Ünlü anketçi Hakan Bayrakçı gözaltına alındı

SONAR Araştırma şirketinin sahibi Hakan Bayrakçı, uçakta sigara içtiği için pilotlar ve uçuş ekibinin şikayeti üzerine İstanbul-Dalaman uçuşu sonrasında gözaltına alındı. Suç bastırmaya çalışan Bayrakçı, fikirlerinden hoşlanmayan pilot ve işgüzar hosteslerce bilinçli olarak hedef alındığını iddia etti. Gelen tepkiler üzerine ise o twitini sildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ünlü anketçi Hakan Bayrakçı gözaltına alındı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 13 Haziran 2018 16:01 Belki adam sigara içmemiştir puro içmiştir. Puro da yassah mı ki?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sezer ÖCAL 13 Haziran 2018 13:22 Adamın anketlerinin tamamında AKP 1. parti çıkar ama adama düşmanlık beslerler. Polis ne alaka! Kesersin fişini cezasını tahsil edersin. Edemezsen polis gelir.

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 13 Haziran 2018 15:08 UÇAKTA SİGARA İÇEN ADAM ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜSLE SUÇLANIR ÇÜNKÜ BU YÜZDEN DAHA ÖNCE UÇAK KAZASI YAŞANDI

    0 0
  • Sokağın sesi 13 Haziran 2018 13:06 Havacılık kuralları evrenseldir, kişiye özel esnetilemez, ayrıcalık isteyen kendisine özel uçak alsın, vatandaşa örnek olacağına mağdur edebiyatı yapıyorsun utan utan, tabi utanmaya yüzün varsa....

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 12:57 Oyunu bozanlar iceri. Ya istedikleri gibi oynarsin Nagihan gibi evrem yasar Felc olursun yada Bildiginden ödün vermeden Kalir Hapusi boylarsin. 3 günlük dünyada Ya ismin kalir ysda Sadece Mezarin

    CEVAP YAZ 1 0
  • emin tutak 13 Haziran 2018 12:52 Ne idüğü zaten çok belli bu karanlık anketçi derhal uçağın tuvalet kapısından atılmalıydı. Koskoca marka THY görevini yapmamış. Batıda olsa bunu akıl hastanesine tıkarlar. Hala bu şahsın anket oranlarını dinleyenlerin vay haline!

    CEVAP YAZ 0 4
  • yenice 13 Haziran 2018 12:18 öküzün (chp li) önde gideni.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 12:45 akitler devrede hemen

    1 0
  • ahmed 13 Haziran 2018 12:16 uçakta siğara içilmez hımmm siyasi görüşüm yüzünden bana tavır yapıyonuz demek, hayır uçakta yolcularının hayatını tehlikeye atıyorsunuz diye(uçak düşseydi kara kutu)ya hakan efendi 2dk adam olamamışsın bide terane okuyosun.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 10:48 UÇAKTA SİĞARA İÇİLMEDİĞİNİ BİLECEK KAPASİTE VE YAŞTA OLDUĞUNU DÜŞÜNMEK İSTERDİM DEMEKKİ AKIL YAŞTA DEĞİL BAŞTA SOSYAL DEMOKRAT ANLAYIŞI BU OLSA GEREK

    CEVAP YAZ 0 10
  • şımarık 13 Haziran 2018 10:38 şımarık bunlar tv ye çıkınca kendilerini birşey sanıyor

    CEVAP YAZ 0 5
  • sfrsfsd 13 Haziran 2018 10:05 sen kimsin seni kim tanır seni kim takar ?

    CEVAP YAZ 0 10
  • AD SOYAD 13 Haziran 2018 09:59 Ben TV lere çıkıyom bana her kapı açılacak sanıyor .....

    CEVAP YAZ 0 8
  • nadim hatipoğlu 13 Haziran 2018 09:44 avrupada abd olsa bırak para cezası tıkarlar içeri en az altı ay sorgusuz sualsiz yatırırlar.uyanık

    CEVAP YAZ 1 16
  • Mehmet Şahin 13 Haziran 2018 09:42 Topluma yön vermeye çalışan TİP, sen önce adam olmayı öğren. O tuvalete senden sonra girecek insan var.Mecbur mu senin pis dumanını nikotinini solumaya. Bir de yakmışmış da hemen nerede olduğunu hatırlayınca söndürmüşmüş de. Sen o hikayeyi babana anlat. Haplı mıydın be adam diyeceğim ama eminim ki sen oraya canın sigara içmek istediği için gittin. Kapalı ortam kimse görmez diye ama sensörleri aklına getirmedin her şeyi bilen adam. Üstelik bir de görevini yapanları suçlaman yok mu tüm tiynetini ortaya döküyor, Beyaz Adam

    CEVAP YAZ 0 7
  • anlayana 13 Haziran 2018 09:41 kesin pilot ile hostes sana sigara iç diye baskı yapmıştır zorla içirdikten sonra tuzak! kurmuşlardır chp nin sözcüsüne tuzak aslında

    CEVAP YAZ 0 8
  • Osman 13 Haziran 2018 09:40 ne ünlü anketçisi. chp'nin taşeronu.Daha ömrende tutturduğununu bırakın semtinden geçtiği bir anket yoktur.

    CEVAP YAZ 0 5
  • hakkı 13 Haziran 2018 09:36 demekki güzel ülkemizdede adalet tecelli etmeye başlamış, zengin ve meşhur birisi işlediği basit bir suçtan dolayı göz altına alına biliyor. eskiden olsansen benim kim oldğumu biliyormusun sözü üzerine görevli memur bir adım geri atardı yok atmazda ileri gidecek olursa doruca doğuya sürgene giderdi.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Ferit 13 Haziran 2018 09:34 CHP bin basın sözcüsü ve reklamcısı,abartılı gerçek olmayan araştırmacı

    CEVAP YAZ 0 7
  • Adnan ZAĞLI 13 Haziran 2018 08:55 Yazık, hem de çok yazık. Hem suçlu, hem güçlü. Üstelik özürü, kabahatinden büyük. Kimlere ve neyine güvenipte yaptı acaba, o saygısızlığı ve kanunsuzluğu. Üstelik, Türkçesi de çok kötü. Yaptığı anketler de. kendisi ve dili gibi ise, yazık, hem de çok yazık.Bundan sonra, SONAR'a; SON. Artık güvenmiyorum.

    CEVAP YAZ 0 6
  • N TEKDEMİR 13 Haziran 2018 08:55 BİR HATA YAPMIŞSIN,ÖZÜR DİLERSİN OLAY KAPANIR,BU BİR ZAAF AMA DİKKAT ETMEN GEREKEN KURALLARA HERKES UYMALI,YOKSA KİŞİLİĞİNE BİR ŞEY DİYEMEYİZ..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 13 Haziran 2018 08:48 Olum uçakta sigaramı içilir onlarca insanın canını tehlikeye atmışsın nyse Allah korumuş uçaktakileri

    CEVAP YAZ 0 4
  • Avşar oğlu 13 Haziran 2018 08:37 Uçakta sigara ictinmi içtiğini kabul ediyorsun Özür dileyecegin yerde Kivirmanin anlamı ne

    CEVAP YAZ 1 15
  • Türk 13 Haziran 2018 07:45 Bu herifin aydın olduğunu nereden çıkardınız? Anketlerde 5-10 puan fazladan sallayan bir sözde anketçi kendisi.

    CEVAP YAZ 2 21
  • Xxx 13 Haziran 2018 06:53 Iyi lan adam vur sonra „ bunlar beni sevmiyor „ de ccvgfdgdsssfg ( buraya uygun cümleyi okuyanlar koysun)

    CEVAP YAZ 0 21
  • havva usta 13 Haziran 2018 04:57 İçinde bulunduğu topluma bu kadar saygısız olan birisinden başka nasıl bir savunma beklenebilir ki...Neymiş efendim fikirlerini beğenmiyorlarmış...Yazıklar olsun,bunların topluma örnek olmaları mümkün değil.

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 13 Haziran 2018 09:11 Bu fikrin beğenilecek bir yanı yok zaten. Doğrusu adamın, ne fikrini nede kendini beğendim. Yazıklar olsun.

    0 2
  • Misafir 13 Haziran 2018 04:46 Sen aptalmısın,sigara yaktım da bi baktım uçaktayım,sonra attım.Cümleye bakk ,şu cennet vatan bu cahil aydınlardan, özgürlükçü bağnazlardan ne zaman temizlenir?

    CEVAP YAZ 1 21
  • Misafir 13 Haziran 2018 09:03 Kanunsuzluğun adını, özgürlük anlayışı koymuşlar, utanmazlar.

    0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro