Yaşam tarzına müdahale!

Bu ülkede kendi gibi yaşamayan, düşünmeyen, inanmayan, giyinmeyen, konuşmayan insanlarla sorunu olan bir kitle var.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yaşam tarzına müdahale! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • ŞABAN TUTUCU 10 Ocak 2017 21:28 TAMAMDA AÇIK SÖYLEMESİ LAZIM EVET YAŞAM TARZINA MÜDAHELE VAR AMA KİM YAPIYOR BUNU ŞİMDİ BU SORU ORTADA KALDI

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Ocak 2017 13:51 Zamanında DEAŞ ı öven Müslüman gençler diyen, fetö ye sayfalarca methiyeler düzen devlet büyüklerimiz yargılanırsa bu ülkenin terör sorunu biter

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 09 Ocak 2017 13:49 gerçekten birlik beraberlik istiyorsan bu ülkenin en az yüzde 50 sinin karşı çıktığı başkanlık sistemi isteğinden bi vazgeçeceksin, bu yaşam tarzının ötesinde çok daha büyük değişiklikler getirecek hayatımıza, koskoca vatanda yargıdan yasamaya yürütmeden atamaya tek 1 kişi karar verecek diğerleri alkışlayacak ve bizler de mağdur olacağız,al sana yaşam tarzına müdahale

    CEVAP YAZ 0 2
  • yaşam tarzına müdahale nasıl olur 09 Ocak 2017 13:46 1,5 milyon çocuğu imam hatipe göndermek, başarılı elit Anadolu liselerine anadoludan akp li müdürleri atamak, fetö yü devletin her alanına sokup diğerlerini dışlamak, kaç çocuk yapacağına kadar karışmak, halka sormadan parkları avm yapmak vs. vs. bunlar yaşam tarzına müdahale değil de nedir, 10 yıl önceki sosyal hayatı düşünün bir de şimdiyi düşünün, 10 yıl önce insanlar silah zoruyla mı öyle yaşıyorlardı, bugüne nasıl geldik acaba???????????

    CEVAP YAZ 0 3
  • utangaç biri 09 Ocak 2017 13:27 Yaşam tarzına müdahale etmese bile, mini etekli kızlara gözden kaybolasıya kadar bakanlar CHP veya MHP liler değil, göbeğini kaşıyan AKP'lilerdir.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Tosun 07 Ocak 2017 17:23 "Şu şekilde yaşamak istiyordum da yaşayamıyorum… diyen var mı” diye sormuş Tayyip Erdoğan. Kime? Muhtarlara… Yok demişlerdir, Allaha şükür…

    CEVAP YAZ 0 1
  • rabia 07 Ocak 2017 09:13 yaşam tarzına müdahale yanlızca bir kesime dokununca ortaya çıkıyor...daha yakın bir zamanlarda masum üniversite kızlarımızın başlarından başörtüleri çekilince bu kesim nerelerdeydi arkadaşlar...

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 04 Ocak 2017 01:31 AKP ve cihatçı örgütler... Düşman mı kardeş mi?

    CEVAP YAZ 0 4
  • ahido 03 Ocak 2017 14:21 Ne birliği ne beraberliği. PKK'dan, İŞİD'e. Fetö'ye kadar yol arkadaşlarınız, habire insanları öldürüyor.

    CEVAP YAZ 3 5
  • ayran 03 Ocak 2017 13:55 Birlik beraberlik teranesidir tutturulmuş gidiyor, birlik baştan başlar, başların ayrıştırıcı dil kullandığı bir ülkede beraberlikten bahsetmek saçma olur.

    CEVAP YAZ 1 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro