Vakit, “Hamasetten Taharet” Vaktidir...

Her şeyi abartmayı millet olarak çok seviyoruz.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Vakit, “Hamasetten Taharet” Vaktidir... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • LAWRANCE 01 Temmuz 2018 18:02 Çok şeker! Batı gibi giyinmeyi tutturdunuz. Hiç mahalli kıyafet, görüntü, konuşma ile içeri sızan, provokasyon üstü yakalanan yabancı istihbaratçı görmediniz mi?! Irak işgalinde çokça vardı. Her sakallıyı deden sanırsan çok aldanırsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 01 Temmuz 2018 07:30 Kendilerini ilgilendirsin ilgilendirmesin her şeye burnunu sokmayı adet edinen bizim toplum örgütleri, vahşi yetiştirilmiş canavarlar tarafından vahşice katledilen Eylül vb. gibi henüz ana kuzusu yavrular için neden sokaklara dökülmediklerine ve yazarım diye ortada gezinenler de aynı konular için tek satır bile yazmadıklarına göre, bu ülkede AHLAK hiç önemli değil demektir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • cehaletten taharet 28 Haziran 2018 21:59 eyvallah,,,güzel yazı..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 28 Haziran 2018 09:38 öz kulturumuz diyorsun,yazinin % 90 i Arapca kelime,ne yaman celiskidir yazar efendi.Bazilari da "Milli" kelimesini kullaniyor Ataturk e ve Cumhuriyet e dusman.Sizin guruhu anlamak mumkun degil cunku,celiski dolu...

    CEVAP YAZ 3 12
  • Erol Baron 28 Haziran 2018 08:48 CB olamayan M.İnce'nin işe İstanbul belediye başkanlığından başlaması Türk siyasetine yeni bir anlayış ve özlenen dürüstlüğü getirebilir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Temmuz 2018 22:01 cehepeyi bölme politikası!

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro