09 Ağustos 2018 16:15 FETÖ'nün çok kazandırdığını görünce insanlar işi gücü bırakıp cemaatlere yöneldiğinden dolayı ülkede TARIM bile bitti.

    CEVAP YAZ 8 5
  • Mehmet Kardeş 09 Ağustos 2018 15:33 Fetö'den dolayı ihraç edilen bir öğretmenin Süleymancılar yurdunda öğrencilere ders verdiğini duydum. Yurt müdürüne bu konuyu sordum, inkar etti.

    CEVAP YAZ 16 1
  • Misafir 09 Ağustos 2018 16:20 Ne kadar önemli bir bilgiye ulaşmışsın yahu! Yalnız adama itiraf ettiremedin öyle mi, vah vah. Gerek yoktu canım gözüm, kuvvetli şüphe yeterdi aslında hem yurt müdürünü hem öğretmeni tutuklatmak için. Yurdu da kapattırıp yurttaki talebelerin babalarını da işten attırırsın olur biter. Hepsi açlıktan ölsün, çoluk çocuk, erkek kadın, değil mi ki böyle şüpheli bir işe bulaştılar, gebersinler gitsin.

    3 12
  • Misafir 09 Ağustos 2018 23:19 Yetmez kardeşim. Gidip teftiş et. Onlara iş yok. Açlıktan ölsünler. Ne insafsızsın . Ya adam Süleymancıların denetilinde mesleğini yapsın nafakasını çıkarsın, sana ne zararı var.

    2 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro