Yardımcı Doçentlik Düzenlemesinde Temel Sorun Ne?

Akademik sistemde düzenlemeler içeren taslakta neler öngörülmektedir?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yardımcı Doçentlik Düzenlemesinde Temel Sorun Ne? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR2 YORUM
  • Misafir 04 Şubat 2018 13:13 Türkiye'de bilim ve üniversiteler, Yabancı dilde bir tek basit bir cümle bile kuramayacak kadar yabancı dilden uzak olup ama yabancı dil sınavlarından 80-90 çeken rüşvetle veya başka yollarla sınav geçmiş olan PROF.LAR SULTASIndan kurtulmadıkça hiç bir zaman ileriye gidemeyecektir. Yardımcı doçentliğin kalkmaması hususunda “İddia ediyoruz; kim kalkmasın diyorsa, mutlaka dosyalarına ve yabancı diline bakılmalı.” Yeniden dil sınavı yapılsın bakalım bu güruhtan kaç kişi, kaç puan alacak merak ediyorum. Bu güruh her zaman bilimin gelişmesinin önünde duracak ve ülkenin gelişmesine engel olacaktır. Artık beklemekten ve ortalıkta dolaşan söylentilerden bıktık. Bunda bu kadar bekletilecek ve uzatılacak bir durum yok ki! “Yrd.Doç.’lik yıllara göre değerlendirilmeli, 5-8 yıldır Yrd.Doç. olanlar Doç., 10 yıl ve üstü Y.Doç.ler ise Prof. olarak müktesebi olan unvana kavuşmalıdır…”

    CEVAP YAZ 3 67
  • alyanur 03 Şubat 2018 22:05 Takla denince akılıma akademik teşvik için kurulan hakemlik ve atıf ittifakları, ilginizce yayınların adının değiştirilip Türkçe dergilerde yayınlanması geldi hocam. Doçentlik bilgi sisteminden hiç puan alamayan akademisyenlerin akademik teşvik puanlarının 80-90 olması akıllara zarar. Bu durumda bende takla YÖK yem YÖK diyorum.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 04 Şubat 2018 13:05 akademik teşvik kriterlerinin tekrar gözden geçirilmesi gerektiği aşikar. katılıyorum.

    0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro