Yalçın Akdoğan'dan flaş terör saldırıları açıklaması

Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, artan PKK saldırılarına ilişkin açıklamasında terör saldırılarının, HDP'nin 7 Haziran seçimlerinde barajı geçmek için PKK ile işbirliğine girmesi sonrası çözüm sürecini tehlikeye atmasıyla başladığını belirtti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yalçın Akdoğan'dan flaş terör saldırıları açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • hep sizin yüzünüzden 09 Eylül 2015 19:27 barışmasınlar kıyamete kadar savaşsınlar sende ananın eline kına yıkarsın artık.,rahatladın mı faşisit mikrop

    CEVAP YAZ 0 0
  • halit 09 Eylül 2015 19:12 Bakın mükemmel yaptığınız tek şey algı yönetimi.Ama onun da tükettiniz Gideceksiniz...

    CEVAP YAZ 0 0
  • deniz oktay 09 Eylül 2015 18:55 ya asılcellat sensen ve halık %40 size aşık olmıuşsa buna ne diyeceksiniz sayın karadoğan

    CEVAP YAZ 0 0
  • hadi canım 09 Eylül 2015 18:38 Öyle birbirinize hakaret etmeyin ABD ve İsraildeki ağabeyleriniz hadi barışın derse Mecbuuur napacan barışacan..

    CEVAP YAZ 0 0
  • CNKMR 09 Eylül 2015 17:54 Sen de bunu kendini insan zannederek yazdın öyle mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Basit bir soru 09 Eylül 2015 17:37 Soru; Şunun tipine bakın hangi canlıyı hatırlatıyor? (Yardım: eti ucuz hani, müslüman olmayan ülkelerde rağbet edilen canlı canım) evet hepiniz bildiniz, afferin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • .................. 09 Eylül 2015 17:13 yaaa demi ..... bende nasıl bu durumlara düştü diyordum demek bundanmış BU SICAKLARDA maklube çarpmış anlaşılan seni

    CEVAP YAZ 0 0
  • Daha önce neredeydiniz 09 Eylül 2015 17:09 HDP ve PKK ile çözüm süreci yürütürken gıkınız çıkmıyordu. HDP o zamanda şimdi de aynı HDP idi. Ne oldu barajı geçtiler meclise girdiler. Dağa çıkmadılar. Çözüm bitti diyen HPD değildi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AKP cemaatsiz bir hiçmiş 09 Eylül 2015 17:02 AKP cemaatle istişare içinde olduğu 1. ve 2. dönemde iyiydi. Cemaati takmadıkları hatta karşılarına aldıkları 3. dönemde iyi yönetemediler. Ekonomi dolar terör adalet dış işleri ve itibar herşey kötüye gidiyor. Marifet cemaatteymiş. Başörtüsünü bile cemaat çözmüş. Davalar oldukdan sonra çözüldü. Öncesinde parti neredeyse kapatılıyordu MHP desteğine rağmen başörtüsü çözülmemişti. AKP ve Erdoğan Gülen ve cemaatinin tavsiyelerini dikkate almalıydı. İstişareye devam etmeliydi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AKP gitsin de PKK gelsin diye Oy Vermedin mi* 09 Eylül 2015 16:46 AKP nin İktidardan düşmesi ve Tayyip Erdoğana duyulan tepki ile HDP ye verilen oylar PKK ya büyük güç verdi. CHP li Vekiller Engin Altay ve Gürsel Tekinin de dediği üzere Bunda CHP seçmeninin 2011 de oyu yüzde 29 olan CHP ye oy vermeyip yüzde 3.5 oyunu HDP ye vermesi çok etkili oldu ve HDP barajı geçti. CHP de Yüzde 25 te kaldı. Barajı geçen HDP Partisi Eş Genel Başkanı Figen Yüksekdağ,19 Temmuz'da Suruç'ta katıldığı programda, "SIRTIMIZI YPJ'YE, YPG'YE VE PYD'YE YASLIYORUZ, BUNU SÖYLEMEKTEN VE SAVUNMAKTA HİÇBİR SAKINCA GÖRMÜYORUZ" dedi. HDP nin ve HDP ye Oy veren Emanetçi CHP lilerin sırtlarını Terör Örgütüne Dayadıklarını alenen itiraf etti.

    CEVAP YAZ 0 0
  • .................... 09 Eylül 2015 16:22 KENDİ CELLADINA AŞIK OLMUŞ" anlamlı sizde bir kişinin buyruğundasınız o ne derse siz padişahım çok yaşa eeeeeeeeeeee bu devran bitecek ya sonra hiç düşündünmü

    CEVAP YAZ 0 0
  • Geniş vizyon 09 Eylül 2015 16:17 Ufuk açıcı, geniş bir vizyonla olaya bakışı gösteren açıklamalar bunlar. Tebrikler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • adnan 09 Eylül 2015 16:08 Ne komik ya senin anlasma yaptigin adamlara kufur etmen.. :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • solmaz alapan 09 Eylül 2015 16:07 Medyanın hiçbir gurubun veya partinin borazanlığını yapmaması gerekir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bir sade vatandaş 09 Eylül 2015 16:02 13 yıldır ülkeyi tek parti olarak yönetiyorsunuz, sonuç bu. Demek ki yönetim hatalarınız var, iyi yönetemiyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • masalmasal 09 Eylül 2015 16:01 hdp, "pkk terör örgütüdür, saldırılarını lanetliyoruz" demediği için teröre ortaktır ve oy kaybedecek ancak olayların bu duruma gelmesine göz yuman istihbarat teşkilatı ve devlet adamlarının da hesap vermesi gerekli. O bombalar, o cephane Türkiye'ye sokulurken, yollar mayınlanırken ülkeyi muhtar Ali amca mı yönetiyordu? çok özür dilerim, yine kandırılmışlar değil mi seninkiler. Terörişkolara saf saf inanmışlar, şimdi kükrüyorlar, aslan gibi. Olan aslan gibi yiğitlerimize oluyor. devletin resmi televizyonu iki yıldır PKK'ya terör örgütü diyemedi, demedi. Şimdi sen hangi masalı anlatıyorsun?

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİR SUS 09 Eylül 2015 15:34 BU ADAM KONUSMASA NE OLUR.KONUŞTUKCA DAHADA BATIYOR

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hasan 09 Eylül 2015 15:30 Azcık utanma duygusu haysiyet şeref varsa çeneni kapa. Dolmabahçede gerilerek oturan sen değilmiydin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ninnilerle 09 Eylül 2015 15:26 2 yıldan fazladır inlerine giremediniz, kökünü kurutamadınız, buradan belli beceriksizliğiniz, utanmanız da yok hala konuşuyorsunuz: sizin yazdıklarınızı yaparlarken taptıklarınız kumda mı oynuyordu? bu arada, öğrenmiş ol: israille alış satış, ticaret, askeri anlaşmalar akp döneminde rekor kırmıştır. uyu sen uyu

    CEVAP YAZ 0 0
  • HDP çözüm bitti dedi mi 09 Eylül 2015 15:21 HDP seçimden sonra çözüm bitti dedi de biz mi duymadık. Sahi HDP PKK hassasiyetiniz bu noktada idi de partiniz çözüm sürecine HDP PKK ile dialog kurup pozlar verirken neden gıkınız çıkmıyordu. Bu arada AKPlerin giden yüzde 9 oyu ile HDP barajı aştı. Cemaat dediğin yüzde 1. Dediğiniz iftira doğru olsa bile barajı aşması mümkün değil. Siz gidin kobani düştü düşüyor diyen liderinizin partisinde ki kürtleri nasıl küstürdüğünü düşünün. Suçu kendinizde arayın diyeceğim ama. Siz mübarek cennetlik suç işlemez insanlarsınız ya.

    CEVAP YAZ 0 0
  • _kuLaLi_ 09 Eylül 2015 15:20 pkkya sevdalıysan ermenisindir niye kürdüm deyip yalan söylüyorsun?...

    CEVAP YAZ 0 0
  • V atandaş 09 Eylül 2015 15:19 bu millette kendi celladına aşık olmuş bu yüzden Stockholm sendromu yaşayıp hala akp ye oy veriyor. akp ninde pkk nında hdp ninde canı cehenneme bunların hepsi ihanet ortağı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • tolga 09 Eylül 2015 15:18 hoşt küçük atta civcivler yesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Nazime 09 Eylül 2015 15:18 Tamam güzelde, insana sormazlar mı? AKP'nin kürt seçmeninden kürt sorununu çözeceğim diye; Yıllarca apo ile, kandille, osloda görüşen ve amaçlarına ulaşınca bunun reklamını yapan kim!

    CEVAP YAZ 0 0
  • osman 09 Eylül 2015 15:14 Hdp ve Zaman kapatılmalı demiş adamın biri... Bak ne yapalım biliyormusun? AKP kapatalım ülkenin sorunları kökten çözülür...

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro